TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

„Išmanus“ pirkėjas diktuoja verslo kryptis

2014 06 16 9:21
Oresto Gurevičiaus (LŽ) nuotrauka

Paskutiniais Lietuvos statistikos departamento duomenimis, daugiau nei pusė (52 proc.) Lietuvos gyventojų kasdien naršo internete, du trečdaliai (61 proc.) – bent kartą per savaitę. Beveik keturi iš dešimties interneto naudotojų – perka prekes internetu.

Be to, statistika rodo, jog Lietuvoje perkančių internetu skaičius auga bene sparčiausiai lyginant su kitomis Europos Sąjungos šalimis.

„Statistika iškalbinga – vartotojas keliasi į virtualią erdvę. Kuo jaunesnis, tuo drąsiau. Vartotojų įpročiai taip pat keičiasi. Kiekvienais metais apsipirkimas internetu Lietuvoje išauga bent 5 procentiniais punktais. O tų, kurie nuomonę apie vieną ar kitą produktą susidaro peržvelgę pasiūlymus internete – bene dauguma visų pirkėjų“, - sakė žaliuzėmis ir vartais prekiaujančios bendrovės „Dextera“ rinkodaros skyriaus vadovas Vaidotas Antanaitis.

„Lietuvoje dažniausiai elektroninė prekyba iki šiol buvo naudojama perkant drabužius, avalynę, sporto prekes, aksesuarus ir bilietus į įvairius renginius. Taip pat populiaru pirkti namų ūkio reikmenis, telekomunikacijų paslaugas, turistines keliones ar elektroninius prietaisus. Mes žiūrime į ateitį ir manome, kad visos prekės ir paslaugos anksčiau ar vėliau persikels į virtualią erdvę. Savo srityje norime būti pirmi“, - sako V. Antanaitis.

Pasak rinkodaros specialisto, elektronine prekyba siekiama ne tik būti arčiau kliento, pasiūlyti jam lengvesnį ir paprastesnį būdą įsigyti norimą prekę, bet ir padidinti prekybos apimtis į užsienį. Birželio pradžioje startavusi elektroninė garažo vartų parduotuvė veikia lietuvių ir anglų kalbomis, artimiausiu metu ji bus prieinama ir rusakalbiams, latviams.

„Ši platforma yra skirta tiems klientams, kurie neturi galimybės ar laiko nuvažiuoti iki mūsų skyrių, nors parduotuvių tinklas išties platus. Sistema padaryta labai paprasta – bene trimis paspaudimais jūs gaunate pasiūlymą pagal jūsų garažo išmatavimus ir norimą vartų valdymo sistemą. Prieš įvykdant užsakymą, išmatavimus dar patikslina mūsų specialistas - tad jokios rizikos, paprasta ir patogu“, - sakė V. Antanaitis ir pridūrė, kad dar paprasčiau yra įsigyti įvairius vartų priedus, kiemo vartų automatiką, užtvarus ir kitus smulkesnius elementus.

„Dextera“ atstovo teigimu, investicijos į elektroninę parduotuvę siekia 30 tūkst. litų. Planuojama, kad elektroninė prekyba ženkliai prisidės prie pardavimų augimo. Vertinant vien pernai metų įmonės rezultatus, garažo vartų pardavimai Lietuvoje augo bene dvigubai. Šių metų pirmą ketvirtį augimas sudaro 40 proc. Įmonė turi 24 parduotuves 15 Lietuvos miestų.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"