TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

„Teo“ atnaujina prekės ženklą ir klientų aptarnavimo salonus

2015 02 12 13:04
„Teo“ nuotraukos

Informacinių ir ryšių technologijų bendrovė „Teo“ atnaujina savo prekės ženklą ir rytoj Kaune atidaro pirmąjį naujos koncepcijos klientų aptarnavimo saloną. Bendrovės teigimu, šie pokyčiai atspindi jos puoselėjamas vertybes bei klientų lūkesčius šiuolaikinėmis technologijomis naudotis paprastai, aiškiai ir lanksčiai.

Lengvas, atviras ir paprastas – toks yra naujasis „Teo“ logotipas, kuris palaipsniui pakeis prieš aštuonerius metus sukurtą „Teo“ prekinį ženklą. Atnaujintas logotipas tapo „laisvesnis“ – nebeliko bendrovės pavadinimą įrėminančio kvadrato, atsisakyta papildomų grafinių elementų.

Kartu su vizualiu atsinaujinimu „Teo“ keičia klientų aptarnavimo salonų koncepciją. Skandinavišku stiliumi įrengtose ir jaukius namus primenančiose erdvėse lankytojai galės išmėginti naujausius įrenginius, o ant sofos priešais televizorių susipažinti su išmaniąja „Teo“ televizija.

Pirmasis naujos koncepcijos salonas oficialiai atidaromas penktadienį Kauno „Akropolyje“. Šiemet iš viso planuojama atnaujinti arba naujose vietose atidaryti daugiau kaip 10 salonų.

„„Teo“ keičiasi kartu su klientų poreikiais ir lūkesčiais. Vartotojai nori patys spręsti, kokių paslaugų jiems reikia. Tad didžiausias iššūkis – būti visuomet šalia kliento ir kurti jam reikalingus sprendimus – paslaugas, leidžiančias lengvai valdyti sudėtingas šiuolaikines technologijas. – sakė „Teo“ generalinis direktorius Kęstutis Šliužas. – Rekordiškai augantis naujų klientų skaičius bei gerėjantys klientų pasitenkinimo rodikliai rodo, kad einame teisinga linkme“.

Per artimiausius kelerius metus „Teo“ žada pasiūlyti dar daugiau kokybiško išmaniosios televizijos turinio, tobulinti interneto televiziją „Interneto.tv“ bei plėsti prekių įvairovę elektroninėje parduotuvėje. Bendrovės teigimu, labiau integruoti išmaniųjų namų sprendimai leis apjungti ne tik televizoriaus, kompiuterio, bet ir kitos namų įrangos valdymą. Teigiama, kad šios paslaugos ateityje dar labiau tobulės, bus labiau prieinamos ir dar paprasčiau valdomos.

Bendrovė informuoja, kad klientų, besinaudojančių šviesolaidiniu „Teo“ internetu, skaičius pernai išaugo 11 proc. ir viršijo 200 tūkst. Pasiūlius patogesnį „Išmaniosios „Teo“ televizijos“ meniu, naujų lietuviškų raiškiojo vaizdo televizijos kanalų ir papildomų paslaugų IPTV, klientų skaičius didėjo beveik ketvirtadaliu – iki 131 tūkst. „Teo“ iš viso turi jau daugiau nei pusę milijono interneto vartotojų ir 186 tūkst. televizijos paslaugos vartotojų.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"