TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Bankas padės iškviesti santechniką

2015 07 08 6:00
LŽ archyvo nuotrauka

Lietuvos komercinių bankų išradingumui, regis, nėra ribų. Užuot prisiėmę riziką ir teikę daugiau paskolų gyventojams bei verslui, komerciniai bankai imasi paprastesnių, tačiau gerą uždarbį garantuojančių paslaugų.

Antai norvegų kapitalo bankas DNB tarpininkauja gyventojams teikiant santechniko, elektriko ar pagalbos kelyje paslaugas. Kad staiga bute prakiurus vamzdžiui santechnikas atvyktų greičiau nei pas kaimyną, tereikia užsisakyti šio banko siūlomą auksinę kredito kortelę. Nebūtina net imti kreditą – kortelė gali būti "tuščia".

Užsisakiusiems auksinę kredito kortelę „Visa Gold Power Card“ DNB bankas kartu su partneriu UAB „Altas assistance“ sutartimi pasižada 24 valandas per parą 7 dienas per savaitę (24/7) teikti techninę pagalbą namuose ir kelyje bei apmokėti iki 100 eurų šių paslaugų vertės. Tačiau besitikintys sulaukti dirbti nusiteikusio santechniko savaitgalį gali nusivilti.

Beveik savaitę žadėtos realios pagalbos nesulaukęs ir išpūsta kainodara pasibaisėjęs vilnietis DNB klientas galiausiai nusprendė prakiurusį vamzdį susiremontuoti pats.

Skubios pagalbos imitacija

Penai vilnietis Arminas (pavardė redakcijai žinoma) įsigijo DNB auksinę kredito kortelę. Jos reikėjo kelionei į užsienį, mat bankas suteikė sveikatos draudimą. Kad turintieji šias korteles gali iškviesti ir pagalbą į namus, vyras prisiminė tik atsitikus nelaimei.

Kai vieną penktadienį jo bute prakiuro vamzdis, vilnietis paskambino į namą administruojančią bendrovę „Žirmūnų būstas“. Įmonės darbuotoja pareiškė, kad santechnikai neatvažiuos, nes yra penktadienis, 15 valanda, o gedimas esą ne avarinis. Patarė kentėti ir laukti pagalbos pirmadienį.

Arminas prisiminė turįs DNB auksinę kredito kortelę „Visa Gold Power Card“ ir paskambino joje nurodytu pagalbos telefonu. Pagal sutartį, tokios kortelės turėtojams bankas padeda išsikviesti pagalbą į namus santechnikos ir elektros gedimo atvejais, sugedus durų spynai ar sudužus langui, kai reikia persikraustyti į kitą butą, bei padengia iki 100 eurų šių paslaugų vertės. Banko taisyklėse nurodyta, kad paslaugą teikia UAB „Altas assistance“, o ją išsikviesti visą parą galima nurodytais telefonais.

Atsiliepęs „Altas assistance“ konsultantas vilniečiui pažadėjo kuo greičiau atsiųsti darbininkus. Vyro nuostabai, atvyko santechnikai iš to paties... „Žirmūnų būsto“. „Jeigu kortelės neturėčiau, santechnikų penktadienį nebūčiau sulaukęs“, - stebėjosi vyras. Vilnietis dar labiau nustebo, kai pasirodė, kad atvykę santechnikai yra tie patys darbuotojai, kurie prieš du mėnesius tarpininkaujant tai pačiai „Altas assistance“ tvarkė jo buto elektros gedimą. Į jo klausimą, ar jie - elektrikai, vyrai linksmai atsakė: „Šiandien mes santechnikai.“

Gedimo apžiūra truko 15 minučių. „Santechnikai“ nustatė, kad prakiuro vamzdis, kuriuo teka vanduo į vonią ir tualetą. „Esate labai laimingas, kad laiku mus pasikvietėte, - buto šeimininkui nuotaiką bandė kelti darbininkai. - Užsukite kranus, o mes nieko daugiau negalime padaryti. Pirmadienį atvažiuos brigada ir sutaisys.“

Pirmadienį Arminas sulaukė skambučio jau ne iš „Žirmūnų būsto“, o iš UAB „Mano būstas“ vadybininko. Šis pareiškė, kad visos santechnikų brigados užsiėmusios, ir pasiūlė gyventojui juos susirasti pačiam. Į tai vilnietis atsakė, kad jis naudojasi DNB auksinės kredito kortelės paslaugomis ir pats santechnikų neieškos. „Galėtume bendradarbiauti - susiraskite pats santechniką, tegul jis pataiso, išrašo kvitą ir nurodo kainą, mes padengsime“, - nesitraukė vadybininkas. Jis prisipažino, kad pats dirba... Kaune ir sostinės santechnikų nepažįsta.

Vilnietis dar ne kartą skambino į „Žirmūnų būstą“ - gal čia yra laisvų santechnikų ir į „Altas assistance“, tačiau tą pirmadienį darbininkų taip ir nesulaukė. Antradienį beprasmiški pokalbiai telefonu tęsėsi toliau. Galiausiai trečiadienį santechnikai atvyko. Jie vėl nustatė gedimo priežastį bei pateikė darbų sąrašą ir kainas.

„Tokios sąmatos dar nesu matęs. Santechniko darbo valanda kainuoja 24 eurus. Dviejų santechnikų darbas – senus vamzdžius pakeisti naujais - turėtų trukti 6-8 valandas. Tai kainuotų 192 eurus. Dar 70 eurų kainuotų medžiagos, taigi beveik 270 eurų. Bankas padengtų 100 eurų, likusius turėčiau mokėti pats“, – skaičiavo pasipiktinęs vilnietis.

Kredito kortelė be kredito

Klientas už auksinę kredito kortelę kas mėnesį moka 3,22 euro administravimo mokestį ir 7,24 euro metinį nelaimingų atsitikimų draudimo mokestį, tad tikisi gauti už tai paslaugas kokybiškai ir greitai. „Dėl to ją ir įsigijau. Deja, tokių paslaugų negavau. Kodėl turiu pats ieškoti santechnikų?“ - stebėjosi banko klientas.

Vyras teigė galiausiai atsisakęs banko tarpininko paslaugų. Konsultantų skaičiuotos 70 eurų vertės medžiagas jis pats nusipirko „Senukuose“ už 30 eurų, o vamzdžių pakeisti pasikvietė tėvą. „Nežinau, kiek iš tikrųjų kainuotų „nepriklausomo“ santechniko darbas. Turbūt visi Lietuvoje dirbtų santechnikais, jeigu per 8 darbo valandas uždirbtų 270 eurų“, - ironizavo vilnietis.

Arminas, įsigijęs auksinę kredito kortelę „Visa Gold Power Card“ DNB banke apstulbo sužinojęs, kad negalės ja naudotis kaip įprasta. „Tai kredito kortelė be kredito. Negavau jokio kredito limito, - tikino vyras. – DNB vadybininkė man pasakė, kad kreditui gauti reikia uždirbti 2500 litų per mėnesį – šią sąlygą atitikau. Sutarėme, kad man bus suteiktas dviejų mėnesių atlyginimo kredito limitas. Tačiau kai po savaitės atvykau pasiimti pagamintos kortelės, man pranešė, kad banko valdovai neleido man suteikti tokio kredito. Bankas mane įvertino kaip rizikingą klientą, todėl tiesiog gavau tuščią kredito kortelę su kelionių ir sveikatos draudimu bei techninės pagalbos namuose ir kelyje paslauga.“

Tiesa, gerokai vėliau bankas jam pasiūlė suteikti kredito limitą, bet vyras jo atsisakė. "Tad dabar turiu aukso spalvos kredito kortelę be kredito, joje surašyti telefonai santechnikui išsikviesti. Tiesa, vandens į kriauklę įsipilti negaliu jau penkias dienas“, - sakė nusivylęs vilnietis.

KOMENTARAS

Rasa Petruškevičiūtė, DNB banko atstovė spaudai:

„Vis daugiau mūsų klientų įvertina kredito kortelių naudą. Vyravusi nuostata, kad kredito kortelė laikoma prabangos, o ne kasdienio gyvenimo paslauga, keičiasi. Kredito kortelė naudinga ne tik vykstant į užsienį, ji turi nemokamą kelionių draudimą ir kredito limitą nenumatytiems atvejams, bet išsiskiria ir papildomomis vertėmis kasdieninėse situacijose – DNB banko kredito kortelė turi ir paslaugų paketą “Pagalbą namuose ir kelyje”. Vos 5 proc. prašymų gauti kredito kortelę atmetami dėl reikalavimų neatitikimo. Tačiau, net ir nesuteikus kredito limito, klientai gali naudoti kitais kredito kortelės privalumais. Banko klientai labai aktyviai naudojasi išskirtine ir tik DNB banko kredito kortelių turėtojams teikiama paslauga „Pagalba namuose ir kelyje“, kuri užtikrina operatyvią pagalbą ištikus nelaimei. Bet kuris banko klientas, gavęs nekokybišką paslaugą, visuomet turėtų kreiptis į banką, ir mes dėsime visas pastangas siekdami užtikrinti, kad klientas liktų patenkintas, o problema niekad nepasikartotų.“

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"