TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Daugiau šokolado

2012 01 18 9:32

Lietuvos šokolado rinkos vertė pernai, palyginti su 2010-aisiais, padidėjo 5 proc., iki 328 mln. litų - taip įvertino strateginių rinkos tyrimų bendrovė "Euromonitor International".

"Euromonitor" duomenimis, šokolado rinkos apimtis pernai augo kiek lėčiau - apie 2 proc., iki 12,2 tūkst. tonų. Įmonė pranešė, kad išaugusios vartotojų pajamos bei pagerėjusios finansinės galimybės paskatino atsisakyti pigių šokolado gaminių ir rinktis kokybiškesnius, bet brangesnius produktus. "Pakilusios kakavos pupelių kainos pasaulinėse rinkose taip pat turėjo įtakos spartesniam rinkos vertės augimui. Vis dėlto, nepaisant didesnių kainų, vartotojai liko ištikimi savo pamėgtiems prekių ženklams", - teigė "Euromonitor International" rinkos analitikė Roberta Kniuipytė. 2011-aisiais, kaip ir 2010 metais, pirmaujančios įmonės Lietuvos šokolado rinkoje išliko "Kraft Foods", "Vilniaus Pergalė" ir "Mars". Prognozuojama, kad Lietuvos šokolado rinka 2011-2016 metais išaugs 5 proc., iki 424 mln. litų. Šokolado rinkos apimtis didės vidutiniškai 3 proc. kasmet ir pasieks 14 tūkst. tonų 2016 metais.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"