TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

„Go Planet Travel“ turistų į užsienį nebeskraidins

2014 07 05 6:00
Antalijoje įstrigusių apie pusantro šimto lietuvių, įsigijusių "Go Travel Planet" poilsines keliones, nepriima viešbučiai ir atsisako namo parskraidinti skrydžių bendrovė. Oresto Gurevičiaus (LŽ) nuotrauka

Vakar Valstybinis turizmo departamentas (VTD) paskelbė, kad kelionių organizatoriui „Go Planet Travel“ uždrausta skraidinti turistus į užsienį, nes bendrovė tapo nemoki. Skambiais pareiškimais apie pretenzijas tapti trečiu rimtu Lietuvos išvykstamojo turizmo rinkos žaidėju veiklą pradėjusi bendrovė išsilaikė mažiau nei metus.

Vakar iš Vilniaus oro uosto į Kretą neišvyko šios „Go Planet Travel“ kelialapius įsigiję turistai. Be to, 143 suaugusieji, 4 vaikai - „Go Planet Travel“ klientai, kurie vakar nuskrido į Antaliją (Turkija), nepriimami į viešbučius. VDT atstovė spaudai Edita Gaigalienė vakar „Lietuvos žinioms“ teigė, kad ši opiausia problema skubiai sprendžiama. Tačiau ji patikino, kad „Go Planet Travel“ daugiau turistų į užsienį neskraidins.

Gavo pareiškimą dėl nemokumo

Penktadienį valandą po vidurdienio VDT paskelbė gavęs „Go Planet Travel“ bendrovės prašymą dėl nemokumo ir 13 valandą sustabdė šio kelionių organizatoriaus pažymėjimą.

VTD direktorė Raimonda Balnienė vakar susisiekė su Lietuvos ambasadoriumi Turkijoje Kęstučiu Kudzmanu ir su juo aptarė, kaip padėti į keblią padėtį pakliuvusiems beveik pusantro šimto lietuvių poilsiautojams.

Draudimo kompanijos „Compensa Vienna Insurance Group“ vadovas Ignas Panka vakar visą dieną praleido VTD ir patikino, kad draudimo bendrovė yra pasiruošusi operatyviai dengti operatoriaus „Go Planet Travel“ įsipareigojimus užsienyje esantiems turistams.

Lietuvos užsakomųjų skrydžių oro bendrovė „Grand Cru Airlines“ ketvirtadienį pareiškė, kad liepos 3 dieną nutraukė sutartį su “Go Planet Travel“ ir nuo liepos 17 dienos šiai bendrovei nebeteiks paslaugų dėl esą 4 mln. litų skolos.

„Esminis sutarties pažeidimas - nemokumas. „Go Planet Travel“ nuo šių metų vasario pradėjo neatsiskaityti už suteiktas paslaugas, o didžiausios skolos susikaupė už kovo, balandžio, gegužės ir birželio mėnesius. Bendra „Go Planet Travel“ skola šiuo metu siekia apie 4 mln. litų“, - BNS teigė „Grand Cru Airlines“ vadovas Valdas Barakauskas.

Ketvirtadienio vakarą daugiau kaip šimtui lietuvių keliautojų įstrigus Antalijoje, VTD penktadienį 8 valandą ryto kreipėsi į „Go Planet Travel“ direktorių ir akcininkus, prašydamas nedelsiant informuoti, kaip bus sprendžiama susidariusi situacija, bei informuoti turistus apie prisiimtų įsipareigojimų vykdymą.

„Stebime ir aiškinamės situaciją, todėl tolesni departamento veiksmai priklausys nuo priimtų bendrovės sprendimų, vykdant įsipareigojimus turistams. Rekomendacijas turistams galėsime pateikti tik gavę bendrovės atsakymus“, - LŽ teigė E. Gaigalienė.

Jaučiasi intrigų auka

LŽ vakar atsiųstame komentare bendrovė „Go Planet Travel“ apgailestavo dėl susiklosčiusios situacijos, kuri esą susidarė dėl vežėjo „Gran Cru Airlines“ veiksmų. Pasak „Go Planet Travel“ marketingo ir komunikacijos vadovo Tomo Kiršos, kompanija daro viską, kad tie, kurie dabar yra išvykę, grįžtų namo numatytu laiku, o tie, kurių atostogų planai buvo sutrikdyti, gautų tinkamą kompensaciją.

„Labai atsiprašome visų, kuriems teko keisti planus, ir kviečiame kreiptis į kelionių agentūrą, kurioje buvo įsigyta poilsinė kelionė. Stabdome veiklą. Šioje istorijoje jaučiamės esą intrigų auka. Teisybės ieškosime teisiniu keliu, tačiau šiuo metu mums svarbiausi yra mūsų klientai, todėl dedame visas pastangas, kad jie patirtų kuo mažiau nepatogumų. Šioje istorijoje nukentėjome ir mes, tačiau dabar svarbiausia mūsų klientai“, - LŽ sakė T. Kirša.

Veiklos pradžioje – skambūs pareiškimai

Kipro kapitalo išvykstamojo ir atvykstamojo turizmo organizatorius „Go Planet Travel“ veiklą pradėjo mažiau nei prieš metus – 2013-ųjų liepos 15 dieną.

Įmonė iš karto pradėta sieti su bankrutavusių bendrovių „Star1 Airlines” ir “Star Holidays” darbuotojais bei vadovais. Tačiau „Go Planet Travel“ tuometis direktorius Karolis Urbelionis šias sąsajas LŽ neigė.

Įmonės vadovas teigė, kad naujas investuotojas – daugiau kaip 20 metų turizmo srityje dirbantis Chambi Charalambous iš Kipro - Baltijos šalių rinką tyrinėjo keletą metų, bet imtis naujų kraštų "užkariavimo" nusprendė tik tada, kai Kiprą užklupo finansų suirutė. „Geriausia investuoti tuomet, kai prasideda krizė“, - aiškino jis.

K. Urbelionis teigė, kad su Lietuvos turizmo rinkos senbuviais varžysis modernia užsakymų sistema, kuri daugelį veiksmų atliks automatiškai, be darbuotojų pagalbos. Be to, įmonė planavo dirbti su klientais, kuriems esą Lietuvoje iki šiol stigo dėmesio, tai yra tais, kurie keliones organizuoja patys.

„Go Planet Travel“ prekiavo poilsinėmis kelionėmis į Turkiją, Kiprą, Tunisą ir Graikiją. Bendrovės klientus užsakomaisiais skrydžiais skraidino "Grand Cru Airlines", kuriai vadovauja buvęs skrydžių bendrovės "Aurela" vadovas V. Barakauskas.

„Grand Cru Airlines“ veiklos licenciją gavo beveik tuo pačiu metu kaip ir „Go Planet Travel“ – praėjusių metų liepos 19 dieną.

Skeptiški senbuvių vertinimai

Rinkos senbuviai tuomet gana skeptiškai vertino skambius naujoko pareiškimus ir teigė, kad tik laikas parodys, ko iš tiesų vertas naujasis rinkos dalyvis. Pasirodo, kad naujoko pajėgumui patikrinti neprireikė nė metų.

„Šiame versle labai svarbu jausti atsakomybę klientams ir partneriams. Lietuvos turizmo rinka praeityje išgyveno ne vieną skaudų nusivylimą, tai atsiliepė visai rinkai ir išugdė tam tikrą atsargumą. Todėl tikimės, kad ankstesnė patirtis pravers visiems“, - LŽ tuomet sakė „Tez Tour“ Viešųjų ryšių ir rinkodaros skyriaus vadovė Inga Aukštuolytė.

„Novaturo“ generalinis direktorius Linas Aldonis teigė, kad sėkmingam darbui turizmo srityje pirmiausia reikia nepriekaištingos reputacijos, o ji pelnoma kuriant patikimą produktą.

„Nenorėjome būti blogais pranašais, tačiau ir iki šio įvykio, rūpindamiesi rinkos stabilumu ir bendru turizmo rinkos pasitikėjimu, stengėmės atkreipti dėmesį į kai kurių rinkos dalyvių iškreiptą kainodarą ir nepaisymą elementarios verslo etikos prieš klientą. Apmaudu, kad tai turėjo įvykti“, - vakar LŽ sakė L. Aldonis.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"