Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISŠEIMA IR SVEIKATAŠVIETIMAS
ŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITMULTIMEDIJA
LIETUVA

Pasauliui Lietuvą reklamuoti skirtas filmukas kelia aistras

 
2017 10 13 14:28
Kadras iš filmuko

Vos internete pasirodęs daugiau nei dvidešimt tūkstančių eurų kainavęs Turizmo departamento Lietuvą užsienio turistams reklamuojantis filmukas „Real Is Beautiful“ pradėjo kelti aistras. Socialiniuose tinkluose įsiplieskė diskusijos, ar verta filmavimo darbams buvo skirti metus ir ar jo turinys pajėgus įvykdyti suplanuotą funkciją – pritraukti lankytojų.

Turizmo departamento puslapis pasidalino filmuko režisieriaus Mykolo Vildžiūno komentaru: „Metai kuriant klipą prabėgo labai greitai, rodės, kad yra labai daug laiko, o jo buvo vis maža. Reikėjo bėgti paskui palankų orą, keisti sumanymą dėl neįvykusios žiemos, kuomet visą vasario mėnesi nesilaikė sniegas, gaudyti sprūstančią gyvą aktorių emociją, sutalpinti kilometrus Lietuvos į kino juostos milimetrus. Liko pojūtis, kad kūrėme ne klipą, o filmą.“

Departamento vadovė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė atkreipia dėmesį, kad vaizdo klipas pirmiausia orientuotas į turistus iš dešimties prioritetinių atvykstamojo turizmo rinkų: Jungtinės Karalystės, Vokietijos, Norvegijos, Švedijos, Italijos, Prancūzijos, Kinijos, Izraelio, JAV ir Japonijos. Pagrindinis jo tikslas – formuoti Lietuvos, kaip patrauklios turizmui šalies, įvaizdį.

Dalis žmonių mano, kad reklaminis klipas yra gražus, jiems patinka ir traukia akį. Tačiau dalis žinomų Lietuvos žurnalistų bei visuomenės veikėjų pašiepė šiuos komentarus, esą per metus laiko buvo galima padaryti kur kas daugiau.

„Klipas gražus, tvarkingas. Bet nė vienos originalesnės idėjos, ko nebūtų darę šimtai kitų tokių klipų. Šeima su dviračiais, pagyvenusi pora kopose, oro balionai, kaimas. Explore fresh feelings... Žiūri ir nieko nejauti. Negi per metus laiko negalima buvo sugalvoti vienos, nagi daug neprašom, vienos originalios idėjos? <...> P.S. Ir jeigu jau dedat klipą į tokį socialinį tinklą kaip Youtube, tai neleisti komentuoti vartotojams yra labai prastas ženklas“, – savo „Facebook“ paskyroje rašo Andrius Tapinas.

„Klipą kūrė metus laiko. Metus, Karlai. Nes „reikėjo gaudyti sprūstančią aktorių emociją“. Ta pirmoji žiauriai nepralenkiamai natūraliai išsprūdusi, apsaugok Viešpatie tą nuostabų vaiką nuo visų likusių LT departamentų“, – nuomone pasidalino Rita Miliūtė.

Valstybinio turizmo departamento duomenimis video klipo gamyba kainavo 23 435 eurus.

„Pagrindinis šio video tikslas – reprezentuoti turizmo galimybes Lietuvoje, žadėti turistams išskirtinę pažintį su šalimi, kuri nėra panaši į jokią kitą Europos šalį, kelti pozityvias emocijas ir žadinti norą joje apsilankyti bei, žinoma, atitikti šalies turizmo koncepciją „Lithuania. Real is Beautiful“. Manome, kad profesionalių kūrėjų sukurtas vaizdo klipas atitinka šiuos lūkesčius. Video jau pristatėme JAV ir Italijoje, sulaukėme tik teigiamų atsiliepimų, o per pirmąją parą nuo įkėlimo į Youtube paskyrą, jis pateko į žiūrimiausių įrašų dešimtuką. Kritikus kviečiame video peržiūrėti dar kartą, kad atsiskleistų jo daugiasluoksniškumas“, – LŽ apie kritiką atsiliepė Turizmo departamento atstovai.

Tai – ne pirmas kartas, kai iniciatyva „Real Is Beautiful“ susilaukia kritikos strėlių. Tiesa, prieš tai jos buvo kiek aštresnės. Prieš beveik metus buvo išsiaiškinta, kad Lietuvą reklamuoti naudojamos nuotraukos yra pasiskolintos iš fotobankų ir jose vaizduojamos visai ne Lietuvoje esančios vietovės.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
LIETUVA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasĮdomybėsKontaktai
IstorijaJurgos virtuvėKomentaraiKonkursaiReklaminiai priedai
KultūraLietuvaMokslas ir ITPasaulisPrenumerata
SportasŠeima ir sveikataŠvietimasTrasaKarjera
Žmonės
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"