TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

„Aprangos” grupė telkiasi į prabangą

2013 08 17 6:00
Oresto Gurevičiaus (LŽ) nuotrauka

AB „Aprangos” grupė Talino senamiestyje atidarė drabužių parduotuvę, kurioje pristato žinomus prabangos prekių ženklus „Gucci“, „Dolce & Gabbana“, „DSquared2“ bei „Ralph Lauren“. Investicijos į 350 kv. metrų parduotuvę siekia per 1,7 mln. litų (0,5 mln. eurų). „Aprangos” grupė projektą kūrė kartu su žinoma Italijos architekte Ivana Ivernizzi.

Pastaruoju metu plėtra prabangos segmente yra viena strateginių „Aprangos“ grupės veiklos krypčių. Vien nuo 2012 metų pradžios buvo atidarytos arba rekonstruotos šešios prabangių drabužių parduotuvės Rygoje ir Taline. Į jas investuota apie 11 mln. litų. Šią savaitę grupė pradėjo parduotuvės pertvarką ir Lietuvos sostinės Rotušės aikštėje. Už 10 milijonų litų pertvarkytame pastate įsikurs franšizės principu veiksianti „Burberry“, taip pat naujausios koncepcijos Emporio Armani“, „Ermenegildo Zegna“, „Hugo Boss“ bei „Mados“ linijos parduotuvės.

„Mes plėtojame įvairius segmentus: ir jaunimo, ir ekonominės klasės, ir prabangios aprangos pardavimus, – lzinios.lt kalbėjo „Aprangos“ grupės generalinis direktorius Rimantas Perveneckas. – Kiekvienu laikotarpiu renkamės vis kitus prioritetus. Pastaruoju metu daugiau dėmesio kreipiame ir į prabangos prekių parduotuvių plėtrą.“

Pasak grupės vadovo, pasirinkimą daugiau investicijų nukreipti į prabangių drabužių prekybos segmentą paskatino tai, kad pastaruoju metu šis verslas išgyvena labai gerą laikotarpį. Mat Lietuvoje, kaip ir daug kur pasaulyje, prekyba prabangos prekėmis po krizės ėmė atsigauti viena pirmųjų ir dabar demonstruoja itin gerus rezultatus. „Bent „Aprangos“ grupė prieškrizinius rezultatus pasiekė jau 2012 metais“, – tvirtina R.Perveneckas. Pasak jo, kol kas prabangos verslą bendrovė aktyviau plėtoja antri metai, o kas bus po metų – priklausys nuo to, kaip seksis.

Plėtodama įvairius prekybos drabužiais segmentus – ekonominės klasės, jaunimo, prabangos, bendrovė kol kas susilaiko nuo didesnių investicijų į jaunimo aprangą. „Kai ateina pasaulinis H&M tinklas, natūralu, kad šių prekių pasiūla padidės, rinkoje bus ankšta, todėl nelogiška daugiau investicijų telkti į jaunimo aprangos grupę”, – dėsto „Aprangos” grupės vadovas.

Tai, kad prabangos parduotuvių plėtrą „Apranga“ pradėjo nuo Rygos ir Talino, o ne nuo Vilniaus, anot jo, galima paaiškinti daugiausia tuo, kad kaimyninių valstybių sostinėse grupė turėjo labiau tokioms parduotuvėms tinkamų patalpų. „Be to, Lietuvoje mūsų pozicijos ir taip yra labai stiprios, o Latvijoje ir Estijoje norėtume jas sustiprinti“, – aiškina „Aprangos“ vadovas.

„Aprangos” grupė Baltijos šalyse valdo 143 parduotuvių tinklą: 92 parduotuvės yra Lietuvoje, 38 – Latvijoje, 13 – Estijoje. Šiemet per septynis mėnesius „Aprangos“ grupės prabangos segmento apyvarta (su PVM sudarė) sudarė 37,4 mln. litų, arba 12,3 proc. visos grupės apyvartos, ir 27 proc. daugiau negu per atitinkamą 2012 metų laikotarpį.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"