TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Akcijos sulčių gėrimams. Kodėl ne sultims?

2013 08 01 6:00
LŽ archyvo nuotrauka

Rugpjūtis – dosniausias mėnuo sulčių mėgėjams. Gyvendami vasaros pabaigos nuotaikomis, sulčių gamintojai ir prekeiviai priversti pardavinėti jas su nuolaida. Juk ruduo ne tik atvėsins orus ir numalšins vartotojų troškulį, bet ir padovanos gausų asmeninį derlių soduose, iš kurio bus spaudžiamos savos sultys. Todėl prieš didįjį pardavimo smukimą šiandien prekybos centruose sulčių siekiama parduoti kuo daugiau. Kurios akcijos naudingiausios pirkėjams?

„Sulčių kategorijos gėrimai – viena didžiausių finansų krizės aukų. 2009-2012 metais jų vartojimas sumažėjo maždaug 25 procentais. Kitaip tariant, tai yra prekė, kurią pirkėjai dažniausiai aukoja pradėję planuoti savo išlaidas, - teigia akcijų paieškos ir kainų lyginimo sistemos PriceOn.lt vadovas Tomas Gudžiauskas. - Ir tik šiemet pasigirsta balsų, teigiančių, jog metinis suvartojimas 2013-aisiais pagaliau bus didesnis nei praėjusiais metais.“

Anot kainų specialisto, išsipildys šios prognozės ar ne, iš dalies priklausys nuo vasaros pabaigos prekybos rezultatų. Būtent todėl vasarotojams sulčių gamintojai rugpjūtį visais būdais mėgins įsiūlyti kuo daugiau sulčių, nektarų ir sulčių gėrimų. „Akivaizdu, kad pagrindinis pardavimo didinimo instrumentas šiuo atveju bus akcijos. O iš akcijų permokėti nenorintis lietuvis, apsukrus kainų ir akcijų lygintojas, visuomet gali tik išlošti“, - tikina T.Gudžiauskas.

Akcijų pasiūla

Nuolaidų sulčių kategorijos gėrimams netrūksta nė viename didžiajame prekybos tinkle. Štai „Rimi“ iki rugpjūčio 5 dienos 20 proc. nuolaidą taikys įvairių vaisių ir morkų sulčių gėrimui „Tymbark Select“ (2 l – 4,79 lito), vitaminizuotam įvairių vaisių sulčių nektarui „Elmenhorster“ (1 l – 3,13 lito) bei morkų nektarui „Kubus“ (0,3 l – 1,49 lito).

Iki pirmadienio galios „Maximos“ akcija. Čia su 26 proc. nuolaida prekiaujama įvairių skonių sulčių gėrimais „Elmenhorster Giminės“ (1 l – 2,49 lito). O štai „Iki“ sulčių mėgėjus lepina 20 proc. nuolaida „Mango“, „Passion“ bei „Cactus“ skonio sulčių gėrimams „Tymbark“ (1 l – 3,39 lito). 24 proc. nuolaida čia taikoma ir įvairių vaisių sulčių gėrimams „Caprio“ (2 l – 3,79 lito). Šios „Iki“ akcijos galioja iki antradienio.

Naujas požiūris į taupymą

„Įžvelkime dėsningumą. Absoliuti dauguma akcijų taikomos ne sultims, o sulčių gėrimams bei nektarams. Tai atspindi tam tikrą prekybos centrų požiūrį į vartotojus. Mąstoma, jog sultis perka labiau pasiturintys pirkėjai, kuriems akcijos neva yra nesvarbios. Todėl akcijomis tarpusavyje kaunamasi jas taikant tik jau ir taip pigesniems nektarams bei sulčių gėrimams“, - samprotauja PriceOn.lt vadovas.

Pasak jo, šis požiūris į kainų politiką yra šiek tiek pasenęs: „Remiantis mūsų atliktais tyrimais, dauguma PriceOn.lt svetainėje ir mobiliojoje aplikacijoje kainas ir akcijas lyginančių žmonių yra išsilavinę didmiesčių gyventojai, gaunantys vidutines ir aukštesnes pajamas", - teigė T.Gudžiauskas.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"