TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

"Tele 2" lenkia "Omnitel"

2013 07 19 14:08
Dėl numerio perkėlimo paslaugos daugiausia klientų prisivilioja „Tele 2“. Oresto Gurevičiaus (LŽ) nuotrauka

Lietuvos telekomunikacijų rinkoje vyksta persigrupavimas. Gaunamomis pajamomis visą šių metų pirmąjį pusmetį konkurentus lenkė mobiliojo ryšio operatorė „Tele 2“. Ankčiau pagal šį rodiklį pirmavo „Omnitel“.

Nors „Omnitel“ šiuo metu turi daugiausia vartotojų, dėl numerio perkėlimo paslaugos šios bendrovės klientų mažėja, o „Tele 2“ – daugėja. Pačių bendrovių duomenimis, šiuo metu „ Omnitel“ turi 1,95 mln. vartotojų, „Tele 2“ - 1,81 mln., „Bitė Lietuva“ – apie 1 milijoną.

Renkasi verslas

Telekomunikacijų bendrovės „Tele 2“ šių metų pirmojo pusmečio pajamos buvo 252,7 mln. litų arba 8,2 proc. didesnės nei tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais. Bendrovės šešių mėnesių pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją (EBITDA) buvo 101,2 mln. litų. Tai – 9,1 proc. daugiau nei pernai. Pusmečio veiklos EBITDA marža siekė 40 proc. Tuo pačiu laikotarpiu 2012 m. šis rodiklis buvo 38 proc.

Palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, „Tele 2“ pajamos antrąjį ketvirtį išaugo 10,7 proc. ir buvo 132,7 mln. litų.

„Tele 2“ augimas išlieka nuoseklus. Gerą kokybę siūlome už mažą kainą, tad didėja tiek klientų skaičius, tiek naudojimasis paslaugomis. Sparčiau kyla verslo klientų skaičius. Čia augimą lemia ir naujos duomenų perdavimo paslaugos“, – sakė Petras Masiulis, „Tele 2“ generalinis direktorius.

„Tele 2” antrąjį šių metų ketvirtį rezultatus labiausiai pagerino verslo klientų segmente. Jų skaičius „Tele 2” pasiekė 126,6 tūkst. ir buvo 16,2 proc. didesnis nei prieš metus. Bendras bendrovės klientų skaičius buvo 1,81 mln., 3,43 proc. didesnis nei tuo pat metu 2012 m.

„Tele 2“ tęsia prieš metus pradėtą savo mobiliojo ryšio tinklo modernizavimą ir šiemet investavo 20,5 mln. litų. Buvo įrengtos ir atnaujintos 311 bazinių stočių.

Šių metų birželio viduryje buvo atleistas 12 metų „Omnitel“ vadovavęs Antanas Zabulis. / Romo Jurgaičio (LŽ) nuotrauka

Pakeitė vadovą

Skandinavijos telekomunikacijų bendrovės „TeliaSonera“ valdomos Lietuvos mobiliųjų telekomunikacijų bendrovės "Omnitel" pajamos šiemet sumažėjo 6,5 proc. iki 230 mln. litų (2012-ųjų sausio-birželio mėnesiais jos siekė 246 mln. litų).

Bendrovės pajamos antrąjį šių metų ketvirtį, palyginti su tuo pačiu 2012 metų laikotarpiu, sumažėjo 8,1 proc. iki 114 mln. litų.

„Omnitel“ EBITDA šiemet siekė 151 mln. Švedijos kronų (59,7 mln. litų), o EBITDA marža buvo 26,6 procento. Tik antrąjį ketvirtį "Omnitel" EBITDA buvo 75 mln. kronų (29,7 mln. litų), o EBITDA marža - 26,5 procento.

Pasak "TeliaSonera", Baltijos šalyse toliau didėja pajamos iš mobiliojo interneto paslaugų ir įrangos pardavimų, tačiau jos tik iš dalies kompensuoja sumažėjusias pajamas iš balso ryšio paslaugų. Neigiamos įtakos mobiliųjų paslaugų pajamoms Baltijos šalyse, anot "TeliaSonera", taip pat turi ir maži tarptinklinio ryšio tarifai.

Šių metų birželio viduryje buvo atleistas 12 metų „Omnitel“ vadovavęs Antanas Zabulis. Vietoj jo kompanijos prezidentu paskirtas Danas Strömbergas.

Daugiausia perbėgėlių - į „Tele 2“

„Tele 2“ pirmauja ir pagal numerio perkėlimo paslaugą. Per pirmuosius penkis šių metų mėnesius į „Tele2“ perėjo daugiau klientų, nei išėjo, o iš trijų mobilaus ryšio operatorių daugiausia klientų prarado „Omnitel“.

Šių metų sausio - gegužės mėnesiais dėl numerio perkėlimo „Tele2“ vartotojų skaičius padidėjo 12,4 tūkst. Per tą patį laikotarpį „Omnitel“ klientų dėl šios paslaugos sumažėjo 9,4 tūkst., „Bitė Lietuva“ – 2,1 tūkst.

A.Baranauskas: „Operatorių konkurencija lemia ir nuolat mažėjančias ryšio kainas. Iš to laimi vartotojai.“ / Ritos Stankevičiūtės (LŽ) nuotrauka

„Omnitel“ viceprezidentas rinkodarai ir paslaugoms Darius Maikštėnas LŽ anksčiau sakė, kad visų Lietuvos operatorių kainodara iš esmės yra susilyginusi, o klientų lojalumą pirmiausia lemia santykis su mobiliojo ryšio operatoriumi. D.Maikštėno teigimu, „Omnitel“ teikdama pasiūlymus vis daugiau dėmesio skiria būtent esamiems, o ne naujiems klientams.

Tuo metu „Tele 2“ korporacinės komunikacijos direktorius Baltijos šalims Andrius Baranauskas teigė, kad klientai tarp operatorių migruoja būtent dėl kainodaros. „Vartotojai supranta, kad gali gauti geresnį pasiūlymą, todėl vis noriau išbando skirtingus operatorius. Operatorių konkurencija lemia ir nuolat mažėjančias ryšio kainas. Iš to laimi vartotojai“, - sakė jis.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"