Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISŠEIMA IR SVEIKATATRASA
ŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITZAPAD-2017
EKONOMIKA

Šiauliečių verslo sėkmės istorija: dalyvavimas tarptautinėse parodose atneša labiausiai pastebimus rezultatus

 
REKLAMA  •  2017 09 14 6:00

Europoje, Vidurio Azijoje, Persijos įlankoje, Šiaurės Afrikoje gerai pažįstama Šiaulių įmonė „Televizijos ir ryšio sistemos“ (TVC) yra didžiausia televizijos inžinerinių sistemų integracijos įmonė Baltijos šalyse. Vienintelė šios industrijos bendrovė, vykdanti kompleksinius projektus, per daugiau nei dvidešimt veiklos metų yra įgyvendinusi kelis šimtus įvairaus dydžio ir sudėtingumo projektų, įdiegusi daugiau kaip šimtą stacionarių ir mobilių transliavimo sistemų.

TVC Rinkodaros skyriaus vadovas Mindaugas Kryžanauskas, paklaustas, ko reikia norint būti pastebėtiems užsienyje, ilgai negalvoja: svarbiausia yra aktyviai megzti pažintis su potencialiais klientais iš užsienio ir dalyvauti specializuotose parodose.

– TVC buvo įkurta 1996 metais, jos dukterinės įmonės veikia Gruzijoje, Baltarusijoje, Ukrainoje. Kas paskatino įmonę ieškoti naujų eksporto krypčių?

– Tai daryti paskatino pasaulyje vykstantys neramumai, koreguojantys santykius tarp kaimyninių šalių ir mažinantys eksporto apimtį, pavyzdžiui, į Rusiją, Kazachstaną ar Ukrainą.

– Jūsų įmonė eksportuoja maždaug 80–90 proc. produkcijos. Esate pažįstami ir Estijos, Islandijos, Kroatijos, Kuveito, Omano, Bahreino, Jungtinių Arabų Emyratų (JAE), Jordanijos, Egipto, Maroko rinkoms. Kaip pavyko užmegzti tokius ryšius?

– Su dauguma šių šalių užmezgėme ryšius važiuodami pas tikslinius, potencialius klientus į užsienį ir dalyvaudami tarptautinėse parodose. Iniciatyvos atneša labiausiai pastebimus rezultatus. Nors dalyvavimas parodose sudaro santykinai didelę reklamos išlaidų dalį, potencialių klientų skaičius parodose yra koncentruotas vienoje vietoje. Tai efektyviausias būdas pristatyti naujus produktus, ieškoti partnerių, formuoti įmonės įvaizdį, priminti esamiems klientams apie save.

– Ar galite įvardyti svarbiausias jums parodas?

– Daugiausia pažinčių užmezgėme skaitmeninės žiniasklaidos ir technologijų pramonės atstovams skirtame Olandijoje vykstančiame renginyje IBC („International Broadcasting Convention“) ir Dubajuje (JAE) organizuojamoje „Cabsat“ parodoje.

– Ar ketinate plėsti eksporto ryšius? Papasakokite apie ateities planus ir iššūkius.

– Mūsų vizija – per ateinančius kelerius metus tapti aktyviais Afrikos, Artimųjų Rytų ir Vidurio Europos šalių rinkos dalyviais. Šiuose regionuose dabar daug investuojama į TV sistemas, modernizuojamos televizijos į HD ir UHD raiškos formatą. Pagyvėjimas rinkoje ypač jaučiamas artėjant svarbiems renginiams, pavyzdžiui, olimpinėms žaidynėms ar politiniams rinkimams. Arabų šalyse, tokiose kaip Bahreinas ar Jungtiniai Arabų Emyratai, ypač vertinama kokybė, o mes ją galime suteikti už racionalią kainą. Be to, dirbame su įvairių gamintojų įranga, gebame ją integruoti, todėl galime prisitaikyti ir prie tokio kliento, kuris prisirišęs prie konkretaus gamintojo sprendimų.

– Ką patartumėte įmonėms, ketinančioms eksportuoti savo produkciją?

– Pirmieji žingsniai žengiant į užsienį yra labai paprasti – tai rinkos analizė, strategijos formavimas, aktyvi komunikacija, pažindinamasis su vietiniais partneriais, jų nuolatinis lankymas ir dalyvavimas parodose.

Daugiau informacijos ieškokite Ūkio ministerijos (www.ukmin.lt) ir ES INVESTICIJOS (www.esinvesticijos.lt) svetainėse.

Informacija parengta bendradarbiaujant su Ūkio ministerija, jos skelbimas finansuojamas ES lėšomis.


Siūlykite savo produktus – paslaugas užsienio klientams!

Nežinote nuo ko pradėti? Pasikonsultuokite! Aukštos kokybės konsultacijoms eksporto ir įmonių tarptautinio bendradarbiavimo klausimais – priemonė EXPO KONSULTANTAS LT. Įmonės jau gali teikti paraiškas dėl kompensacijų už konsultacijas išmokėjimo.

Finansavimas planuojamų eksportuoti produktų sertifikavimui, įskaitant reikalingus bandymus ir tyrimus – priemonė EXPO SERTIFIKATAS LT.

Finansavimas produkcijos pristatymui užsienyje vykstančiose tarptautinėse parodose – priemonė NAUJOS GALIMYBĖS LT.

Finansavimas įmonių grupių (klasterių) veikloms, nukreiptoms į naujų eksporto rinkų paiešką (konsultacinėms, įskaitant ekspertines, paslaugoms, narystei tarptautiniuose tinkluose, rinkodaros priemonių, skirtų įsiliejimui į tarptautinius tinklus rengimui ir kitoms išlaidoms) – priemonė VERSLO KLASTERIS LT.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasĮdomybėsKontaktai
IstorijaJurgos virtuvėKomentaraiKonkursaiReklaminiai priedai
KultūraLietuvaMokslas ir ITPasaulisPrenumerata
SportasŠeima ir sveikataTrasaZapad-2017Karjera
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"