TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Baltijos šalys derasi dėl „Rail Baltica“ įmonės

2014 03 05 6:25
Romo Jurgaičio (LŽ) nuotrauka

Baltijos valstybės trečiadienį ir ketvirtadienį toliau tęsia derybas dėl bendros „Rail Baltica 2“ įmonės.

Susisiekimo ministerijos Plėtros ir tarptautinių ryšių departamento direktorius Arenijus Jackus BNS sakė, kad derybose pagrindinis dėmesys ir toliau bus skiriamas Vilniaus prijungimo prie vėžės klausimui.

„Praėjusį kartą estai pateikė kompromisinį variantą dėl Vilniaus, kuris iš esmės tenkino. Dabar bus sprendžiama, kaip Vilnių įtraukti į sutartį, nes dar yra įvairių neaiškumų tuo klausimu, tad manau, kad ir toliau pagrindinis klausimas bus Vilniaus“, - BNS sakė A.Jackus.

Pasak jo, kol kas anksti prognozuoti, ar šios derybos jau bus paskutinės.

Lietuvos, Latvijos ir Estijos derybininkai prieš keletą savaičių pasiekė susitarimą dėl daugiausiai diskusijų kėlusio Vilniaus prijungimo klausimo. Nutarta, kad Lietuvos sostinė tikrai bus „Rail Baltica“ dalis, tačiau dar deramasi, kokiu būdu tai įrašyti į sutartį.

Lietuva 100 kilometrų atšaką nuo Kauno iki Vilniaus nori modernizuoti, kad visų Baltijos valstybių sostinės būtų sujungtos transeuropine vėže, tačiau tam iki šiol priešinosi Estija, todėl užtruko derybos dėl akcininkų sutarties.

Geležinkelis turėtų sujungti Helsinkį, Taliną, Rygą, Vilnių ir Varšuvą, pratęsiant jį iki Berlyno. Europos Sąjungos lėšomis turėtų būti finansuojama 85 proc. projekto vertės. Lietuvos susisiekimo ministras praėjusią savaitę pareiškė, kad projektas gali kainuoti apie 18 mlrd. litų.

Bendras „Rail Baltica“ trasos ilgis Lietuvoje turėtų siekti apie 360 kilometrų, Latvijoje – kiek daugiau nei 300 kilometrų, Estijoje – apie 300 kilometrų.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"