Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATA
ŠVIETIMASŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITMULTIMEDIJA
EKONOMIKA

Apkarpytų atlyginimus

 
2008 05 27 0:00

Lietuvą ištikus ekonomikos nuosmukiui, su sunkumais susidūrusios Lietuvos įmonės pirmiausia mažintų darbuotojų atlyginimus, apkarpytų premijas ir reklamos biudžetą.

Išlaidas personalui (atlyginimus, premijas) mažintų 30 proc. apklaustųjų, reklamai - 29 procentai. Krizės atveju 24 proc. šalies bendrovių mažintų išlaidas viešiesiems ryšiams, tokia pati dalis įmonių nurodė, kad pirmiausia atleistų dalį darbuotojų.

16 proc. apklaustųjų apkarpytų visoms rinkodaros priemonėms numatytą biudžetą, 14 proc. - mažintų technologijų ar IT sprendimų biudžetą.

75 proc. įmonių, reaguodamos į ekonominį nuosmukį, rinktųsi konkrečios vienos srities biudžeto mažinimą, kitos - keleto sričių arba visų išvardytų. 6 proc. apklaustųjų paminėjo, kad rinktųsi kompleksinį biudžeto mažinimą, 2 proc. pirmiausia analizuotų nuosmukio priežastis ir optimizuotų išlaidas.

Tokie duomenys paaiškėjo po "TNS Gallup" balandžio mėnesį atliktos įmonių vadovų apklausos, kurią užsakė viešųjų ryšių agentūros "Baltijos komunikacijos partneriai".

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklaminiai priedai
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITPrenumerata
PasaulisSportasŠeima ir sveikataŠvietimasKarjera
TrasaŽmonės
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"