TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

„Statoil“ degalinės Europoje bus pervadintos į „Circle K“

2015 09 22 16:19
Romo Jurgaičio (LŽ) nuotrauka

Europoje „Statoil“ degalines valdanti pasaulinė mažmeninės prekybos bendrovė „Couche-Tard“ pranešė suvienodinanti jos valdomų degalinių ir parduotuvių tinklų pavadinimus ir plėtosianti vieną pasaulinį prekės ženklą „Circle K“. Šis procesas palies ir „Statoil“ degalines Europoje, taip pat ir Lietuvoje, kurios per artimiausius kelerius metus bus pervadintos į „Circle K“.

Atnaujintas „Circle K“ prekės ženklas pakeis dabartinius „Couche-Tard“ priklausančius „Circle K“, „Statoil“, „Mac“ bei „Kangaroo Express“ prekės ženklus, naudojamus JAV bei kitose valstybėse.

Mažmeninės prekybos įmonė „Statoil Fuel & Retail” iki 2010 metų priklausė naftos ir dujų korporacijai „Statoil ASA“, tačiau 2012 m. buvo parduota didžiausiam pasauliniam mažmeninės prekybos tinklui „Couche-Tard“. Sandorio sąlygose buvo numatyta, kad „Statoil“ vardą degalinėse naujieji savininkai turės teisę naudoti iki 2021 metų.

„Įvesdami vieną pasaulinį prekės ženklą mes tapsime vieningesni ir stipresni bei galėsime skirti daugiau dėmesio tam, kad palengvintume klientų kasdienybę. Perimdami „Statoil Fuel & Retail” verslą, siekėme įsikurti Europoje ir paruošti platformą tolimesniam augimui šiame regione. Su vieningu pasauliniu prekės ženklu ši užduotis bus paprastesnė”, – sake „Couche-Tard” prezidentas ir vykdomasis direktorius Brian Hannasch.

„Circle K" nuotrauka

„Couche-Tard“ paskelbė ketinimus atnaujintą „Circle K“ tinklą visame pasaulyje paversti prioritetine vieta, kurioje vartotojai įsigyja degalų ar kitų produktų. „Nesvarbu, ar lankysitės „Circle K“ parduotuvėje Europoje, JAV, Kanadoje ar kitoje šalyje, visam tinkle gausite tokias pat greitas ir draugiškas paslaugas bei geidžiamus produktus, ir visa tai bus pritaikyta keliaujantiems“, – pridūrė B. Hannasch.

„Tapdami naujo pasaulinio prekės ženklo „Circle K“ dalimi, atveriame daug naujų galimybių. Glaudesnis bendradarbiavimas tarp tinklo narių mums padės sparčiau plėsti veiklą Europoje“, – įsitikinęs „Statoil Fuel & Retail” prezidentas Jacob Schram, kuris paskirtas vadovauti perėjimui prie „Circle K“ prekės ženklo Europoje.

„Circle K“ daugybei vartotojų jau yra pažįstamas – tai didžiausias ir labiausiai pasaulyje paplitęs „Couche-Tard“ valdomas prekės ženklas, naudojamas tūkstančiuose parduotuvių ir degalinių keturiolikoje pasaulio šalių. Atnaujintas prekės ženklas bus geriau paruoštas plėtrai į kitas rinkas.

„Couche-Tard“ planuoja, kad prekės ženklo atnaujinimo procesas pasaulyje bus įgyvendintas per 3-4 metus. Europoje pirmiausia bus atnaujintos „Statoil“ degalinės Norvegijoje. Gavusios „Circle K“ vardą, jos taps beveik 15 tūkst. mažmeninės prekybos taškų ir degalinių vienijančio tinklo dalimi, kuriame dirba daugiau nei 100 tūkst. darbuotojų, kasdien aptarnaujančių milijonus klientų.

Tikslesnių planų, kada atnaujinimo darbai bus pradėti Lietuvoje, bendrovė nepraneša.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"