TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Atostogautojams - nauji nuolaidų triukai

2013 06 28 6:00
Kai kurie prekybos centrai šiuo metu pirkėjus vilioja nuolaidomis mėsai. Romo Jurgaičio (LŽ) nuotrauka

"Lietuvos žinios" tęsia ciklą rašinių, padėsiančių skaitytojams lengviau pasirinkti prekę ar paslaugą, patarsiančių, kur taupyti ar kaip neužkibti ant prekybininkų vilionių meškerės.

Prasidedant intensyviausiam vasaros kelionių laikotarpiui, poilsiautojams ramybės neduoda sezoninės prekybos centrų akcijos. Gaudydami atostogautojus, net trys didieji prekybos centrai tuo pat metu, tartum sutarę, išleido specializuotus nuolaidų katalogus, orientuotus į poilsio ir kelionių prekes. Ekspertai atsitiktinumais tikėti nelinkę ir kalba apie padidėjusią prekeivių konkurencinę įtampą.

Vertindamas "Prismos" katalogo "Grilio sezonas", "Maximos" "Iškyloms gamtoje" ir "Norfos" "Atostogauk ir pramogauk!" skelbimų panašumus, akcijų paieškos ir kainų lyginimo portalo PriceOn.lt vadovas Tomas Gudžiauskas atkreipia dėmesį į vienodą akcijų galiojimo trukmę - iki liepos 3 dienos: "Galime spėti, kad šis specializuotų nuolaidų laikotarpis tėra būdas pergyventi Joninių ir Mindauginių tarpušventį, už parankių pagaunant atostogų išsiruošusius poilsiautojus."

Kas svarbiau - krepšys ar turinys?

Neatsitiktinai šiuo laikotarpiu numatyti ypatingi lagaminų ir krepšių pasiūlymai. Užsukus į "Prismą", kelioninį lagaminą, palapinę, miegmaišį ar čiužinį su lojalumo kortele galima įsigyti su 30 proc. nuolaida. "Rimi" nuo pavasario pratęsė žaidimą, kurio metu pirkėjų lipdukai palankiomis sąlygomis iškeičiami į pasirinktus "Wenger" firmos krepšius. Savo pirkėjų kelionėmis susirūpino ir prekybos centras "Iki": bent 50 litų čia išleidusiam pirkėjui iki pat liepos pabaigos siūloma įsigyti vieną iš žaidime dalyvaujančių "Samsonite" kelioninių krepšių su 60 proc. nuolaida.

"Aišku, tai nedaroma veltui. Atsivilioję lankytojus kelionių lagaminams taikomomis akcijomis, pardavėjai tikisi, kad būtent jų centre įsigytomis prekėmis bus užpildytas ir tų lagaminų turinys. Kiek kitokį sprendimą rinkosi "Maxima" ir "Norfa", visą dėmesį nukreipdamos į akcijas maisto prekėms, paplūdimio reikmenims ir kitai kelionių mantai", - teigia PriceOn.lt vadovas.

Baksnojasi šašlykų iešmais

"Maxima" iškylas gamtoje supranta visų pirma kaip nesibaigiančią mėsos valgymo fiestą. Iki liepos 3 dienos su 18-30 proc. nuolaidomis prekiaujama virtomis bei rūkytomis dešromis, vištienos filė, marinuotomis viščiukų blauzdelėmis, šlaunelėmis bei sparneliais, įvairiomis dešrelėmis, taip pat šašlykais. Šių "Maximoje" galima įsigyti su 20 proc. nuolaida – už „Meistro kokybės“ prekės ženklu pažymėtų marinuotų kiaulienos mentės šašlykų kilogramą prašoma 11,99 lito. "Norfa" su 20 proc. nuolaida prekiauja Krekenavos kiaulienos šašlyku (11,49 Lt/kg), o "Prisma" su 23 proc. nuolaida – "Biovelos" kiaulienos šašlyku (9,99 Lt/kg).

„Šiuo atveju konkurencija dėl vasarotojų dėmesio išlieka, tačiau ne tokia intensyvi, kokia buvo Joninių savaitgalį. Vos prieš kelias dienas ta pati "Maxima" tradicinio kiaulienos šašlyko siūlė įsigyti už labai konkurencingą 8,99 Lt/kg kainą. Tad rimtesnio „pasibaksnojimo" šašlykų iešmais tarp prekybos centrų dabar vėl derėtų laukti Mindauginių savaitgalį“, - prognozes žeria T. Gudžiauskas.

Kur pirkti alų, kavą ir ledus

Prekybos centrai taip pat siūlo akcijas alui bei kavai. "Maxima" 20-30 proc. nuolaidas taiko kelių užsienietiškos receptūros rūšių alui. Vis dėlto nei "Maxima", nei "Norfa" nuolaidų alui gausa neprilygsta "Prismai". Čia iki liepos 3 dienos pigiau nei įprastai siūloma įsigyti tiek užsienio, tiek visų didžiųjų Lietuvos aludarių produkcijos. Tiesa, "Maxima" alaus mėgėjus sieks privilioti dar ir rekordiškai didele pasiūla. Iki kito trečiadienio didžiosiose" Maximos" parduotuvėse prekiaujama beveik 400 skirtingų pavadinimų alumi.

Pirkėjai viliojami ir didelėmis nuolaidomis pačios įvairiausios rūšies kavai, tačiau kainų ekspertas siūlo išlikti budriems. „Kavos vidutinė kaina pamažėle krinta dėl pokyčių pasaulinėse rinkose ilguoju laikotarpiu, tačiau prekeiviams kartais labiau apsimoka naudoti akcijos modelį, o ne tiesiog palengva mažinti kainas. Vartotojui patarčiau visuomet pasižiūrėti, ar nurodyta kaina be akcijos yra adekvati“,- įspėja T. Gudžiauskas.

"Prisma" ir "Maxima" 30-40 proc. nuolaidas taiko ir įvairių rūšių ledams, o "Norfa" ledų mėgėjus šįsyk nutarė pamaloninti ne tik nuolaidomis, bet ir nauju produktu, pirmoji Lietuvoje ėmusi prekiauti pasaulyje populiariais "Nestle" kompanijos ledais "Maxibon".

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"