TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

„Buy Lithuania 2015“ platformoje – potencialių turizmo rinkų paieškos

REKLAMA  •  2015 02 05 8:00

Baltarusija, Belgija, Danija, Estija, Ispanija, Italija, Jungtinė Karalystė, Latvija, Lenkija, Nyderlandai, Norvegija, Prancūzija, Rusija, Švedija, Ukraina, Vokietija. Šių šalių turizmo verslo atstovai dalyvavo 12 kartą Valstybinio turizmo departamento organizuojamoje platformoje „Buy Lithuania 2015“. 

Kelionių profesionalams skirtame kasmetiniame renginyje, šiemet jau trečią kartą organizuotame prie tarptautinės turizmo, kelionių ir aktyvaus laisvalaikio parodos ADVENTUR 2015, Lietuvos operatoriai ieškojo atsakymo, kurios rinkos galėtų efektyviai amortizuoti turizmo rinkos pokyčius ir kompensuoti prognozuojamą rusų turistų srauto kritimą.

Oficialu: Lietuva – tarp patraukliausių kelionių krypčių

Tarptautinis „Buy Lithuania 2015“ renginio kontekstas buvo ypač palankus: Lietuva oficialiai pelnė žymiausių pasaulio kelionių vadovų bei populiarių žiniasklaidos priemonių pripažinimą kaip viena perspektyviausių bei geidžiamiausių kelionių krypčių šiais metais.

„Kaip tik prieš „Buy Lithuania 2015“ atsiėmėme vadinamąjį „kelionių Oskarą“ iš populiariausio pasaulyje kelionių vadovo „Lonely Planet“. Jis Lietuvą išrinko į dešimties labiausiai rekomenduojamų aplankyti vietų 2015 m. trejetuką. Šis titulas sukuria puikią pridėtinę vertę Lietuvai labai konkurencingoje tarptautinėje turizmo rinkoje. Siekdami didinti atvykstamojo turizmo srautus į mūsų šalį, turime stiprų argumentą Lietuvos išskirtinumui pagrįsti“, - tvirtina Valstybinio turizmo departamento vadovė Jurgita Kazlauskienė.

Kitas pozityvus Lietuvos kaip turistinės šalies įvaizdžio gerinimo aspektas – prisijungimas prie eurozonos. J.Kazlauskienė neabejoja, jog bendra valiuta neabejotinai palengvins keliavimo galimybes po Lietuvą ir padarys jas patrauklesnes daugeliui turistų iš svečių šalių.

Kelionės į Lietuvą - iš tūkstančio užsienio kelionių operatorių

Per dvylika metų Lietuva kaip kelionių kryptis „Buy Lithuania“ metu buvo pristatyta jau beveik tūkstančiui kelionių organizatorių ir agentūrų, ieškančių naujų kelionių krypčių atostogų pasiūlymams.

Šiemet „Buy Lithuania“ Kontaktų mugėje turizmo verslo idėjas ir bendradarbiavimo projektus su 80 kelionių organizatorių ir agentūrų profesionalų iš 16 šalių aptarė 120 užsiregistravusių Lietuvos atvykstamojo turizmo organizatorių, SPA ir sveikatingumo paslaugų teikėjų, konferencijų ir renginių organizatorių, apgyvendinimo paslaugų teikėjų, Lietuvos turizmo informacinių centrų atstovų.

Tokius užsienio turizmo profesionalus kaip „Baltic Travel“ (Baltarusija), „Zdravkurort“ (Rusija), „Baltic Tours DMC“ (Estija), „Bohemia Service“ (Ukraina), „Evasio Viatges“ (Ispanija), „Viajes Malabi - Bid Travel“ (Ispanija), „Reisespaß“ (Vokietija), „Reisegala“ (Vokietija), „Kögler – Reisedienst“ (Vokietija), „Brevivet“ (Italija) ir kt. savo turizmo paslaugomis ir produktais bandė sudominti viešbučių grupė „SPA Vilnius“, „Radisson“ viešbučių grupė, „Eglės“ sanatorija, „West Express“, „Estravel Vilnius“, „Amber Tours“, „Baltic Travel Group“, „Baltic Blues Travel“, „Mikotelgroup“, net 7 Lietuvos TICai (Vilniaus, Druskininkų, Kauno, Šilutės, Alytaus, Birštono, Palangos) ir kt.

Renginyje – Ukrainos rinkos proveržis

Ypatingai didelį susidomėjimą dalyvavimu „Buy Lithuania“ renginyje šiemet išreiškė Ispanijos bei Ukrainos turizmo verslas – pavyzdžiui, užsiregistruoti ir susipažinti su naujausiais Lietuvos turizmo produktais išreiškė norą net 30 Ukrainos kelionių organizatorių bei agentūrų.

„Mes, ukrainiečiai, baltai pavydime iniciatyvoms ir dideliems projektams, vykstantiems jūsų šalyje, tiek valstybiniame, tiek profesionalių turizmo asociacijų glaudaus bendradarbiavimo lygmenyje. Čia nesunku įžvelgti realią pagalbą turizmo sektoriui ir rūpinimąsi turizmo plėtra, kurių dėka žingsnis po žingsnio Lietuva tampa Rytų Europos Meka“, - po „Buy Lithuania 2015“ renginio teigė Kijeve įsikūrusios kelionių operatoriaus „Bohemia Service“ vadovas Olegas Raskinas.

Lietuvos turizmo agentūrų tinklo „West Express“ renginių ir konferencijų Baltijos šalyse skyriaus vadovės Vilijos Malinauskaitės vertinimu, šiemet buvo pastebimas ir stiprus specialistų iš Senosios Europos šalių susidomėjimas Lietuva: „Tiek ispanai, tiek prancūzai ar vokiečiai yra labai svarbūs Lietuvos operatoriams, bandantiems kompensuoti mažėjantį turistų iš Rusijos skaičių. Didžioji jų dalis Lietuvoje lankėsi pirmą kartą ir aktyvus jų dalyvavimas pažintiniuose turuose bei susitikimuose su galimais tiekėjais akivaizdžiai atskleidė tokio formato renginių kaip „Buy Lithuania“ naudą Lietuvos turizmo sektoriui“.

Ši verslo misija yra projekto „Turizmo informacinių paslaugų ir infrastruktūros plėtra ir turizmo rinkodaros skatinimas“ dalis (VP3-1.3-ŪM-04-V-11-002). Verslo misiją inicijuoja Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos, ji įgyvendinama ir finansuojama pagal Sanglaudos skatinimo veiksmų programą iš Europos regioninės plėtros fondo lėšų.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"