TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

„Nordea“ pasiūlys klientams kodų generatorių telefone

2016 01 20 13:10
„Nordea“ nuotrauka

Neatitinkančias naujųjų Lietuvos banko saugumo reikalavimų kodų korteles „Nordea“ bankas klientams pasiūlys pakeisti išmaniu sprendimu – mobiliąja kodų generatoriaus programėle telefonams ir planšetiniams kompiuteriams.

Nemokamai parsisiųsti programėlę „Nordea Codes“ banko klientai Lietuvoje galės naudotis nuo vasario 20 dienos. Lietuva taps antrąją po Suomijos „Nordea“ grupės šalimi, kurios klientai prisijungimui prie internetinės bankininkystės galės naudoti savo telefonuose įdiegta mobiliąja programėle.

Nuo šių metų balandžio 1 dienos įsigaliojus naujam Lietuvos banko saugumo reikalavimui, visų Lietuvoje veikiančių bankų klientams, vis dar naudojantiems kodų lenteles internetinėje bankininkystėje nebebus galima atlikti mokėjimų didesne negu 30 eurų suma.

Bankas „Nordea“ išanalizavęs klientų kasdienės bankininkystės poreikius pasiūlė patogų ir paprastą sprendimą – kodų generatorių išmaniajame telefone. Dauguma bankų Lietuvoje ir toliau naudos kodų korteles, tačiau operacijas dar papildomai reikės patvirtinti papildomu patvirtinimo kodu, kuris bus siunčiamas SMS žinute.

Specialiai sukurta kodų generatoriaus „Nordea Codes“ programėlė veikia kaip kodų generatorius net ir neprisijungus prie interneto. Tokiu atveju programėlės veikimas yra identiškas fizinio generatoriaus veikimui.

Programėlė yra pritaikyta Apple iOS, Google Android ir Windows Mobile operacinėms sistemoms. Norint aktyvuoti paslaugą banko klientai turės parsisiųsti „Nordea Codes“ programėlę į savo telefoną ar planšetinį kompiuterį, tada prisijungti prie internetinės bankininkystės bei užpildyti generatoriaus užsakymo formą.

Atlikus banko klientų poreikių analizę, paaiškėjo, kad generatoriumi didžiajai klientų daliai naudotis kasdien yra nepatogu, nes jis yra gan didelis, netelpa į piniginę, todėl dažniausiai yra laikomas stalčiuje. Šiandien Lietuvoje 85 proc. banko „Nordea“ klientų kasdienėms banko paslaugoms naudoja internetinės bankininkystės paslaugą, o klientų, kurie banko paslaugomis naudojasi mobiliuoju telefonu skaičius pernai didėjo 87 proc.

Prognozuojama, nemokama programėle turėtų sulaukti didelio populiarumo tarp klientų. Suomijoje, kur „Nordea Codes“ programėlė buvo pristatyta 2015 metų rudenį, per pirmuosius mėnesius jos vartotojais tapo daugiau nei 170 tūkstančių „Nordea“ banko klientų.

Lietuvoje išmaniaisiais telefonais jau naudojasi daugiau nei pusė šalies gyventojų. „GfK Retail and Technology Baltic“ prognozuoja, kad 2017 metais šių įrenginių skvarba mūsų šalyje priartės prie 100 proc., gerokai daugiau nei sieks pasaulio vidurkis. Daugiau nei 80 proc. pastaraisiais metais operatorių parduotų telefonų buvo išmanieji.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"