TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

„H&M“ padidino pardavimą

2015 01 30 6:00
Alinos Ožič (LŽ) nuotrauka

Švedijos mažmeninės drabužių prekybos tinklas „Hennes&Mauritz“ (H&M) praėjusiais finansiniais metais Lietuvoje pasiekė 23,204 mln. eurų neaudituotą apyvartą - 4,9 karto didesnę nei užpernai per 5 mėnesius, kai atidarė pirmąją savo parduotuvę. 

Pasak H&M ataskaitos, vien pernai ketvirtąjį ketvirtį, palyginti su rugsėju-lapkričiu 2013-aisiais, tinklo pajamos Lietuvoje išaugo 78,4 proc., iki 7,09 mln. eurų. Tinklas Lietuvoje turi 6 parduotuves, 2013 metais jų buvo keturios. H&M pernai gruodį pirmąją - 1,4 tūkst. kvadratinių metrų ploto - parduotuvę atidarė Panevėžyje ir septintąją šalyje. Tinklo parduotuvės veikia Vilniuje, Klaipėdoje, Šiauliuose.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"