Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATA
ŠVIETIMASŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITMULTIMEDIJA
EKONOMIKA

"Maxima" sparčiai investuoja į parduotuvių atnaujinimą

 
2014 10 21 13:16
Atnaujintose "Maxima" parduotuvėse plečiami vaisių bei daržovių skyriai.
Atnaujintose "Maxima" parduotuvėse plečiami vaisių bei daržovių skyriai. "Maxima LT" nuotrauka

Vien šiemet iki metų pabaigos „Maxima LT“ investicijos į naujų parduotuvių atidarymą ir senų atnaujinimą sieks daugiau nei 73 milijonus litų.

Per pirmąjį šių metų pusmetį UAB „Maxima LT“ į tinklo parduotuvių atnaujinimą jau investavo beveik 30 mln. litų. Atnaujintos 7 parduotuvės Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Pakruojyje, šiuose miestuose papildomai sukurta ir 80 naujų darbo vietų. Tai sakoma bendrovės pranešime.

Antrąjį šių metų pusmetį „Maxima LT“ jau atidarė vieną naują parduotuvę Riešėje, Vilniaus rajone, bei atnaujino parduotuvę Kuršėnuose. Bendrovės antrojo pusmečio planuose – dar dvi naujos parduotuvės Kelmėje ir Palangoje bei 6 tinklo parduotuvių Vilniuje, Kaune, Panevėžyje, Visagine ir Mažeikiuose atnaujinimas.

Šiandien po pusmetį trukusių pertvarkymo darbų duris atvėrė atnaujinta „Maxima X“ parduotuvė Visagine, į kurią prekybos tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ investavo daugiau nei 5,5 mln. litų. Spalį tai jau antra atnaujinta „Maxima“ parduotuvė – parduotuvės Kuršėnuose atnaujinimas pareikalavo beveik 1,5 mln. litų investicijų.

Pasak pranešimo, bendrovės planuose šiemet – dar dvi naujos parduotuvės Kelmėje ir Palangoje bei 6 tinklo parduotuvių Vilniuje, Kaune, Panevėžyje, Visagine ir Mažeikiuose atnaujinimas. Bendros „Maxima LT“ antrojo pusmečio investicijos į naujų parduotuvių atidarymą ir atnaujinimą sieks beveik 41 milijoną litų.

„Šiemet išlaikome maždaug tokius pačius plėtros tempus kaip ir praėjusiais metais. Naujas parduotuves atidarome tik ten, kur išties jų trūksta, o pozicijas rinkoje stipriname atnaujindami tinklo parduotuves ir investuodami į klientų poreikių patenkinimą – jų lūkesčius ir poreikius atitinkantį prekių asortimentą, platų šviežių produktų pasirinkimą, geras kainas ir apsipirkimo patogumą“, – sako „Maxima LT“, UAB generalinis direktorius Žydrūnas Valkeris.

Pasak „Maxima“ vadovo, visose atnaujinamose ir naujai statomose „Maxima“ parduotuvėse plečiami vaisių bei daržovių, taip pat sveriamų produktų skyriai, juose siūlomas didesnis šviežio ir kokybiško maisto asortimentas, montuojama moderni prekybinė įranga, daugiau maisto ruošiama pačiose parduotuvėse, trumpinamas prekių kelias tiekimo grandinėje nuo gamintojo ar augintojo iki pirkėjo, didinama lietuviškų prekių tinklo parduotuvėse pasiūla.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklaminiai priedai
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITPrenumerata
PasaulisSportasŠeima ir sveikataŠvietimasKarjera
TrasaŽmonės
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"