TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

„Bitė“ žengė drastišką žingsnį – neribos pokalbių ir SMS

2013 11 05 16:53
Vieno iš operatorių apsisprendimas neriboti skambučių ir trumpųjų žinučių gali turėti įtakos visai telekomunikacijų rinkai. Oresto Gurevičiaus (LŽ) nuotrauka

Vieno iš operatorių apsisprendimas neriboti skambučių ir trumpųjų žinučių gali turėti įtakos visai telekomunikacijų rinkai. Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“ pirmoji Lietuvoje pasiūlė neribotų skambučių ir SMS paslaugų mokėjimo planą „Laisvė“. Ši naujovė, anot bendrovės, pakeis mobiliojo ryšio rinką ir vartotojų elgseną.

„Esame įsitikinę, kad ši naujovė keis iki šiol nusistovėjusią telekomunikacijų rinką. Svarbiausia, kad galimybė bendrauti neribotai keis ir mūsų klientų įpročius. Iki šiol ribotas minučių, žinučių skaičius versdavo žmones galvoti, kiek jie kalba telefonu ir skubėti pabaigti pokalbį. Mūsų visai rinkai siūlomas naujas „Bitės“ mokėjimo planas „Laisvė“ keis ne tik telekomunikacijų verslą, bet ir visuomenę. Nuo šiol bendrauti galime negalvodami apie ribas“, – sakė naujasis „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Fredas Hrenchukas.

Prieš mėnesį jis pakeitė trejus metus „Bitės“ generalinio direktoriaus pareigas ėjusį Chrisą Robbinsą. F.Hrenchukas įmonei vadovavo ir iki 2012 metų .

„Daug šalių visame pasaulyje jau turi tokius mokėjimo planus. Kai tokią paslaugą pristatėme kaimyninėje Latvijoje, vartotojų elgesys pasikeitė“, – tvirtino F.Hrenchukas, šiuo metu einantis ir bendrovių „Bitė Latvija“ ir „Bitė Group“ vadovo pareigas.

Pasak F.Hrenchuko, po neriboto plano pristatymo Latvijoje operatorius keičiančių vartotojų skaičius išaugo keturis kartus, o per pirmuosius metus tokį mokėjimo planą pasirinko pusė „Bitė Latvija“ klientų. / LŽ archyvo nuotrauka

Pasak jo, po neriboto plano pristatymo Latvijoje operatorius keičiančių vartotojų skaičius išaugo keturis kartus. Per pirmuosius metus tokį mokėjimo planą pasirinko pusė „Bitė Latvija“ klientų. „Kai pristatėme šį planą, minutės kaina tapo nereikšminga. Vartotojai operatorių pradėjo rinktis dėl kitų savybių – rūpesčio klientais, papildomų paslaugų kiekio ir geros patirties“, – teigė „Bitės“ vadovas.

Mokėjimo planas „Laisvė“ kainuoja 22 litus per mėnesį ir ir neužkrauna ilgalaikių įsipareigojimų. Už šią sumą bendrovės klientai galės kalbėti ir rašyti SMS nevaržomai į visus Lietuvos tinklus be papildomų sąlygų.

„Nuo šiol pasirinkimas, kiek minučių jie nori kalbėti ir kiek SMS rašyti, priklauso nebe nuo operatoriaus, o nuo pačių klientų“, – teigė F.Hrenchukas.

„Bitės“ vadovo teigimu, toks pokytis turės įtakos ne tik vartotojams, bet ir rinkai. „Šis mokėjimo planas yra telekomunikacijų ateitis. Nenustebsime, jei šią idėją ir pasiūlymą nukopijuos mūsų konkurentai, kaip kopijavo telefonų draudimą ar atsisakė ilgalaikių sutarčių, nors tai padarė ne visi. Tačiau tai mūsų nebaugina – tai įrodo, kad dėl savo klientų stengiamės labiau ir skatiname teigiamus pokyčius“, – sako „Bitė Lietuva“ vadovas F.Hrenchukas.

Šių metų antrojo ketvirčio pabaigoje „Bitė Lietuva“ paslaugomis naudojosi daugiau kaip 1 milijonas vartotojų. Tuo metu „Omnitel“ turėjo 1,95 mln., „Tele 2“ - 1,81 mln. vartotojų.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"