TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

„Bitės“ išlaidų kontrolę renkasi kas antras klientas

2014 01 02 10:54
2013 metais vartotojai dažniausiai pasirinkdavo išlaidų sumą iki 30 litų – tokį limitą nustatė 59 proc. privačių paslaugos vartotojų. Oresto Gurevičiaus (LŽ) nuotrauka

Daugiau kaip pusė naujų „Bitės“ klientų užsisako realaus laiko išlaidų kontrolės paslaugą. Tai viena populiariausių papildomų bendrovės paslaugų.

Ją pasirinkę klientai patys nustato norimą sąskaitos dydį ir yra tikri, kad ji nebus didesnė. Pernai vartotojai dažniausiai pasirinkdavo išlaidų sumą iki 30 litų – tokį limitą nustatė 59 proc. privačių paslaugos vartotojų.

„Vartotojai nori bendrauti laisvai ir nevaržyti savęs mintimis apie būsimą sąskaitą. Nemokama realaus laiko išlaidų kontrolės paslauga naudojasi tik „Bitės“ klientai, tuo tarpu standartinės kredito limito paslaugos apie viršytą sumą dažnai praneša tik po kelių valandų ar net dienos“, – tvirtino „Bitė Lietuva“ rinkodaros direktorius Pranas Kuisys.

Besinaudojančių šia „Bitės“ paslauga per 2013 m. skaičius beveik padvigubėjo. Privačių paslaugos vartotojų skaičius išaugo 72 proc., o verslo – 71 procentu.

Pasak P.Kuisio, paslaugos populiarumą lemia tai, jog klientams nebereikia skaičiuoti prakalbėtų minučių, SMS ar mobiliojo interneto duomenų.

„Tai kelia vartotojų pasitenkinimą ir užkerta kelią nesusipratimams – klientai patys pasirenka sąskaitos dydį ir žino, kad visada bus informuoti jam priartėjus. Tai, kad paslauga veikia realiu laiku, leidžia nebijoti, kad sąskaita bus viršyta keliaujant užsienyje, aktyviai naudojantis mobiliuoju internetu ar kitose situacijose, kai sąskaitos dydį lemia kiekviena minutė ir standartinės kredito limito paslaugos kartais nemaloniai nustebina viršyta suma“, – teigė P.Kuisys.

Vartotojai kontroliuoti išlaidas realiu laiku gali dviem būdais. Pirmąjį renkasi vartotojai, kurie nori gauti SMS žinutę, kai išlaidos pasieks jų pasirinktą sumą. Antruoju būdu vartotojai yra informuojami SMS žinute, kai pasiekia 80 proc. sumos, o peržengus 100 proc. ribą, naudojimasis paslaugomis bus apribojamas, bet ne išjungtas. Jei vartotojas turi likusių nemokamų minučių, SMS žinučių ir megabaitų, jis ir toliau gali jais naudotis.

Išlaidų kontrole naudojasi iš viso apie 40 proc. esamų ir kas antras naujas bendrovės klientas. „Bitė“ šią paslaugą pristatė užpernai. Pakeisti pasirinktą išlaidų sumą, įjungti ar išjungti paslaugą bendrovės klientai gali apsilankę savitarnos svetainėje ar paskambinę nemokamu klientų aptarnavimo telefonu.

Bendrovė taip pat teikia telefonų garantinio remonto paslaugą „Be rūpesčių“ ir yra įsipareigojusi sugedusius telefonus sutaisyti per 3 darbo dienas.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"