TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

„Danske Bank“ traukiasi iš privačių klientų rinkos

2015 02 03 11:10
Romo Jurgaičio (LŽ) nuotrauka

„Danske Bank“ antradienį paskelbė savo 2014 metų finansinę ataskaitą. Joje užsimenama apie rimtus pokyčius, kuriuos bankas planuoja Baltijos šalyse.

Kaip skelbiama „Danske Bank“ interneto svetainėje, bankas priėmė sprendimą perorientuoti savo veiklą Baltijos šalyse. Žadama stiprinti verslo bankininkystės operacijas, per artimiausius 1-2 metus investuojant 100 mln. Danijos kronų (apie 13,4 mln. eurų) į informacinių technologijų plėtrą.

„Mes visuomet siekiame suteikti didžiausią vertę mūsų verslo klientams. Pagal atnaujintą „Danske Bank“ strategiją Baltijos šalyse, šiemet dar labiau koncentruosimės į paslaugas įmonėms ir didinsime savo aktyvumą šiame segmente. 2015 metais turime ambicingą tikslą – padidinti verslo klientų portfelį iki 10 proc.“, – antradienį teigė „Danske Bank“ Lietuvoje generalinis direktorius Gintautas Galvanauskas.

„Tuo pačiu metu mūsų privačių klientų operacijos bus palaipsniui nutrauktos“, - skelbiama banko svetainėje.

Kaip rašoma antradienį paskelbtoje ataskaitoje, privačių klientų operacijų Baltijos šalyse apimtys yra per mažos, kad garantuotų bankui pakankamą pelną. „Danske Bank“ teigimu, įsipareigojimai dabartiniams klientams bus įvykdyti, o pasitraukimas iš privačių klientų rinkos užtruks keletą metų.

Bankas taip pat praneša mažinsiantis savo filialų bei darbuotojų Baltijos šalyse skaičių.

„Danske Bank“ pernai Lietuvoje uždirbo 32,406 mln. litų (9,385 mln. eurų) neaudituoto grynojo pelno - 2,9 karto mažiau nei 2013 metais.

***

Ritos Stankevičiūtės (LŽ) nuotrauka

„Danske Bank A/S" Lietuvos filialo generalinio direktoriaus Gintauto Galvanausko komentaras

2015-ieji „Danske Bank“ bus veiklos išgryninimo ir transformavimo metai.

Pagrindinis mūsų dėmesys nuo šiol bus sutelktas į verslo bankininkystės klientų aptarnavimą: „Danske Bank“ grupės klientus, didžiąsias verslo įmones, smulkaus ir vidutinio verslo klientus.

Privatūs klientai pasiskirstys į tris segmentus: Privati bankininkystė, klientai turintys aukštą bankinių paslaugų poreikį ir mažmeninė (masinė) bankininkystė.

Privačios bankininkystės klientų segmentas nesikeičia, jiems ir toliau skiriamas didžiausias dėmesys ir geriausias aptarnavimas. Naujas segmentas – tai aukštų pajamų klientai, turintys didelį kompleksinių bankinių paslaugų poreikį.

Tuo tarpu masinio segmento klientų aptarnavimas keisis. Keičiame savo kryptį ir tikslus šiame segmente. Tiek esami, tiek nauji klientai ir toliau bus aptarnaujami, tačiau jų aptarnavimas koncentruosis į elektroninius kanalus, savitarną ir panašiai.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"