TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Darbuotojus siunčia mokytis įtaigos meno

2013 11 04 9:12
O.Fitzpatrickas flickr.com nuotrauka

Sparčiai augant verslo mokymų pasiūlai, įmonių vadovai, rinkdamiesi seminarus, didelį dėmesį skiria tokių mokymų efektyvumui ir praktiniam pritaikymui. 

„Darbuotojų mokymai yra ne tik viena efektyviausių motyvavimo priemonių, bet ir galimybė auginti pačios įmonės vertę. Nes tik naujausias žinias ir įgūdžius turintys darbuotojai gali sukurti tikrai inovatyvius produktus,“ - sako sparčiausiai Rytų Europoje augančios telekomunikacijų technologijų kompanijos vadovas Andrius Rupšys. Net 33 kompanijos „Ruptela“ darbuotojai dalyvavo įtaigos meno ir charizmos lektoriaus Oweno Fitzpatrick’o mokymuose. Kūrybos studijos “Ad Majesty” vadovai Rimantė Kulvinskytė ir Povilas Miškinis-Eidukonis sako, kad tokie mokymai turėtų būti organizuojami dar mokyklose: “Kaip įtaigiai kalbėti ir į vieną sakinį sudėti svarbiausias mintis, pasakyti esmę ir netuščiažodžiauti? Kuo anksčiau tokių dalykų mokomasi, tuo lengviau dirbti ir susikalbėti”.

Išmokti daryti įtaką gali visi

Verslininkus visame pasaulyje mokantis NLP terapeutas ir lyderystės forumo FORUM ONE pranešėjas O.Fitzpatrick’as tvirtina, kad tiek įtaigos, tiek charizmos galima išmokti žinant tinkamus metodus ir technikas. Jis įsitikinęs, kad verslininkams ir vadovams ar derybas vedantiems darbuotojams įtaigos ir charizmos savybių dažnai pritrūksta dėl dviejų priežasčių: nežinojimo, kaip tai padaryti, ir baimės. O tinkamai įvaldžius šiuos įrankius tampa gerokai paprasčiau pasiekti užsibrėžtus tikslus. Kaip sako “Web Partners” vadovas Mindaugas Juodaitis, “nesvarbu, ar tikslas yra įtikinti klientą ar suformuoti paveikią marketinginę žinutę, prieš imantis bet kurio iš šių veiksmų būtina išmanyti įtaigos taisykles”.

Įtaiga ir argumentacija – verslo sėkmės pagrindas

Pasaulinė praktika rodo, kad įmonėse, kurių verslo pagrindas yra darbuotojų žinios ir kvalifikacija, būtina stiprinti pardavimo ir argumentacijos kompetencijas. “Idėjų gali turėti visi, bet įtikinti komandą ar partnerius jas realizuoti – tai yra svarbiausia sėkmingo verslinininko paslaptis. Ir ši taisyklė galioja visame pasaulyje”, - sako verslininkas, vienas iš FORUM ONE sumanytojų Vladas Lašas.

Kaip užmegzti ryšį su potencialiais klientais ar partneriais, įveikti sunkiausias derybines situacijas, išsiskirti savo bendravimu ir komunikabilumu, parduoti „save“ ar prekę, O.Fitzpatrick‘as aiškina paprastais ir kasdieniais pavyzdžiais. Veikiausiai tai dar viena charizmatiškojo lektoriaus savybė – kalbėti paprastai, patraukti ir įtikinti.

Knyga apie charizmą - lietuviškai

O.Fitzpatrickas Vilniuje pristatė pirmąją savo lietuvių kalba išleistą knygą “Charizmos pranašumas”, kuri knygynuose pasirodys jau gruodžio pirmosiomis dienoms. Įtakos ir charizmos meno mokantis psichologas ir NLP terapeutas iš Airijos veda mokymus įvairiose pasaulio šalyse: JAV, Anglijoje, Turkijoje, Italijoje, Lenkijoje. Jo seminarus užsisako žymios farmacijos kompanijos, didžiausieji prekybos tinklai, pasaulinės reklamos agentūros, Airijos olimpinis komitetas ir kt. Artimiausi O.Fitzpatrick mokymai Lietuvoje planuojami 2014 m. sausio mėnesį.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"