TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Atidarytas Centrinis Klaipėdos terminalas

2014 06 17 14:47
Vidos Bortelienės (LŽ) nuotrauka

Klaipėdos jūrų uoste antradienį oficialiai atidarytas Centrinis Klaipėdos terminalas, kuris turėtų padidinti uosto krovos pajėgumus.

„Naujasis šiuolaikiškas keleivių ir krovinių terminalas sudarys palankias sąlygas plėtoti jūrų transporto paslaugas, skatinti turizmą. Tai ypač svarbu formuojant Lietuvos, kaip turistams patrauklios šalies, įvaizdį. Be to, Centrinio Klaipėdos terminalo įkūrimas aktualus visam transporto sektoriui, mat atsiranda dar viena intermodalinio pervežimo ašis uoste, automagistrale Klaipėda–Vilnius tiesiogiai sujungta su IXB koridoriumi“, – uosto pranešime teigė susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius.

„Jau dabar Klaipėdos uostas išsiskiria įspūdingu ro-ro krovinių srautu ir yra tokių krovinių lyderiu regione. Pastatytas Centrinis Klaipėdos terminalas uosto pajėgumą krauti tokio tipo krovinius išaugins dvigubai. Baltijos uostų kainos patrauklios užsienio turistams, o operatyvesnis ir modernesnis keleivių aptarnavimas Klaipėdai suteiks pranašumų konkuruojant su kitais regiono turizmo traukos centrais“, – sakė uosto generalinis direktorius Arvydas Vaitkus.

Premjeras Algirdas Butkevičius tikisi, kad moderniausias Baltijos šalyse Centrinis Klaipėdos terminalas padidins turistų srautą į uostamiestį. „Šis terminalas – puiki galimybė tai įgyvendinti, turėdama tokį objektą Lietuva sustiprins patrauklios turistams šalies įvaizdį“ , – sakė A. Butkevičius.

Terminale vienu metu galės švartuotis 3 laivai, bus galima perkrauti 5 mln. tonų krovinių per metus ir priimti iki 500 tūkst. keleivių. Bendrovės vadovas Benediktas Petrauskas interviu LŽ anksčiau sakė, kad maksimalią apkrovą tikimasi pasiekti palaipsniui, ne anksčiau nei po 3 metų.

Terminalo vizija pirmą kartą pristatyta 2004 metais, 2006 metais pradėtas jo planavimas, o statyba - 2010 metais. 60 proc. terminalo akcijų valdo „Achemos grupė“, 40 proc. - krovos kompanija „Bega“. Bendra projekto vertė – apie 185 mln. litų, iš jų 66,5 mln. litų investavo „Achemos grupė“ ir „Bega“, dar 110 mln. litų (iš jų 57 mln. litų skyrė Europos Sąjunga) - į infrastruktūrą investavo uosto direkcija. Terminalo krantinę pastatė viena didžiausių Latvijos kelių ir tiltų statybos bendrovių „Latvijas tilti“.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"