TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

„DPD Lietuva“ skelbia grupės atsinaujinimo strategiją

2015 03 18 10:59
„DPD Lietuva“ nuotrauka

UAB „DPD Lietuva“ ketvirtus metus iš eilės fiksavo nuoseklų augimą – pardavimų pajamos 2014 m. siekė 19,88 mln. eurų, tai – 8,7 proc. daugiau nei 2013 m.

Praėjusiais metais stipriai išaugo siuntų srautai į Europos Sąjungos šalis – 32,9 proc., ir tai atnešė 23,5 proc. daugiau pajamų, o bendras siuntų kiekis padidėjo beveik 10 proc. Šiems metams keliami ne tik ambicingi verslo plėtros tikslai, bet ir pradedami įgyvendinti reikšmingi pokyčiai visos DPD grupės mastu.

DPD grupė, siekdama stiprinti tarptautinio tinklo pozicijas Europoje, pristato atsinaujinimo strategiją – keičia pozicionavimą ir prekių ženklą. Siuntų pristatymo bendrovės, iki šiol veiklą vykdžiusios skirtingais pavadinimais ir prekių ženklais, sujungiamos į vieningą tarptautinį DPD grupės tinklą, kuris vienys „DPD“, „Chronopost“, „SEUR“ ir „Interlink Express“ įmones.

„Vieningas prekių ženklas Lietuvoje ir visoje Europoje leis mums dar labiau įtvirtinti tarptautinių siuntų eksperto pozicijas, nes DPD ne tik Lietuvoje užima smulkių siuntų lyderio pozicijas, bet yra antra didžiausia siuntų pristatymo kompanija Europoje. Suvienodintas paslaugas bei aptarnavimo standarto privalumus turėtų įvertinti tarptautiniai klientai, verslą vykdantys skirtingose šalyse“, – pokyčių priežastis aiškino Indrė Puišė, UAB „DPD Lietuva“ generalinė direktorė.

Pokyčiai bus įgyvendinami visose grupei priklausančiose bendrovėse, veikiančiose 22 Europos Sąjungos šalyse, tarp jų – ir Lietuvoje. Naujuoju prekių ženklu bus pažymėti 33 tūkst. kurjerių automobilių bei 40 tūkst. uniformų.

Pasak I. Puišės, kartu su prekių ženklo ir pozicionavimo atsinaujinimu keliami du strateginiai tikslai – didinti pajėgumus ir įsitvirtinti pristatymo privatiems asmenims (B2C) segmente bei auginti tarptautinių siuntų pristatymą. Didžiausią siuntų rinkos augimo potencialą DPD grupė mato būtent B2C segmente, kurį toliau skatins elektroninės komercijos vystymasis bei plėtra į užsienio rinkas.

DPD grupė ne tik aktyviai vystys pristatymą B2C rinkoje, bet toliau plėtos esamas bei kurs naujas paslaugas. Pavyzdžiui, planuojama dar labiau plėsti siuntų taškų tinklą, kuriam suteiktas naujas pavadinimas Pickup. 2015 m. Pickup tinklą Europoje sudarys daugiau nei 22 000 siuntų taškų, o 2016 m. – 26 000.

2015 m. „DPD Lietuva“ tęs ankstesniais metais pradėtus projektus ir investicijas – Kauno terminalo statyboms ir įrangai bus skirta beveik 7 mln. eurų. 2014 m. šiam projektui įgyvendinti bendrovė skyrė 1,4 mln. eurų. Kita dalis investicijų – informacinių technologijų sprendimams atnaujinti, naujoms paslaugoms plėtoti.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"