TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Baltarusiai perka 10 kartų daugiau nei lietuviai

2014 01 10 12:00
Per išpardavimą į prekybos centrą apsipirkti baltarusiai atvyksta net grupėmis. LŽ archyvo nuotrauka

Sezoninis išpardavimas įgauna pagreitį – pigiau įsigyti rudens-žiemos kolekcijų drabužių bei avalynės į Lietuvą plūsta pirkėjai iš Baltarusijos bei Rusijos, ypač aktyvūs Minsko ir Gardino, gyventojai. Jų vidutinė pirkinio suma yra 10 kartų didesnė nei lietuvių.

Prekybos ir pramogų centro „OZAS“ parduotuvių pardavimai 2014 metų sausio mėnesį, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, išaugo 9 procentais. „Kasmet sausio mėnesį pardavimai išauga. Jei prieš 7-9 metus sezoniniai išpardavimai vykdavo vangiai, tai dabar pirkėjai laukia, kada parduotuvėse bus paskelbta išpardavimo pradžia“, - sakė prekybos ir pramogų centro „OZAS“ direktorė Inga Navickaitė.

Anot jos, šiais metais žiemos kolekcijų pardavimą lapkričio ir gruodžio mėnesiais mažino neįprastai šilta žiema. Tačiau pirkėjų aktyvumas išaugo paskelbus išpardavimų pradžią – gyventojai perka rudens-žiemos kolekcijų drabužius bei avalynę. I.Navickaitės manymu, tam įtakos turi ir palankios sinoptikų prognozės, sausio viduryje ir vasarį Lietuvoje žadančios šalčius ir nemažai sniego.

Į žiemos išpardavimus aktyviai reagavo ir kaimynės Baltarusijos bei Rusijos gyventojai. „Nemažai jų švenčių metu nusprendė pailsėti Lietuvoje, todėl kaip ir kasmet jaučiame tikrą baltarusių ir rusų antplūdį. Ypač aktyvūs Minsko ir Gardino gyventojai. Sausio pradžioje jie sudaro apie 7-10 proc. visų pirkėjų. Vidutinė užsieniečio pirkinio suma yra 10 kartų didesnė nei Lietuvos gyventojo, todėl atskirose parduotuvės baltarusių ir rusų įtaka pardavimams siekia 30 proc., tačiau pagrindiniai pirkėjai yra Lietuvos gyventojai“, - sakė prekybos ir pramogų centro direktorė.

Jos teigimu, didelės reikšmės žiemos išpardavimams turi ir individualūs nuomininkų sumanymai. Pavyzdžiui, vienas didžiausių prekybos centro nuomininkų Vokietijos mažmeninės prekybos drabužiais tinklas „Peek & Cloppenburg” sausio ir liepos mėnesiais savo lojaliems klientams išsiuntė specialius papildomų nuolaidų kuponus, galiojančius tik išpardavimo metu. „Tai paskatina atvykti į prekybos centrą ne tik vilniečius, bet ir kitų Lietuvos miestų gyventojus - juk šio tinklo parduotuvė mūsų šalyje vienintelė”, - teigė I.Navickaitė.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"