Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATA
ŠVIETIMASŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITMULTIMEDIJA
KULTŪRA

Muzika grįžo į Augustės gyvenimą

 
2013 12 04 6:00
A.Vedrickaitės grįžimą į solinę karjerą pradėjo klipo „Shameless Queen“ filmavimas, spalį vykęs ir Norvegijoje.
A.Vedrickaitės grįžimą į solinę karjerą pradėjo klipo „Shameless Queen“ filmavimas, spalį vykęs ir Norvegijoje. Vilmanto Grubio nuotrauka

TV šou „Dangus“ dalyvė Augustė Vedrickaitė po kiekvienos kelionės kaskart grįžta į Lietuvą. Čia ji ką tik nufilmavo pirmąjį vaizdo klipą, kurį vadina savo kalėdine dovana.

„Shameless Queen“ ("begėdė karalienė") - vienas pirmųjų Augustės žingsnių atkurti Norvegijoje įšalusią dainininkės karjerą. Pašnekovės žodžiais tariant, ten „atsėdėjusi“ trejus metus buvo pakviesta vaidinti keliuose lietuviškuose miuzikluose, o kur geriau būti atlikėja, jei ne šalyje, kurioje žinai, kaip tai padaryti?

Parviliojo muzikos garsai

Augustė, trejus metus gyvenusi Skandinavijoje, pernai ją iškeitė į Lietuvą. „Norvegija anuomet tapo mano namais visai netikėtai ir neplanuotai. Nuvykau aplankyti brolio šeimos, praleisti vasaros, pakeliauti ir netikėtai sutikau žmogų, kurį pamilau, - klipo filmavimo proga LŽ pasakojo dainininkė. – Tuomet susiradau darbą ir dienos slinko viena po kitos. Anaiptol nesiskundžiu, nes Norvegijoje daug ko išmokau, užaugau, sutikau įdomių žmonių. Jau kartą grįžau ten jų aplankyti, koncertavau Kristiansando lietuvių bendruomenei.“

Tačiau kartais nutinka, kai mylimųjų keliai išsiskiria, ir tuo pat metu A.Vedrickaitė sulaukė pasiūlymo iš Lietuvos vaidinti pagrindinį vaidmenį miuzikle „Muzikos garsai“. „Įsitikinau, kad muzika mano gyvenime yra svarbesnė, be to, pasiilgau šeimos, draugų, ežerų, pažįstamų gatvių ir skonio“, - vardijo buvusi emigrantė, gruodį minėsianti grįžimo metines.

Kadaise ji spėjo pusmetį pagyventi Amerikoje, šį rudenį keliavo į Serbiją. „Dar daug pasaulio noriu pamatyti, tik reikia rasti laiko ir galimybių. Manau, taip svarsto dauguma žmonių", - sakė Augustė. Net jei galėtų visą gyvenimą tik keliauti, apsistotų pusmetį vis kitoje vietoje, bet dėl smalsumo Augustė namų neaukotų.

Pavydėjo šviesų

Ar vos žengusi į Vilnių uteniškė nesijautė, kad dabar čia viską reikia pradėti nuo nulio? „Minutę apie tai pagalvojau, bet iškart save sustabdžiau – nevaryk Dievo į medį? Juk į Lietuvą buvau pakviesta ne atsitiktinai. Vadinasi, manęs nepamiršo, padėjo žengti pirmuosius žingsnius. Kai ko nors imiesi, nejučia gimsta dar viena mintis ir taip variklis pamažu vėl ima veikti“, - džiūgavo mergina.

Atlikėja dirbo operos teatro Kilden Teater koordinatore. „Scena man buvo artima tik kaip paprastam žiūrovui, atėjusiam pažiūrėti spektaklio ar paklausyti koncerto, - nusijuokė Augustė. – Galėjau bendrauti su artistais, stebėjau ir grožėjausi ne vienu pasirodymu, tyliai pavydėjau repeticijų, scenos šviesų. Norėjau būti viena jų, dažnai su ilgesiu bei šiokiu tokiu kartėliu prisimindavau save Lietuvoje...“

A.Vedrickaitė dalyvavo teatro statomo spektaklio „Evita“ atrankoje, bet koją pakišo įgūdžių stoka ir kalbos barjeras. Tuomet išmėgino „Norvegian Idol“ konkursą, tačiau iš 6 tūkst. dalyvavusiųjų pavyko nukeliauti tik iki geriausiųjų šimtuko. „Meluočiau sakydama, jog padariau viską, kad galėčiau tapti dainininke Norvegijoje. Matyt, nelabai ir norėjau“, - užsiminė pašnekovė.

Nesikrato populiarumo

Vos grįžusi dainininkė vaidino miuzikluose „Muzikos garsai“, „Velnio nuotaka“, „Kartokite – myliu!“. Ko gero, ją tiksliau galima apibūdinti ne kaip pramogų atstovę, įprastos popscenos dainininkę, o atlikėją plačiąja prasme, kai ne tik dainuoja, bet ir kuria personažą. „Kad galiu dainuoti, be galo dėkinga Povilui Meškėlai, jis manimi patikėjo. „Velnio nuotaka“ ir „Kartokite – myliu!“ vis dar rodomi ir kaskart mėgaujuosi eidama į sceną ne kaip Augustė, o, tarkim, Jurga, - nuoširdžiai šypsojosi A.Vedrickaitė. – Juk ne kasdien gauni progą išgyventi tai, ką jaučia kitas, visa širdimi įsijausti į vaidmenį.“

Nors teatras jai – nauja sritis, toli nebėgama ir nuo popscenos. Ji, Augustės žodžiais, dovanoja kitokių džiaugsmų: erdvę kūrybai, saviraiškai ir visiškai laisvei. Kadaise prisipažinusi, esą nekenčia šou verslo vakarėlių ir vengia klubų, nes nenori būti atpažinta, šiandien mergina juokėsi – šokančią ją ten jau galima sutikti. „Jausdavausi nesmagiai, kai mane atpažindavo ir imdavo įkyriai kabinėtis. Išmokau atitinkamai reaguoti ir, kaip mano mama sakydavo, duoti kvailiui kelią. O šou vakarėliuose daug tuštybės, kalbų apie nieką, apsimestinių malonybių. Aš to nenoriu“, - dėstė ji.

Šoko „Vogue“

Grįžimą į solinę karjerą pradėjo klipo „Shameless Queen“ filmavimas, spalį vykęs Norvegijoje, vėliau „Menų spaustuvėje“ Vilniuje, paskutinį lapkričio sekmadienį pasibaigęs šokio scena sostinės automobilių taisykloje. Augustė, pasidabinusi melsva mantija ir karūna, kūrė įmantrų, spindintį, ekstravagantišką, šou, dainavo, repavo ir šoko su dar dviem šokėjais: choreografu Airidu Imbrasu ir Edita Dainovska. Kostiumus padėjo siūti A.Vedrickaitės tėčio gyvenimo draugė Vida, už vaizdus Norvegijoje atsakingas Augustės draugas Saulius Mikalauskas, Lietuvoje filmavo operatorius Vilmantas Grubys su drauge Julija Digryte. Mergina džiaugėsi talentingų draugų gausa, nes prie klipo prisidėjo jos kambario bičiulė Valda ir jos pusseserė Judita, ir net penkiametė dukterėčia Adriana, dabar jau žinanti, kad užaugusi taps dainininke.

Anot klipo režisierės, dizainerės ir prodiuserės, kūrinį įkvėpė „Vogue“ kultūra. „Prieš kurį laiką ir man visa tai buvo nauja, kol pradėjau lankyti šokio pamokas ir pamačiau dokumentinį filmą „Paris is Burning“, - pasakoti pradėjo Augustė. – Kalbu ne apie aukštąją madą ir anaiptol ne apie gėjus, kaip buvo rašoma. Įkvėpimą dainai radau „Vogue“ šokyje, kurio šaknys siekia 1980 metus, Niujorko pogrindines bendruomenes. Jų susibūrimuose vykdavo ir iki šiol vyksta madų konkursai-pasirodymai. Tai ne įprastas šou, o renginys, leidžiantis žmonėms atskleisti savo asmenybes, pasinaudojant laisve kurti sau kostiumus, makiažus, efektingai pozuoti einant podiumu.“ Tos pozos ir judesiai laikui bėgant įgavo pavadinimus ir buvo sujungti į šokį.

Kaip kūdikio

Pradžią „Vogue“ davė 1990-aisiais išleista Madonnos daina tokiu pačiu pavadinimu, šiandien šokio stilių populiarina Lady Gaga, Beyonce, Chrisas Brownas, kiti žinomi atlikėjai. Augustė mano, kad Lietuvoje „Vogue“ nežinomas, nes mūsų kraštiečiai ne itin toleruoja netradicines pažiūras, o Augustė mielai dalyvautų tokiuose renginiuose.

Prieš šventes klipą – kalėdinę dovaną – A.Vedrickaitė dovanoja ir sau, ir klausytojams. „Kadangi įrašiau dar vasarą, jos pasirodymo laukiu seniai ir labai nekantriai. Žinodama, kad tai mano pirmasis vaizdo klipas, laukiu tarsi kūdikio“, - šypsojosi dainininkė. Debiutinį ir vienintelį albumą „Apnuoginta“ ji išleido 2006-aisiais. „Kūryba niekada nesustojo, - tikino Augustė. – Dirbu keliuose naujuose projektuose, greitai galėsite išgirsti mane skirtingais amplua.“

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
KULTŪRA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklaminiai priedai
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITPrenumerata
PasaulisSportasŠeima ir sveikataŠvietimasKarjera
TrasaŽmonės
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"