TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Daugiau sūrių ir grietinėlės, mažiau - rauginto pieno

2014 10 26 6:00
Pieno produktų šiemet lietuviai suvartoja maždaug 3 proc. daugiau nei pernai. "Maxima LT" nuotrauka

Pieno produktų šiemet lietuviai suvartoja maždaug 3 proc. daugiau nei pernai, lyginant pirmus devynis šių ir praėjusių metų mėnesius. Tačiau prekybininkus stebina ryškus kai kurių pieno produktų pardavimų augimas: gerokai daugiau nei pernai suvartojama grietinėlės, sūrio ir sviesto.

Prekybos tinklo „Maxima“ duomenimis, iš pieno produktų šiemet labiausiai augo fermentinio sūrio su augaliniais riebalais ir purškiamos grietinėlės pardavimai – daugiau nei 60 proc. Daugiau nei trečdaliu augo pieno desertų, tepamų varškės sūrių pardavimai, maždaug ketvirtadaliu – pieno batonėlių, penktadaliu – pieno gėrimų pardavimai.

Kaip pranešė bendrovė, tarp pieno produktų, kurių šiais metais suvartojama šiek tiek mažiau nei pernai – rauginto pieno ir išrūgų gėrimai, pasukos, varškės desertai ir košės.

„Pastebime, kad pieno produktų suvartojimas nežymiai, bet nuosekliai auga. Pernai šis augimas siekė 6 proc., užpernai – 2 proc., o šiemet – 3 proc. Tačiau keičiasi pieno produktų vartojimo įpročiai. Pernai sparčiausiai populiarėjo įprastų pieno produktų – sviesto, jogurto ir baltų bei kietųjų sūrių – pardavimai. Šiemet gerokai daugiau vartojama įvairesnių pieno produktų, atrandami nauji skoniai ir noriai išbandomos rinkos naujovės“, – sako „Maxima LT“, UAB Komercijos departamento direktorė Nijolė Penkovskienė.

Vis tik pagal parduodamos produkcijos kiekius, populiariausiais pieno produktais ir toliau išlieka pienas ir kefyras, taip pat sūrio dešrelės, glaistyti vaniliniai sūreliai ir braškių skonio jogurtas. „Maxima“ duomenimis, pieno produktų pirkėjai į tinklo parduotuves užsuka maždaug 3–4 kartus per savaitę.

Prieš metus (2013 metų rugsėjo mėnesį) „Maxima“ užsakymu atliktas šviežio maisto tyrimas parodė, kad renkantis pieno produktus svarbiausi kriterijai pirkėjams yra jų galiojimo data, prekės ženklas ir pakuotė. Jų sudėtinės dalys, kilmės šalis ir išvaizda pirkėjams kiek mažiau svarbūs, kvapas – mažiausiai.

Vis tik, „Maxima LT“ Komercijos direktorės teigimu, šiais metais situacija dėl politinių įvykių – Rusijos embargo lietuviškiems pieno produktams – kiek pasikeitusi. „Šių metų įvykiai parodė, kad lietuviai vis labiau palaiko savo šalies gamintojus – Rusijos rinkai skirtus produktus mūsų pirkėjai išpirko vos per kelias dienas. Žinoma, tam įtakos turėjo ir maždaug penktadaliu mažesnė nei įprasta jų kaina. Tačiau ir toliau pastebime vis didėjantį pirkėjų polinkį rinktis lietuviškas prekes, taip pat ir pieno skyriuose“, – sako N. Penkovskienė.

Pirkėjų pageidavimu lietuviški pieno produktai „Maxima“ parduotuvėse sudaro apie 80 proc. viso asortimento.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"