TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Bilietų į koncertus išsimokėtinai neperka

2016 09 03 6:00
Per metus išsimokėtinai bilietus į renginius įsigiję 56 „Tiketos“ klientai, vidutinė įsigyjamo bilieto kaina - 49 eurai. Kristinos Kučinskaitės nuotrauka

Pirmoji ir kol kas vienintelė pasiūliusi bilietus įsigyti išsimokėtinai bilietų platintoja „Tiketa“ daugiau kaip per metus šią paslaugą suteikė vos pusšimčiui klientų – tik tiek žmonių pasiryžo nueiti į renginį „skolon“.

Nors kiti rinkos dalyviai analogiškos paslaugos iki šiol nesiūlo, „Tiketa“ įžvelgia augsiantį jos potencialą, o bilietų platintojo partnerė finansų bendrovė „General Financing“ planuoja tolimesnę plėtrą.

Praėjusių metų vasarą koncertų, spektaklių ir kitų renginių mėgėjams buvo suteikta galimybė mėgautis koncertais „ne pagal kišenę“ – bilietus įsigyti išsimokėtinai. 2015 metų liepos 23 dieną pirmoji tokią galimybę pasiūlė bendrovė „Tiketa“, pasirašiusi sutartį su finansų bendrove „General Financing“.

Pardavimo nepadidino

Bendrovės „Tiketa“ generalinis direktorius Andrius Žiauberis tuo metu aiškino, kad tokiu būdu norima pramogas padaryti prieinamas daugiau gyventojų. „Bilietai į tarptautinių garsenybių koncertus Lietuvoje bei užsienyje kainuoja išties nemažai, tad kol tokia suma sutaupoma, bilietai pabrangsta arba jų prekyboje nebelieka. Įsiklausę į pirkėjų poreikius, pasiūlėme bilietų lizingo paslaugą“, – pranešime spaudai tąkart sakė jis.

Praėjus daugiau kaip metams nuo naujos paslaugos pristatymo, išsimokėtinai bilietus yra įsigiję tik 56 „Tiketa“ klientai. Vidutinė įsigyjamo bilieto kaina – 49 eurai. „Susidomėjimas pirkimu išsimokėtinai didėja“, – patikino bendrovės „Tiketa“ Pardavimų vadovė Dovilė Poniškaitienė.

Paslaugai tik startavus, bendrovės vadovas prognozavo, kad dėl pasiūlytų naujų galimybių per pirmus metus pardavimas galėtų augti iki 3 procentų. Tačiau kol kas lūkesčių ji nepateisino. Nepaisant to, atsisakyti paslaugos ateityje neplanuojama.

„Pristatydami paslaugą išties galvojome, kad ji bus populiaresnė. 3 proc. pardavimo augimas buvo maksimalus vertinimas, atsižvelgiant į brangių bilietų pasiūlą rinkoje. Šiuo metu toks augimas nepasiektas. Kad tokia paslauga reikalinga, rodo augantis susidomėjimas ja. Vis dėlto pagrindinis mūsų tikslas yra ne didinti įsigijimo išsimokėtinai paslaugos populiarumą, o suteikti vartotojui galimybę už bilietus atsiskaityti visais įmanomais būdais“, – aiškino bendrovės atstovė.

Tikisi, kad pirks ateityje

Nors „Tiketa“ pasiūlyti bilietų įsigijimo išsimokėtinai paslaugą, kaip teigė, nusprendė dėl rinkoje esančio poreikio, bet kitos bilietų platinimo bendrovės sakė jo Lietuvoje neįžvelgiančios.

Ir šiandien šios paslaugos dar nepasiūlė nė viena konkurentė: nei bendrovė „Nacionalinis bilietų platintojas“, valdanti interneto puslapį bilietai.lt, nei „Bilietų pasaulis“, nei „Ticket Market“.

Vis dėlto „General Financing“ teigė matanti paslaugos potencialą ir ateityje planuojanti bendradarbiauti ir su kitomis bilietų platinimo bendrovėmis. „Kaip rodo mūsų rengiamų apklausų rezultatai, vartojimo kreditų pramogoms žmonės neima, tačiau, kaip matome iš pardavimų, jie pasinaudoja lizingu pirkdami iš karto kelis brangius bilietus. Į Lietuvą atvažiuoja vis daugiau pasaulio lygio žvaigždžių, žmonės nori pamatyti garsių grupių koncertus, tad mes matome blilietų pardavimo išsimokėtinai paslaugos potencialą, – sakė „General Financing“ Rinkodaros departamento direktorė Diana Gedeikytė-Jakutienė. – Nors bilietų į renginius platinimo rinkoje kol kas bendradarbiaujame tik su „Tiketa“, tačiau planuojame ir tolimesnę šios veiklos plėtrą.“

Skolinimasis laisvalaikiui – įtartinas

„General Financing“ atstovė pabrėžė, kad nepriklausomai nuo to, ką žmogus perka išsimokėtinai, – buitinę techniką ar bilietus į koncertą – visų besikreipiančių mokumą bendrovė vertina vienodai griežtai ir atsakingai. Todėl finansavimą, kaip ji patikino, gauna tik tokie žmonės, kurių pajamos yra pakankamos už įsigytą prekę išsimokėti tvarkingai ir laiku.

Vis dėlto finansų ekspertai galimybę bilietus pirkti išsimokėtinai vertina įtariai. Vos atsiradus šiai paslaugai banko „Swedbank“ Asmeninių finansų instituto vadovė Odeta Bložienė „Lietuvos žinioms“ sakė nerekomenduojanti taip pirkti bilietų, esą tai išlaidos, kurioms gyventojai turėtų sukaupti santaupų. Skolinimasis laisvalaikiui ir pramogoms, anot jos, ne tik neskatina atsakingo asmeninių finansų valdymo, bet ir gali sukelti bankui įtarimų, kad žmogus visai nesugeba valdyti savo pajamų ir išlaidų.

„Jei jis nesugeba iš savo pajamų nusipirkti bilieto ir susidėlioti prioritetų, vargu ar sugebės tuos prioritetus susidėlioti turėdamas paskolą. Turbūt tokį signalą duoda sprendimas pirkti bilietą į renginį išsimokėtinai“, – sakė instituto vadovė.

Tiesa, Lietuvos gyventojai, kaip pastebėjo ji, esą vis dar konservatyvūs ir nesiskolina visiškai nepamatuotai. Kita vertus, kuo namų ūkio pajamos mažesnės, tuo menkesnis ir finansinis raštingumas, taigi, tuo labiau jis linkęs naudotis brangiais skolinimosi būdais, nes nesugeba susiskaičiuoti išlaidų, jam reikia pirkti „čia ir dabar“, arba jam neskolina pigiau ar iš vis neskolina finansų institucijos. „Tačiau nemanau, kad bilietai į koncertus bus gyventojų, turinčių mažesnes pajamas, prioritetas“, – sakė O. Bložienė.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"