TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Biuro prekes renkasi dėl inovacijų

2012 07 28 9:52
Lentą pakeičiančiomis baltomis plėvelėmis apklijuotos biuro sienos ar kiti biuro patalpų paviršiai tampa kūrybinės aplinkos atributu ir realių verslo idėjų generavimo vieta. /LŽ archyvo nuotrauka  

Pasaulyje pasirodančios biuro prekių naujienos greitai prigyja ir Lietuvoje - naujovėms išlaidaujama negailint lėšų. Inovacijoms imlus verslo segmentas šią rinką šiemet išjudino iš sąstingio ir leido intensyviai plėstis biuro prekių prekybos tinklams.

Statistikos departamento duomenimis, biuro įrangos ir reikmenų pardavimas Lietuvoje per penkis šių metų mėnesius, palyginti su praėjusių metų sausio-gegužės mėnesiais, pakilo apie 14 proc., nuo 153 mln. litų pernai iki 174,7 mln. litų šiemet.

Anot šių produktų pardavėjų, labiausiai rinkos augimą skatino verslą sudominusios asortimento inovacijos, ypač teikiančios kuo daugiau papildomo darbuotojų mobilumo.

Biuro prekių bei paslaugų tiekėjos UAB "Office System" šių metų pirmojo pusmečio pardavimas, palyginti su praėjusių metų atitinkamu laikotarpiu, augo 36 proc. ir perkopė 4 mln. litų ribą. Bendrasis bendrovės pelnas tuo pačiu lyginamu periodu padidėjo 37 proc. ir pasiekė 1,4 mln. litų. Taigi šių metų pirmo pusmečio pardavimas siekia 59 proc. visos 2011 metų apyvartos.

"Biuro prekių poreikio augimas atspindi stabilesnę įmonių ekonominę situaciją. Naujų verslo klientų skaičius šių metų pirmą pusmetį ūgtelėjo 12 proc. - santykinai mažai, palyginti su apyvarta, tad pardavimą labiausiai lėmė didėjusios esamų klientų užsakymų apimtys ir įvairesnis prekių krepšelio asortimentas. Pastebėjome, kad padidėjo paklausa inovatyvių biuro produktų, jie vienu metu atlieka kelias funkcijas ir didina darbuotojų mobilumą", - LŽ sakė Gediminas Kriauza, "Office System" direktorius.

Kaip vieną daugiafunkcių produktų pavyzdį jis pateikė lipnius konferencinius lapus, skirtus konferenciniams stendams, kuriuos galima klijuoti ant sienos ir panaudoti vietoj projektoriaus. Taip pat populiarūs net tokie rašikliai, kurių gale pritvirtinti antspaudai bei teksto spalvikliai kartu su puslapių žymeklio funkcija ir pan.

G.Kriauza pastebėjo, kad klientai vis daugiau dėmesio kreipia ne tik į kainą, bet ir į operatyvų bei lankstų aptarnavimą.

"Post-it" lipdukus išradusiai tarptautinei kompanijai 3M atstovaujančios UAB "3M Lietuva" generalinis direktorius Linas Stankevičius pritarė, kad biuro prekių rinkos augimą lėmė ir produktų asortimento įvairovės poreikis.

"3M jau daugelį metų atsižvelgia į biuro reikmenų naudojimo pokyčius bei atsirandančias darbo organizavimo ir vidinės įmonių komunikacijos naujoves. Sparčiai pasaulyje populiarėjančios ir ne vienos sėkmingos bendrovės kasdienybe jau tapusios vadinamosios baltosios lentos (angl. "whiteboard"), t. y. lentą atstojančios nuvalomosios baltos plėvelės, tampa vis paklausesnės ir Lietuvoje. Taip pat naudojami itin didelio dydžio "Post-it" lipdukai. Šiais inovatyviais produktais apklijuotos sienos ar kiti biuro patalpų paviršiai tampa ne tik kūrybinės aplinkos atributu, bet ir realių verslo idėjų generavimo vieta", - nurodė L.Stankevičius.

Pusė parduodama internetu

UAB "Officeday" rinkodaros vadovė Aušra Kazanavičienė pasakojo, kad bendrovės pardavimas Lietuvoje 2012 metų pirmą pusmetį, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, paaugo 3 procentais. Apyvartos pagrindas - tradicinės biuro prekės, tačiau įsigyjamos dažniau internetu nei parduotuvėse.

"Didžioji dalis parduodama ne parduotuvėse, o internetu (daugiau nei 50 proc.). Didžiosios ir vidutinės įmonės paprastai renkasi internetinį pardavimą. Kaip ir visada, populiariausios prekės išlieka popierius, segtuvai, rašymo priemonės. Labai džiaugiamės didėjančiu susidomėjimu reklaminėmis verslo dovanomis, kavos sprendimais biurui", - pasakojo A.Kazanavičienė.

Pasak jos, "Officeday" prekybos tinklas šiuo metu jungia 21 parduotuvę Lietuvoje: 8 jų priklauso tiesiogiai, 13 - franšizės partneriams, 2 veikia Latvijoje.

"Parduotuvių asortimentą šiuo metu labiau pritaikome privačiam klientui. Jose jau didinamas mokyklinių, kūrybinių, dailės prekių asortimentas. Žinoma, parduotuvėse išlieka ir populiariausios biuro prekės, nes čia mėgsta apsipirkti smulkiojo verslo atstovai", - pokyčius nurodė A.Kazanavičienė.

Pasak jos, artimiausiu metu "Officeday" tinklo plėsti neplanuojama - bendrovė pardavimą kelti sieks didindama dabartinių pardavimo kanalų patogumą klientams ir lankomumą, rengdama sezonines muges.

Tuo tarpu sėkmingai pardavimą didinantis verslas drąsiai investuoja į veiklos plėtrą. Nuo 2004 metų veikianti ir vieną pagrindinį padalinį Vilniuje turinti bendrovė "Office System" šiemet atidarė net penkis naujus filialus. Gegužės mėnesį - Klaipėdoje ir Šiauliuose, birželį - Kaune, Panevėžyje, Alytuje. Į plėtrą regionuose bendrovė šiemet investavo 250 tūkst. litų, į sandėlio bei užsakymų sistemų optimizavimą - dar tiek pat. "Office System" 2012-uosius planuoja baigti 52 proc. didesne apyvarta.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"