TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Aludariai Klaipėdai primins istorinį laikmetį

2015 06 08 16:43
LŽ archyvo nuotrauka

Klaipėdoje, „Švyturio“ alaus daryklos teritorijoje iškils 3 tūkst. kvadratinių metrų pastatas, kuriame įsikurs nedideliais kiekiais gaminamų alaus rūšių („craft“ alaus) gamybos linija, o lankytojai galės stebėti alaus gamybos procesą

Lietuvos alaus gamintojas „Švyturys-Utenos alus“ per dvejus metus į alaus daryklos rekonstrukciją ketina investuoti 5 mln. eurų.

Šiuo metu rengiami daryklos rekonstrukcijos dokumentai, o rudenį prasidėsiančių darbų metu bus nugriautos sovietiniais laikais pastatytos administracijos patalpos, kurių vietoje iškils pagal senąją Klaipėdos architektūrą projektuojamas pastatas. Jame bus stengiamasi atspindėti laikmetį, prasidėjusį 1784-siais, kuomet daryklą valdė jos įkūrėjas J.W. Reincke ir jo vaikaičiai.

Planuojama, kad naujasis statinys užims apie 3 tūkst. kv. metrų plotą, jame bus įrengtas lankytojų centras, supažindinsiantis su alaus gamyba bei kultūra, veiks šiuolaikiškas restoranas, svarbiausias naujojo pastato akcentas – atvira alaus gamybos linija.

Atnaujintos daryklos lankytojai galės stebėti visą alaus gamybos procesą ir restorane ragauti ką tik išvirto ir subrandinto alaus.

„Švyturio-Utenos alaus“ vadovas Rolandas Viršilas pranešime spaudai sakė, kad sprendimą paskatino „Raudonų plytų“ alaus paklausa ir besiplečianti nedideliais kiekiais gaminamo alaus rinka. Anot jo, linija bus vidutinio pajėgumo - iki kelių tūkstančių litrų alaus, tačiau turės daug brandinimo talpų - vienu metu bus galima brandinti 18 skirtingų rūšių alaus.

Įmonės analitikų duomenimis, vadinamojo craft (išskirtinio skonio, mažomis partijomis verdamo) alaus pardavimai Lietuvoje sparčiai didėja – per pastaruosius dvejus metus kilo 57 proc. Plečiasi ir kito aukščiausios kokybės alaus – premium – segmento pardavimai: nuo 2011 iki 2014 šio segmento dydis visoje alaus rinkoje padidėjo nuo 18,3 iki 25,3 procento. Visa alaus rinka pernai didėjo 5,3 procento.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"