TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Auga silpnesnių alkoholinių gėrimų pardavimai

2016 08 01 6:00
Lietuvos žinių archyvo nuotrauka

Lietuvos gyventojų vartojimo įpročiai kinta – pirkdami alkoholį gyventojai vis dažniau renkasi silpnesnius gėrimus, o pastaruoju metu vietoj tradicinio alaus ir vyno kai kurie pirkėjai pradėjo rinktis nealkoholines šių gėrimų rūšis.

Kaip rodo prekybos tinklų duomenys, pirkėjai vis dažniau atsisako stipresnių alkoholinių gėrimų.

„Pastebime, kad rinkdamiesi, kokį alkoholį vartoti, gyventojai Lietuvoje vis dažniau prioritetą teikia silpnesniems gėrimams. Per pirmą šių metų pusmetį mūsų prekybos tinkle alaus pardavimai buvo daugiau nei 11 proc. didesni nei tuo pačiu metu pernai. Tokius pokyčius galima sieti su kintančia alkoholio vartojimo kultūra, augančiu pirkėjų sąmoningumu bei siekiu sumažinti alkoholio vartojimą“, – teigia „Iki“ viešųjų ryšių vadovė Berta Čaikauskaitė.

Renkasi ir nealkoholinius gėrimų variantus

Prekybos tinklo duomenys rodo, kad pastaruoju metu gyventojai taip pat dažniau rinkosi nealkoholinį alų ir vyną – per pirmą šių metų pusmetį „Iki“ pardavė trečdaliu daugiau nealkoholinio alaus nei tuo pačiu metu pernai, o nealkoholinio vyno pardavimai per tą patį laikotarpį išaugo beveik 3 kartus.

„Vien per Joninių savaitę fiksavome tikrą nealkoholinio alaus pardavimo šuolį – jo nupirkta net 80 proc. daugiau nei įprastomis savaitėmis. Be to, pastebime, kad nealkoholinio alaus pardavimai stabiliai auga ir pastarųjų mėnesių savaitgaliais“, – teigia B. Čaikauskaitė.

Įprastai gamintojai ir prekybininkai prisitaiko prie besikeičiančių pirkėjų vartojimo pokyčių – gaminama vis daugiau ir įvairių rūšių nealkoholinio alaus, ir vyno, tad ir parduotuvių lentynose jo daugėja.

„Matome, kad pamažu tarp Lietuvos gyventojų įsigali nauji, atsakingi vartojimo įpročiai, kurie ateityje turėtų tik stiprėti. Tad džiugu, kad mes, kaip prekybos tinklas, prie pozityvių vartojimo pokyčių taip pat galime prisidėti“, – teigia B. Čaikauskaitė.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"