TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Degalų vežėjams šaltis - nė motais

Krašte vyraujantys šalčiai neatgrasė nuolatinių važinėtojų į Rusijos Kaliningrado sritį nuo pigesnių degalų paieškų.

Net ir spiginant 25 ar daugiau laipsnių speigui jie leidžiasi į kelionę paskui ilgesnį litą. "Labiausiai šalta, kai po ilgesnio stovėjimo tenka užvesti automobilį ir dar degalinėje, kai pilu degalus. O šiaip juk nebūnu lauke, vis kur nors patalpoje ar automobilyje. Tad jei mašina tvarkinga, ir didžiausias šaltis kelionėms - vieni juokai", - paklaustas, ar šaltis netrukdo keliauti, LŽ teigė marijampolietis Arūnas.

Turi šimtasiūlę

Anot marijampoliečio, kai šąla, gal net geriau, nes važinėtojų į Kaliningrado sritį per Kybartų pasienio postą neva būna mažiau, todėl trumpiau tenka gaišti pasienyje. Jis teigė praėjusią savaitę į Rusijos Kaliningrado sritį suvažinėjęs net tris kartus. Mat atostogavo, o vienai kelionei pirmyn ir atgal nesugaišdavo nė dienos.

"Mano automobilis daug degalų nenaudoja, tad galiu sau leisti neišjungti variklio net ir tuomet, kai tenka truputį pastovėti pasienyje. Na, pusvalandį ar valandą. Didelio nuostolio dėl to nepatiriu, nes gabenti vos ne perpus pigesnį rusišką dyzeliną vis dar apsimoka", - dėstė marijampolietis. Vyras neslėpė vienu reisu parsivežantis bent 50 litrų degalų ir juos perpilantis į žmonos ar studento sūnaus automobilius. Vis dėlto Arūnas prisipažino, kad į kelionę atsargai pasiima šimtasiūlę, kailinę kepurę bei šiltus medžiotojo batus.

Kaune gyvenantis ir šiomis dienomis į Rusiją per Ramoniškių pasienio postą pigesnio dyzelino važiavęs kaunietis Vidmantas sakė, kad kelionių dėl šalčio taip pat neatsisakė, nes jam darbe būtinas automobilis. Tad parsivežęs pigesnių degalų jis sutaupo bent keletą šimtų litų. "Kaune dar galima nusipirkti kontrabandinių degalų, bet tik baltarusiškų. Tačiau šie esant šalčiams pradeda stingti", - atvirai dėstė kaunietis. Jo manymu, Kauno gatvėse pastarosiomis dienomis eismą galėjo trikdyti būtent degalų bakuose sustingęs dyzelinas, o rusiškas esąs visai kitoks.

Srautai nemažėja

Abu vyrai tikino pastebėję, kad pastaruoju metu pasienyje su Rusija beveik nėra eilių, o jei ir būna, greitai pranyksta. "Gal taip yra dėl šalčio, o gal ir dėl pareigūnų sugebėjimo spėriau suktis", - spėliojo jie.

Tačiau pasienio postuose dirbantys muitininkai LŽ tvirtino, kad jokio ryškesnio srautų sumažėjimo tikrai nėra. Tai liudija ir Kauno teritorinės muitinės vyriausiosios inspektorės ryšiams su visuomene Dovilės Maksimovos pateikti duomenys. Kybartų kelio poste sausio 1-15 dienomis per parą vidutiniškai važiuodavo apie 460 lengvųjų ir apie 200 krovininių automobilių, o nuo sausio 15-osios iki vasario 2-osios - apie 500 lengvųjų ir apie 360 krovininių automobilių.

Kiek kitokia padėtis Ramoniškių kelio poste, tačiau ir ten automobilių srautai sumažėjo tik simboliškai - nuo 400 iki 330. "Šiame poste įtakos galėjo turėti kita priežastis - daugelis važinėtojų galėjo būti išnaudoję penkių kartų per mėnesį įvažiavimą į Lietuvą, kai taikomos muito ir mokesčių lengvatos", - LŽ atskleidė D.Maksimova.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"