TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

„Forum One“ – sėkmės istorijos

2013 06 01 16:52
Kristinos Kučinskaitės (LŽ) nuotrauka

Kauno „Žalgirio” arenoje šeštadienį prasidėjo dvi dienas truksiantis verslo lyderių forumas „Forum One“, į kurį atvyko pranešėjai iš viso pasaulio, tarp jų – ir milijardierius, „Virgin Group” įkūrėjas seras Richardas Bransonas.

Renginyje dalyvauja daugiau nei 3500 žiūrovų iš įvairių šalių. Pradžioje „Forum One“ vedėjas paprašė kiekvienos šalies atstovų paploti – pagal plojimus galima spręsti, kad daugiausiai užsieniečių atvyko iš kaimyninės Latvijos.

Dauguma kalbėtojų dalijasi sėkmės istorijomis ir pasakoja, kaip jas pavertė realybe. „Madi“ įmonių grupės įkūrėja Madi Sharma pasakojo jaunystėje buvusi ištekinta už jai parinkto nemylimo vyro, o tėvai neleidę mokytis to, ko ji norėjo. Tik po to, kai sutuoktinis, smurtaudamas prieš M.Sharmą, pasakė, jog ji nieko gyvenime nesugebės pasiekti, nes yra moteris, skausmą patyrusioji nutarė keistis. Ji verslą pradėjo iš namuose esančių produktų likučių iškepusi keturis indiškus samosa užkandžius. Pardavusi juos, už gautus pinigus nupirko produktų bei paruošė dvigubai daugiau samosų. Dabar M.Sharma vadovauja aštuoniems skirtingiems sėkmingiems verslams, įsikūrusiems visame pasaulyje. „Stengiuosi pakeisti žmonių gyvenimus ir prasmingomis vadinu tik tas dienas, kai tai pavyksta“, - sakė M. Sharma.

Ji tvirtino, jog dalytis idėjomis nereikia bijoti. Nes realizuoti jas nėra paprasta. Lygiai taip, kaip ir jas sugalvoti.

„Jei aš turiu eurą ir jūs turite eurą, tai abu turime po eurą. Bet jei aš turiu idėja ir jūs turite idėją, tai pasidaliję turime jau po dvi idėjas“, - paaiškino M.Sharma.

Pranešėjo, 65 restoranų tinklo savininko Wing Lam teigimu, sėkmės paslaptis – kontaktai. Reikia susipažinti su kuo daugiau žmonių ir sukurti su jais bendrus produktus ar sumanymus. Paklaustas, ar Lietuvoje jam būtų pavykę pasiekti sėkmės, W.Lam šypsodamasis sakė: „Tam, kad galėtume pragyventi, kasdien mūsų restorane turi apsilankyti 700 žmonių. Kokio dydžio jūsų rinka? 12 milijonų.? Ne? Na, tada nežinia, ar galėtume Lietuvoje atidaryti mūsų tinklo restoraną“.

„Angry Birds“ prekės ženklo atstovas Peteris Vesterbacka pasakojo, jog viskas prasidėjo studijų laikais. Tuomet sukurtas žaidimas, paskatinęs įkurti įmonę. 50 žaidimų sėkmės nesulaukė, bet 51-asis, pavadintas „Angry Birds”, Suomijoje tapo itin populiarus. Vėliau jį pamėgo švedai.

„Reikėjo mąstyti, kaip išpopuliarinti žaidimą. Norėjome parduoti bent 100 milijonų jo kopijų. Tą yra pavykę pasiekti tik „Tetris“ žaidimui. Bet... mums tai pavyko. Ir rezultatai yra dešimt kartų didesni“, - sakė P.Vesterbacka.

Paklaustas, kodėl žaidime dominuojantys piktieji paukščiai taip nemėgsta kiaulių, P.Vesterbacka tvrtino, jog labai svarbu prekės ženklui sukurti istoriją. Jo sumanymas buvo toks – kiaulės pavogė iš paukščių kiaušinius, todėl jie supyko.

„Kūrėme paprastą, nesudėtingą žaidimą. Tokį, kokį galėtų žaisti ir dvejų metų vaikas. Didžiausias komplimentas, kai mums pasako, kad žmogus žaidimų nežaidžia, bet „Angry Bidrs“ – taip“, - teigė kalbantysis.

Visi pranešėjai pabrėžė, jog sėkmei svarbus atkakliai dirbti, mėgti tai, ką darai, turėti gerą idėją ir bendradarbiauti su žymiais žmonėmis ar įmonėmis.

Bilietai buvo suskirstyti į kelias kategorijas: „Silver“, „Silver su vertimu“, „Gold“, „Diamond“ bei „Diamond first row“. Pigiausias bilietas į dvi dienas truksiantį renginį kainavo 697 litus, o brangiausias – 9997 litus. Mokėjusieji mažiausiai, be galimybės pasiklausyti visų „Forum One“ dalyvių pranešimų, dar gavo dovanų forumo knygą bei rašiklį. Išleidusieji 100 litų daugiau naudojasi sinchroninio vertimo paslauga. 1597 litus kainuojantis bilietas jo savininkui suteikia ne tik geresnę poziciją klausantis pranešimų, bet ir užkandžius pertraukų metu bei galimybę patekti į verslo kontaktų vakarą. Pasiryžę už dalyvavimą mokėti 4997 litus bus pakviesti į specialų kokteilių vakarėlį su R.Bransonu. Tik kelios vietos buvo skirtos 9997 litus kainuojančių bilietų savininkams. Jų internete įsigyti nebuvo įmanoma.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"