Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATA
ŠVIETIMASŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITMULTIMEDIJA
EKONOMIKA

„Lesto“ pertvarko klientų aptarnavimo tinklą

 
Ritos Stankevičiūtės (LŽ) nuotrauka

Lietuvos elektros skirstymo bendrovė „Lesto“ nutarė pertvarkyti klientų aptarnavimo tinklą. Bendrovė ragina klientus įprastines paslaugas nuo šiol ragina įsigyti per partnerių tinklą, trumpuoju klientų aptarnavimo telefonu 1802 ir per savitarnos svetainę manoelektra.lt.

Bendrovė siūlo įsigyti atsiskaitymo knygeles Lietuvos pašte, o savitarnos svetaine manoelektra.lt pasinaudoti įrengtose savitarnos vietose rajonų bibliotekose.

Nuo liepos 1 dienos „Lesto“ klientai aptarnaujami 45 paštuose visoje Lietuvoje – pašto skyriuose klientai gaus atsiskaitymo knygelę, knygelėje Lietuvos pašto darbuotojai įrašys patikslintus kliento elektros apskaitos skaitiklio paskutinius apmokėtus rodmenis. Be to, 15 viešųjų bibliotekų jau įrengtos kompiuterizuotos „Lesto“ paslaugų savitarnos vietos, kur klientai gali įsigyti paslaugas per savitarnos svetainę manoelektra.lt. Artimiausiu metu bendrovė planuoja didinti savitarnos vietų skaičių bibliotekose.

„Siekdami užtikrinti elektros energijos vartotojų interesus, nuolat analizuojame rinkos tendencijas, mūsų klientų elgseną ir priimame sprendimus, kurie garantuotų racionalų ir kokybišką „Lesto“ paslaugų teikimą. Sukurti alternatyvūs paslaugų įsigijimo ir informacijos teikimo kanalai aktyviai naudojami klientų, todėl ateinančių į klientų aptarnavimo centrus skaičius mažėja. Uždarius klientų aptarnavimo centrus, klientai turi alternatyvias galimybes įsigyti paslaugas patogiausiu ir laiką taupančiu būdu“, - sako Sergejus Ignatjevas, AB „Lesto“ valdybos narys, Klientų aptarnavimo tarnybos direktorius.

Nuo šių metų spalio 1 dienos uždaromi klientų aptarnavimo centrai, kuriuose apsilanko santykinai mažai klientų, perkeliant klientų aptarnavimo funkcijas į alternatyvius aptarnavimo kanalus. „Lesto“ uždaro 14 klientų aptarnavimo centrų - Varėnos, Kaišiadorių, Šakių, Anykščių, Ignalinos, Kretingos, Skuodo, Telšių, Šilutės, Pasvalio, Joniškio, Kelmės, Kupiškio ir Kėdainių.

Bendrovės teigimu, dėl minėtų pokyčių „Lesto“ Klientų aptarnavimo tarnyba sumažės 71 darbuotoju. Elektros apskaitų grupės, esančios minėtų klientų aptarnavimo vietų teritorijose, išlieka ir toliau tęsia savo veiklą.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklaminiai priedai
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITPrenumerata
PasaulisSportasŠeima ir sveikataŠvietimasKarjera
TrasaŽmonės
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"