TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

„Bitė“ ir toliau informuos apie agentų skambučius

2013 12 25 19:02
Reuters/Scanpix nuotrauka

Ryšių reguliavimo tarnybai (RRT) nurodžius nutraukti telekomunikacijų bendrovės „Bitė Lietuva“ informavimo paslaugą apie prekybos agentų skambučius, ši buvo atnaujinta ir vėl pasiūlyta klientams.

Bendrovė „Bitė Lietuva“ pranešė, kad paslauga, kai abonentai buvo informuojami apie tai, kad jiems skambinantis asmuo gali būti prekybos agentas, buvo iš esmės modifikuota. Nuo šiol bendrovės teikiama paslauga esą atitinka tarnybos pastabas.

„Nemokamas pranešimas apie galimų prekybininkų skambučius yra populiariausia papildomos vertės paslauga. Klientams ji padeda išvengti nepageidaujamų skambučių ir sutaupyti laiko. Atsižvelgėme į reguliatoriaus pastabas ir esame tikri, kad dabar paslauga bus dar vertingesnė vartotojams”, – teigė „Bitė Lietuva“ rinkodaros direktorius Pranas Kuisys.

Bendrovė beveik tris kartus sutrumpino pranešimą, kurį vartotojai girdėjo, kai jiems skambindavo galimas prekybos agentas. Dabar, jei klientas pageidauja atsiliepti, tai praktiškai gali padaryti iš karto, nes pranešimas buvo sutrumpintas iki vos 5 sekundžių. Be to, nuo šiol ir skambinantys prekybininkai išgirs, kad klientas informuotas apie jų skambutį. Iki šiol jie girdėjo įprastą sujungimo garsą.

Įžvelgia dviprasmiškų motyvų

Bendrovės „Bitė“ vadovas Chrisas Robbinsas yra anksčiau LŽ nurodęs, kad iš klientų nuolat gaunama skundų dėl nepageidaujamų telefoninės rinkodaros skambučių į jų numerius. Dėl to nuo liepos pradžios bendrovė ir sukūrė naują nemokamą paslaugą – perspėja klientus, kai jiems bando prisiskambinti galimi pardavėjai.

Teigiama, kad daugiau nei 95 proc. „Bitės“ klientų nemokamą informavimo paslaugą vertina palankiai ir yra ja patenkinti. Iki šiol paslaugos atsisakė vos 0,16 proc. visų klientų.

„Esame įsitikinę, kad pakeista paslauga atitinka RRT pateiktus reikalavimus, nors jos motyvai, manome, yra dviprasmiški. Jei tarnyba toliau reikalaus nebeteikti paslaugos ir neatsižvelgs į jos populiarumą bei atliktus pakeitimus, galima bus įžvelgti kitų intencijų“, – sakė P.Kuisys.

Anot jo, tokiu atveju būtų galima įžvelgti ne rinkos reguliavimą, o žūtbūtinį siekį šią paslaugą išjungti. „Ja nepatenkinti tik telemarketingo bendrovių ir kitų operatorių atstovai. Žmonėms ji patinka, o „Bitė“ vienintelė rinkoje savo klientams teikia paslaugą, kuri padeda apsisaugoti nuo nepageidaujamų skambučių“, – aiškino „Bitės“ rinkodaros vadovas.

Konkurentai buvo nepatenkinti

Telekomunikacijų bendrovės “Omnitel” ir „Tele2“ konkurentų taikomą paslaugą įvertino kritiškai. „Omnitel“ ryšių su visuomene vadovė Daiva Selickaitė LŽ yra sakiusi, kad klientai skundžiasi, jog "Bitė" į "nepageidaujamų skambučių" sąrašą įtraukia įmones, kurios teikia įvairias paslaugas. Be to, stengdamasi saugoti savo klientus nuo telefoninės rinkodaros skambučių, pati jų neatsisako ir kitų operatorių klientams toliau skambinėja.

„Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Baltijos šalims Andrius Baranauskas teigė esąs įsitikinęs, kad bendrovės klientai gali patys nuspręsti, ar atsiliepus į pardavimo agentų skambutį pasiūlymus išklausyti, ar pokalbį nutraukti.

Įmonių grupės TEO LT komunikacijos vadovas Antanas Bubnelis pabrėžė, kad skambučių centrai teikia įvairias klientų aptarnavimo paslaugas, tad skambinti gali ne tik pardavėjai, bet ir kurjeriai, energetikai ar valstybinės institucijos.

Paslauga neteisėta

Gavusi elektroninių ryšių paslaugų gavėjų nusiskundimų, 2013 metų rugsėjį RRT pradėjo tyrimą dėl bendrovės „Bitė Lietuva“ paslaugos, kai abonentai informuojami apie tai, kad jiems skambinantis asmuo gali būti prekybos agentas.

Tyrimo metu nustatyta, kad ši paslauga buvo įjungta visiems bendrovės abonentams be išankstinio jų sutikimo. RRT taip pat nustatė, kad skambinantis asmuo niekaip neinformuojamas, jog skambučio gavėjas jau pakėlė ragelį ir, kol šis klauso informacinio pranešimo, skambinantis asmuo girdi kvietimo signalą, todėl sujungimo gali nesulaukti. RRT nuomone, „Bitė Lietuva“ savo abonentams sudarė kliūtis gauti dalį viešųjų telefono ryšio paslaugų. Tarnyba tokią paslaugą įvertino kaip neteisėtą ir nurodė jos teikimą nedelsiant sustabdyti.

„Bitė“ atkreipė dėmesį, kad telemarketingo veikla, kai telefonu siūlomos prekės ar paslaugos, yra labai menkai reglamentuota ir dabar galiojančios taisyklės neapsaugo vartotojų nuo nepageidaujamų skambučių. Bendrovė ragino atsakingas institucijas į tai atkreipti dėmesį ir užtikrinti griežtesnį jos reguliavimą.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"