TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

2013 metų pabaigoje „Bitė“ aplenkė „Tele2“

2014 01 02 16:00
Dėl numerio perkėlimo 2013 metais labiausiai išaugo „Tele2“ klientų skaičius, tačiau gruodis buvo antras mėnuo iš eilės, kai daugiausiai lietuvių savo numerį kėlė į „Bitę“. Romo Jurgaičio (LŽ) nuotrauka

Centrinės numerių perkėlimo duomenų bazės „Mano numeris“ duomenimis, paskutinį praėjusių metų mėnesį į operatoriaus „Bitė Lietuva“ tinklą perkelti 9787, į „Tele2“ – 8711, o į „Omnitel“ – 3128 numeriai.

Praėjusiais metais vartotojai aktyviai keitė mobiliojo ryšio operatorius. Dėl numerio perkėlimo labiausiai išaugo telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ klientų skaičius, į ją perėjo 26 tūkst. 187 vartotojais. Tačiau gruodis buvo antras mėnuo iš eilės, kai daugiausiai lietuvių savo numerį kėlė į telekomunikacijų bendrovę „Bitė Lietuva“.

Pokyčius lėmė nuožmi konkurencija

„Mūsų klientų skaičius taip sparčiai augti pradėjo nuo praėjusių metų lapkričio, kai pristatėme neribotų pokalbių planą „Laisvė“. Jis panaikino kainų skirtumus tarp skirtingų operatorių, todėl klientai renkasi tą, kuris teikia daugiausiai pridėtinę vertę kuriančių paslaugų. Šioje srityje esame lyderiai“, – sakė „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Fredas Hrenchukas.

Pasak bendrovės, „Bitės“ klientai neturi ilgalaikių sutarčių, gali naudotis realaus laiko išlaidų kontrole ir telefonų garantinio remonto paslauga „Be rūpesčių“, jiems suteikiama tikslios sąskaitos garantija. Jie taip pat gali apdrausti savo telefoną nuo nelaimingų atsitikimų, naudotis paslauga „Rūpestingi tėvai“ ir visus kylančius klausimus išspręsti vieno skambučio metu.

„Mano numeris“ duomenimis, iš viso per gruodį „Bitės“ klientų skaičius išaugo 3745. Per šį laikotarpį „Tele2“ vartotojų skaičius augo mažiau – 2709, o „Omnitel“ – sumažėjo beveik 6 tūkstančiais.

Lapkritį iniciatyvą perėmė “Bitė“

Per lapkritį „Bitės“ paslaugas, perkeldami savo numerį iš kito operatoriaus, pasirinko 10212 klientų. Per šį laikotarpį „Tele2“ pasiūlymus priėmė 8126 vartotojai, o „Omnitel“ – 2722. Tuo tarpu iš „Bitės“ išėjo 5625 klientai, o kitus du operatorius paliko daugiau vartotojų – su „Tele2” atsisveikino 5868, o „Omnitel“ neteko 8567 klientų.

Prieš tai „Bitė“ Lietuvos mobiliojo ryšio vartotojams pristatė neribotų pokalbių ir SMS planą „Laisvė“. Jį pasirinkę bendrovės klientai už 22 litus per mėnesį galėjo skambinti ir siųsti SMS nevaržomai į visus tinklus, o už 3 litų mėnesinį mokestį įsigyti 1,5 Gb mobiliojo interneto.

„Vartotojai pastebėjo, kad „Bitė“ keičia rinką ir pristato naujoves. Mums pristačius planą „Laisvė“, konkurentai jį nukopijavo panašiomis kainomis. Kai kainos skirtumų praktiškai nebeliko, žmonės renkasi tą operatorių, kuris jais rūpinasi labiau“, – rinkos pokyčius komentavo F.Hrenchukas.

Metų lyderė – „Tele2“

Pagal visų metų rezultatus į lyderius išsiveržė „Tele2“. Dėl numerio perkėlimo labiausiai išaugo šios bendrovės klientų skaičius, į ją perėjo 26 tūkst. 187 vartotojais.

„Žmonės visada ieško, kur geriau, ir numerio perkėlimo paslauga jiems leidžia be rūpesčių pakeisti operatorių ir sutaupyti. Stengiamės, kad mūsų sąlygos visada būtų geriausios. Rezultatai rodo, kad klientai tai vertina“, – visų praėjusių metų rezultatus apibendrino „Tele2“ generalinis direktorius Petras Masiulis.

Pasak jo, rinkdamiesi mobiliojo ryšio operatorių, vartotojai vertina paslaugų kainas ir kokybę, tad nuoseklus klientų skaičiaus augimas yra vienas svarbiausių rodiklių.

Skaičiai

Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, „Tele2“ 3G ryšio tinklas apima beveik 70 proc. Lietuvos teritorijos ir yra antras pagal dydį, po „Omnitel“.

2013 metų trečio ketvičio pabaigoje "Tele2" mobiliojo ryšio abonentų skaičius Lietuvoje siekė 1,865 mln. - 4,6 proc. (82 tūkst.) daugiau nei 2012-ųjų pabaigoje (1,783 mln.). „Bitė Lietuva“ tuo metu turėjo 1,017 mln. mobiliojo ryšio abonentų (3,6 proc. mažiau nei 2012-ųjų rugsėjo pabaigoje).

Numerio perkėlimo paslauga Lietuvoje pradėta teikti 2006 m. Aktyviausiai savo operatorius vartotojai keitė 2009 m. pavasarį.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"