TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Auga integruotos komunikacijos poreikis

2013 08 23 9:20
websticker.com nuotrauka

Gana vangiai atsigaunant atskiroms komunikacijos rinkos šakoms, pastebima, kad įmonės, siekdamos veiklos efektyvumo,  vis labiau domisi integruotos komunikacijos sprendimais. 

Augantį integruotos komunikacijos vertės suvokimą ir poreikį rodo vienos didžiausių Lietuvoje komunikacijos agentūrų grupių „Idea Group“ 2012 m. veiklos rezultatai.

Daugiau nei pusė pajamų – iš integruotų projektų

Per pastaruosius penkerius metus akivaizdžiai didėjo grupės pajamos būtent iš integruotų projektų ir klientų, kuriems paslaugas integruotai teikė kelios skirtingų sričių agentūros, priklausančios grupei. Pernai tokios pajamos sudarė 66 proc. visų „Idea Group“ pajamų, o 2008 m. – tik 6 proc.

„Aiškiai matome pokyčius rinkoje. Dabar trys iš penkių atėjusių klientų nebeprašo tiesiog „outdoor’o“ ar „gerų kainų“, o nori „komunikacijos sprendimų“, klausia patarimų. Vis dažniau ieškoma partnerio, kuris matytų visumą, sujungtų taškus ar sudėliotų juos ant visų reikalingų „i““, – sako „Idea Group“ vadovė Lietuvoje Ieva Vozbutaitė-Beliauskė.

Anot I.Beliauskės, Estijoje pokyčiai dar ryškesni – prieš kelerius metus vos pusė klientų norėjo komunikacijos paslaugų paketo „iš vienų rankų“, o pagal 2012 m. rezultatus jų buvo jau trys iš keturių.

Sąskaitų – už 20 mln. litų

Bendras „Idea Group“ augimas Lietuvoje pagal 2012 m. audituotus duomenis sudarė 2 proc. Pernai grupės pajamos Lietuvoje sudarė beveik 20 mln., t. y. 192 74 990 litų, o konsoliduotos grupės pajamos Baltijos šalyse buvo apie 70 mln. litų. Bendras grupės veiklos pelnas lyginant su pernai augo 8 proc. ir siekė beveik puspenkto milijono litų.

Iš visų grupę sudarančių komunikacijos įmonių 2012 m. labiausiai Lietuvoje augo skaitmeninių sprendimų ir ryšių su visuomene agentūra, kurios augimas pernai siekė 20 proc.

„Idea PR“ vadovė Kristina Milčienė komentuoja: „Tradicinė reklama ir komunikacijos priemonės – aktualios. Išmintingas jų panaudojimas kartu su viešųjų ryšių ir skaitmeninės rinkodaros įrankiais didina komunikacijos efektyvumą. Tokiu būdu skaitmeninės rinkodaros ir ryšių su visuomene agentūros tampa vis svarbesnės strategiškai planuojant komunikaciją, nes integruoti projektai užtikrina geresnę investicijų grąžą klientams.“

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"