TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

„Danske Bank“ pradeda teikti nuotolinės bankininkystės paslaugas

2015 02 24 12:07
Romo Jurgaičio (LŽ) nuotrauka

„Danske Bank A/S“ Lietuvos filiale pradeda veikti „Danske eSkyrius“, kuriame klientams bus teikiamos nuotolinės bankininkystės paslaugos. Nuo šiol banko klientai ir asmenys, dar neturintys sąskaitos banke, bet kurioje vietoje nuotolinių vaizdo konsultacijų metu galės gauti visą reikiamą informaciją kreditavimo, pensijų, investavimo bei kitais klausimais. 

2014 m. net 94 proc. visų „Danske Bank A/S“ Lietuvos filiale mokėjimo operacijų buvo atliekama elektroniniais kanalais, o vien „Danske eBanke“ atliekamų operacijų skaičius pernai ūgtelėjo dešimtadaliu. Didėjant elektroniniais kanalais besinaudojančių klientų aktyvumui, „Danske Bank A/S“ Lietuvos filialas plečia elektroninių paslaugų savitarnos kanalais spektrą, klientams siūlydamas nuotolines vaizdo konsultacijas „Danske eSkyriuje“. Jų metu klientams visa reikalinga informacija svarbiausiais finansiniais klausimais bus pateikiama kompiuterio ekrane, neišeinant iš namų ar biuro.

„Siekiame nustatyti naujus bankininkystės standartus rinkoje, todėl siūlome klientams naujovę – nuotolines konsultacijas ne tik garsu, bet ir vaizdu. Nuo šiol verslo ir privatiems klientams nebereikės vykti į banko skyrių, norint išspręsti visus rūpimus finansinius klausimus“, - sako Darius Jasinskis, „Danske Bank“ Verslo plėtros tarnybos direktorius.

Pasak D. Jasinskio, prisijungti prie nuotolinių vaizdo konsultacijų galima bet kurioje šalyje ar pasaulio vietoje, svarbiausia – interneto ryšys bei kompiuteris. Jei klientas nori konsultuotis nuotoliniu būdu, pirmiausia jam paskiriamas laikas bei išsiunčiamas elektroninis laiškas, kokiu laiku bei kokie klausimai bus aptariami vaizdo konsultacijoje. Klientas, nutartu laiku prisijungęs konsultacijai pagal atsiųstą nuorodą, gali gyvai įvertinti ir aptarti vadybininko pateikiamą informaciją, peržvelgti dokumentus ar iškart gauti labiausiai jo poreikius atitinkantį finansinį sprendimą.

Šiuo metu „Danske Bank A/S“ Lietuvos filialas, plėsdamas elektroninius sprendimus klientams, siūlo ir kitų galimybių: atsidaryti sąskaitą ar užsisakyti mokėjimo kortelę internetu, verslo klientai gali naujai steigiamoms įmonėms atidaryti kaupiamąją sąskaitą. Privatūs bei verslo klientai pagrindines bankines operacijas gali atlikti „Danske mBanke“, naudotis mobiliaisiais mokėjimais ar elektroniniu parašu.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"