Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISŠEIMA IR SVEIKATA
TRASAŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITMULTIMEDIA
EKONOMIKA

„Subway“ užkandinėse naudos lietuvių sukurtą tehnologiją

2014 03 05 11:24
LŽ archyvo nuotrauka

Netrukus duris Lietuvoje atversiantis JAV greitojo maisto tinklas „Subway“ savo užkandines šalyje valdys lietuvių bendrovės „UCS Baltic“ sukurta valdymo sistema „R–Keeper“.

Rinkdamiesi valdymo sistemą „Subway“ bendravo su daugeliu automatizavimo ir valdymo paslaugas siūlančių Lietuvos ir Lenkijos įmonių. Geriausiai atitikome jų poreikius, nes vietinėje rinkoje dirbančiam partneriui lengviau teikti sistemos palaikymą. Be to, esame šalyje įsitvirtinę kaip šio segmento lyderiai, srities naujoves pristatantys pirmieji. Pavyzdžiui, Lietuvoje „Subway“ klientai galės atsiskaityti negrynaisiais pinigais per „WoraPay“, „MokiPay“, „Gifty“ sistemas, sukurtas kitų mūsų partnerių“, – sakė Evaldas Remeikis, „UCS Baltic“ vadovas.

Pasak jo, užkandinių tinklas turi labai konkrečius reikalavimus, kaip valdyti restoranus. Todėl lietuviams teko įgyvendinti sprendimus, kuriuos „Subway“ savo restoranuose per daugelį metų itin ištobulino. Dėl jų sudėtingumo „R–Keeper“ pritaikymas „Subway“ Lietuvoje užtruks keturis kartus ilgiau nei įprastai.

„UCS Baltic“ užkandinių valdymo sistemoje įdiegė standartinį visame tinkle naudojamą kasos lango ir prekių išdėstymą bei specialius modulius, generuojančius pardavimų, sandėlio, likučių ir patiekalų ataskaitas.

„Greitojo maisto sektorius ypatingas tuo, kad čia itin didelis dėmesys skiriamas aptarnavimo greičiui. „Subway“ naudos pardavimo kontrolės modulį, kuris sujungia stebėjimo kameras ir pačią valdymo sistemą „R–Keeper“. Šis sprendimas leidžia per ekraną stebėti restoranų darbą bei subtitrų pagalba gauti tikslią informaciją, kokios operacijos atliekamos kasoje. Tai padeda savininkams optimizuoti restorano darbą, kad šis vyktų dar sparčiau“, – teigė E. Remeikis.

Artimiausiu metu „UCS Baltic“ pasiūlys naujovę, kuri dar labiau sutrumpins prie kasos praleidžiamą laiką: stovinčių eilėje klientų užsakymus bus galima priimti delninuku, todėl pasiekus kasą ten jau lauks paruoštas maistas ir aptarnaujamam asmeniui teliks sumokėti pinigus.

Panašų „UCS Baltic“ sprendimą Lietuvoje taip pat naudoja ir kitas JAV greitojo maisto užkandinių tinklas KFC.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasĮdomybėsKontaktai
IstorijaJurgos virtuvėKomentaraiKonkursaiReklaminiai priedai
KultūraLietuvaMokslas ir ITPasaulisPrenumerata
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"