TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Dėl skrydžių deramasi

2009 06 02 0:00

Kol kas niekas negali konkrečiai pasakyti, kiek bus naujų oro linijų maršrutų iš Vilniaus, tačiau skrydžių tvarkaraštis turėtų būti papildytas dar šią vasarą.

Susisiekimo ministras Eligijus Masiulis nepraranda optimizmo dėl galimybės susitarti su oro linijų bendrovėmis, kad šios padaugintų tiesioginių skrydžių iš Vilniaus oro uosto. Jis pirmadienį po Vyriausybės pasitarimo sakė, kad artimiausiu metu turėtų išgirsti atsakymus iš lietuviško kapitalo kelionių organizavimo bendrovės "Star Team Group" dėl įmonės planų šią vasarą pradėti tiesiogiai iš Vilniaus keleivius skraidinti į Paryžių, Barseloną, Milaną, Londoną, taip pat svarstoma ir Dublino kryptis. Be to, anot susisiekimo ministro, tariamasi ir su Airijos bendrove "Aer Lingus", Vokietijos "Lufthansa", toliau deramasi su Švedijos "Skyways".

Tikisi grįžti į senus laikus

"Labai svarbu, ar lietuviško kapitalo kompanija ryšis įgyvendinti savo planus, kol kas jie tvirtina, kad tai bus daroma. Tuo pat metu vyksta ne tik diskusijos, bet ir tolesnės derybos su "Skyways" bei su kai kuriomis kitomis bendrovėmis, tokiomis kaip "Aer Lingus", "Lufthansa" ir dar viena kita kompanija", - sakė E.Masiulis.

Jis teigė kol kas negalintis konkrečiai pasakyti, kiek bus naujų maršrutų, tačiau tikino neabejojantis, kad skrydžių tvarkaraštis bus papildytas dar šią vasarą. "Manau, tikrai turėsime ir daugiau tiesioginių skrydžių, ir palengva atkursime tą rinką, kuri buvo iki krizės", - sakė susisiekimo ministras.

E.Masiulio teigimu, stengtis pritraukti daugiau oro linijų bendrovių į Vilnių turėtų ne vien Susisiekimo ministerija bei sostinės oro uostas, bet ir visos turizmo pramonės atstovai.

Šiuo metu kitokių formų, kaip paskatinti skrydžių bendroves pradėti verslą Lietuvoje, ieško premjero sudaryta darbo grupė, kurią sudaro Susisiekimo ir Ūkio ministerijų, Vilniaus savivaldybės, Turizmo departamento atstovai. "Mes turime pasinaudoti Vakarų Europos praktika. Tarkime, kodėl negali Vyriausybė ar savivaldybė reklamuoti Vilniaus kaip Europos kultūros sostinės - užklijuoti ant skraidančio į Vilnių lėktuvo logotipą ir už tai sumokėti tai bendrovei tam tikrą pinigų sumą. Tų formų yra įvairiausių, tačiau labai svarbus dalykas yra sutelktos pajėgos. Tai neturi būti vien tik Susisiekimo ministerijos ar Vilniaus oro uosto galvos skausmas, turi būti pasiūlyta ir dėl ko tam žmogui skristi į Lietuvą", - sakė E.Masiulis.

Oro uostas neapkrautas

Jis teigė, kad šiuo metu Vilniaus oro uostas yra pajėgus priimti iki 4 mln. keleivių per metus, pernai priėmė tik 2,1 mln., todėl, pasak ministro, bendrovės neturėtų skųstis, kad Vilniaus oro uoste trūksta infrastruktūrinių sąlygų. "Mes pradėjome tartis dėl perspektyvų, kaip turėtų veikti Lietuvos oro uostai ateityje, neatmetame, kad oro uostai galėtų remtis privačių Vakarų kompanijų operatorių patirtimi, bet tam, žinoma, reikia priimti sprendimus ir keisti įstatymus, mes baigiame rengti viziją, kaip įsivaizduojame oro uostų veiklą ateityje, ji bus pateikta Vyriausybei", - teigė susisiekimo ministras.

Vilniaus oro uoste paslaugas teikia šios skrydžių bendrovės: "airBaltic", "Finnair", "Norwegian Air Shuttle", "Aer Lingus", "fly LAL Charters", "Lufthansa", LOT, "UTair", "Czech Airlines", "Austrian Airlines", "EstonianAir", "Aurela", "Brussels Airlines", "Skyways", "Aviavilsa" ir "DonbassaeroAirlines".

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"