TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

"YouTube" teigia jau laimėjusi mūšį su televizija

2013 05 02 11:23
AFP/Scanpix nuotrauka

Vaizdo įrašų portalas "YouTube" prieš televiziją? Interneto milžinė "Google", kuriai priklauso šis portalas, teigia kad toks mūšis, jeigu kada nors ir vyko, jau baigėsi.

Per trečiadienio vakarą surengtą tviskantį pristatymą reklamos užsakovams "Google" vadovas Ericas Schmidtas atsisakė prognozuoti, ar vaizdo transliacijos internetu išstums televiziją. Jis pareiškė: "Tai jau įvyko."

Pasak E.Schmidto, "ateitis yra dabar", kai "YouTube" neseniai pasiekė svarbią ribą - milijardą unikalių lankytojų kiekvieną mėnesį.

Tačiau "Google" vadovas, atsižvelgdamas į trečiojo pasaulio šalių potencialą, pridūrė, kad šis skaičius dar negali būti laikomas dideliu - "palaukit, kol pasieksime 6-7 milijardus".

Prieš metus "YouTube" atrodė nusiteikęs atnaujinti televiziją, finansuodamas daugiau nei 100 garsių žiniasklaidos organizacijų ir Holivudo garsenybių kanalų atsidarymą.

Tačiau ši iniciatyva liko nepaminėta per trečiadienį surengtą pristatymą, kuris vyko Manhatano Žemutinio Ist Saido krantinėje per renginių savaitę "NewFronts" - skaitmeninės žiniasklaidos laidų pristatymo ir reklamos pardavimo akcijų programą, panašią į tradiciškai rengiamą televizijos.

Nors tas renginys vyko pagal televizijos sukurtą formatą, "YouTube" juo pasinaudojo, kad prisistatytų esantis visiškai kitokia terpė.

"Tai nėra pamaina kažkam, ką pažįstame, - aiškino E.Schmidtas. - Tai naujas dalykas, apie kurį turime galvoti, programuoti, rūpintis ir kurti naujas platformas."

Šiame pristatyme dalyvavo reperiai Snoopas Doggas ir Macklemore'as, taip pat svarbios "YouTube" asmenybės, tokios kaip Felicia Day. "YouTube" sutelkė dėmesį į portalo pasaulinę aprėptį, visuomenės įsitraukimą kuriant jo turinį ir milžinišką auditoriją.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"