TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Azijoje auga susidomėjimas lietuviškais vaikiškais rūbais

2016 08 31 11:46
Romo Jurgaičio (LŽ) nuotrauka

Iki šiol pagrindiniai lietuviškų vaikiškų rūbų pirkėjai buvo vokiečiai, švedai ir  Didžiosios Britanijos gyventojai. Tačiau pastaruoju metu vaikiškos mados kūrėjų geografija prasiplėtė iki gerokai tolimesnių kraštų. 

Iš natūralių medžiagų pasiūtais unikalaus dizaino lietuviškais drabužiais vaikus noriai rengia pirkėjai iš Pietų Korėjos, Japonijos, Singapūro, Kinijos, teigiama VšĮ „Versli Lietuva“ pranešime žiniasklaidai. Būtent su šiomis šalimis mūsų verslininkai pradėjo intensyviau dirbti po liepos pradžioje Prancūzijoje vykusios prestižinės vaikiškų rūbų bei aksesuarų parodos „Playtime Paris 2016“, kurioje pristatė savo gaminius ir su VšĮ „Versli Lietuva“ organizuotu nacionaliniu stendu dalyvavo jau 4 kartą.

Pasak vaikų drabužių prekės ženklo „Unlabel kids“ vadovo Dano Gaižausko, būtent nuoseklus dalyvavimas parodoje ir atvedė Lietuvos verslininkus prie bendradarbiavimo su atstovais iš Azijos šalių.

„Parodoje „Playtime Paris“ dalyvavome jau 4 kartą. Mūsų drabužiais susidomėjo kinai ir korėjiečiai. Pastebėjau, kad, pavyzdžiui, amerikiečiai iškart užsisako patikusių drabužių, o atstovai iš Azijos stebi kelerius metus – ar išlaikai prekės ženklo vientisumą, kokybę ir tik tuomet, kai įsitikina, kad prekės ras nišą jų rinkoje – jų užsisako“, – sakė D.Gaižauskas.

Toje pačioje parodoje dalyvavusi prekės ženklo „Mummymoon“ vadovė Vėjūnė Unikauskienė pritarė, kad azijiečiai – apdairūs pirkėjai. „Jie gali stebėti mėgstamą ženklą, net ne kelis sezonus, o kelerius metus, tačiau turint kantrybės ir išlaukus, jie perka nesikuklindami. Būtent po šios parodos jaučiame šį lūžį, kai patys priėję sako – gana, mes pasiruošę“, – pasakojo V.Unikauskienė, parodoje atradusi naujų potencialių partnerių iš P.Korėjos, Japonijos, Kinijos, Kuveito. Tiesa, pirmieji azijiečiai, susidomėję šių lietuvaičių kolekcijomis prieš kelerius metus buvo japonai.

„Pastaruoju metu daugiausia eksportuojame į JAV, todėl kaip atsvara mums labai aktuali sparčiai auganti ir moderni Azijos rinka. Pietų Korėja itin aktyviai dalyvauja mados industrijoje, yra inovatyvi, ir mėgsta Europos skonį. Japonija mus įkvepia kūrybiškai savo konceptualiu dizainu, tačiau jie nepaprastai konservatyvūs, ilgai tikrina, kol ryžtasi užsakyti. Nuo šio sezono pradėsime bendradarbiauti su jaunais distributoriais“, – pridūrė V.Unikauskienė.

„Nors didžiausias šuolis tekstilės sektoriuje yra fiksuojamas būtent vaikiškų drabužių kategorijoje, Lietuvoje auga visa ši industrija, o apie 80 proc. produkcijos yra eksportuojama į daugiau nei 70 pasaulio šalių. Intensyvėjantis Azijos šalių ir Lietuvos verslininkų bendradarbiavimas – kryptis, į kurią skatindami eksportą orientuojamės jau kurį laiką. „Verslios Lietuvos“ analitikai Japoniją ir Kiniją kaip tikslines eksporto rinkas išskyrė dar pernai metų pabaigoje. O, pavyzdžiui, lietuviškus lino gaminius japonai atrado jau prieš kelerius metus“, – teigė Ūkio viceministrė Rasa Noreikienė.

VšĮ „Versli Lietuva“ darbą vardan tiesesnio verslininkų kelio į Aziją tęs ir toliau. Rugsėjo 8 d. reguliariai organizuojamame „Eksporto klube“ verslininkams bus pristatytas Malaizijos ir Pietryčių Azijos regiono potencialas ir ypatumai. Rugsėjo 14–15 d. Vilniuje laukiama gausių Japonijos, Kinijos ir Singapūro verslo, mokslo, politikos delegacijų trečiajame gyvybės mokslų forume „Life Sciences Baltics 2016“. Spalio mėnesį organizuojamas gyvybės mokslų įmonių dalyvavimas parodoje Japonijoje „BioJapan 2016“. Ateinančiais metais vasario mėnesį organizuojamas dalyvavimas „Playtime Tokyo 2017“ parodoje Japonijoje.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"