Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATA
ŠVIETIMASŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITMULTIMEDIJA
EKONOMIKA

„H&M“ padidino pardavimą

 
2015 01 30 6:00
Alinos Ožič (LŽ) nuotrauka

Švedijos mažmeninės drabužių prekybos tinklas „Hennes&Mauritz“ (H&M) praėjusiais finansiniais metais Lietuvoje pasiekė 23,204 mln. eurų neaudituotą apyvartą - 4,9 karto didesnę nei užpernai per 5 mėnesius, kai atidarė pirmąją savo parduotuvę. 

Pasak H&M ataskaitos, vien pernai ketvirtąjį ketvirtį, palyginti su rugsėju-lapkričiu 2013-aisiais, tinklo pajamos Lietuvoje išaugo 78,4 proc., iki 7,09 mln. eurų. Tinklas Lietuvoje turi 6 parduotuves, 2013 metais jų buvo keturios. H&M pernai gruodį pirmąją - 1,4 tūkst. kvadratinių metrų ploto - parduotuvę atidarė Panevėžyje ir septintąją šalyje. Tinklo parduotuvės veikia Vilniuje, Klaipėdoje, Šiauliuose.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklaminiai priedai
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITPrenumerata
PasaulisSportasŠeima ir sveikataŠvietimasKarjera
TrasaŽmonės
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"