TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

„Teo“ Vilniuje atidarė didžiausią išmanųjį saloną

2015 04 06 15:08
LŽ archyvo nuotrauka

Telekomunikacijų bendrovė „Teo“ antrąją Velykų dieną prekybos centre „Panorama“ atidarė didžiausią naujo įvaizdžio „Teo“ saloną Lietuvoje „Išmanieji namai su „Teo“.

Pirmasis sostinėje „Išmaniųjų namų su „Teo“ salonas yra didžiausia Lietuvoje naujos koncepcijos „Teo“ klientų aptarnavimo erdvė. Naujieji „Teo“ salonai turi ne tik specialiai sukurtą interjerą, bet ir specialų kvapą, muziką ir nuolat kintantį apšvietimą.

„„Teo“ keičiasi į naujos kartos telekomunikacijų bendrovę, kuri apjungia šiuolaikines technologijas, informaciją ir pramogas. Kurdami išmaniąsias paslaugas ateiname pas savo klientus su jų poreikius ir lūkesčius atitinkančiais sprendimais. Mūsų salonai yra mūsų klientų namai, kuriuose gera būti ir gyventi šiuolaikiškai“, – sakė Kęstutis Šliužas, „Teo“ generalinis direktorius.

Išmaniuosiuose „Teo“ namuose klientai galės susipažinti su integruotomis paslaugomis – išmaniąja „Teo“ televizija, išmaniaisiais prietaisais ir namų įranga. Pirmasis atnaujintos koncepcijos „Teo“ salonas buvo atidarytas vasario 12 d. Kauno prekybos centre „Akropolis“.

Šiemet iš viso planuojama atnaujinti arba naujose vietose atidaryti daugiau kaip 10 salonų. Įmonė per artimiausius porą metų į atsinaujinimą ir naujus salonus numatė investuoti 1 mln. eurų.

„Teo“ salonų koncepciją ir interjerą sukūręs architektas Tomas Jasiulis sako, kad „Išmanieji „Teo“ namai“ kuria emocinę darną tarp pardavimo erdvės, klientų, prekės ženklo ir paslaugų. Draugišką ir atvirą namų aplinką atspindi panaudotos natūralios medžiagos ir santūrios spalvos. Vienas svarbiausių pardavimo vietų elementų yra apšvietimas. Todėl, pasak architekto, „Teo“ salonams sukurtas inovatyvus ir kintantis šviesos valdymas, kuris vykdomas per išmaniuosius įrenginius.

Muziką „Teo“ klientų aptarnavimo salonams parinko Vokietijos kompanija „Make Sense Media“. Specialistai sudarė didesnį nei 700 įrašų grojaraštį, kuriame dominuoja lengvai klausoma foninė muzika. Grojaraštį vienijančiai retro-space kultūros amžiaus tematikai įvairovės suteikia švelnūs etniniai atspalviai.

„Teo“ klientų, besinaudojančių šviesolaidiniu „Teo“ internetu skaičius pernai išaugo 11 proc. ir viršijo 200 tūkstančių. „Išmaniosios „Teo“ televizijos“ klientų skaičius pernai didėjo beveik ketvirtadaliu – iki 130 tūkstančių. „Teo“ turi jau daugiau nei pusę milijono interneto vartotojų ir 186 tūkst. televizijos paslaugos vartotojų.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"