TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Didžiausioje ekologinėje parodoje pristatyti ir lietuvių produktai

2014 03 01 9:30
Niurnbergo ekologinėje parodoje - Lietuvos stendas Žemės ūkio rūmų nuotrauka

Vasario pabaigoje Vokietijoje, Niurnbergo miete, šurmuliavo vienas didžiausių žemės ūkio maisto sektoriuje pasaulinių renginių - Tarptautinė ekologinių produktų paroda “Biofach 2014”, kasmet po vienu stogu sutraukianti tūkstančius ekologiškos produkcijos augintojų, gamintojų, prekybininkų, perdirbėjų, vartotojų ir sveikos gyvensenos puoselėtojų.

Paroda „Biofach“, organizuojama nuo 1990-ųjų, šias metais šventė 25 metų jubiliejų. Pirmojoje ekologinių produktų parodoje dalyvavo 197 ekologiškos produkcijos gamintojai ir 2500 parodos dalyvių. 2014 metais parodos dalyvių skaičius išaugo iki 2400, kurie savo produkciją eksponavo 82 000 kv.m ekspozicijų plote. Parodoje apsilankė daugiau nei 42 tūkstančiai lankytojų iš 134 pasaulio šalių.

„Biofach 2014“ metu iš viso buvo įrengtos 9 ekspozicijų salės, kuriose didžiausią plotą užėmė Vokietijos gamintojų pristatoma ekologiška produkcija.

Aštuntą kartą vyko ir tarptautinė grožio bei ekologiškos kosmetikos paroda “Vivaness 2014“, kurioje sektoriaus naujoves pristatė daugiau nei 200 ekologiškos kosmetikos gamintojų.

Lietuvai parodoje „Biofach 2014“ atstovavo 45 kvadratinių metrų informaciniame stende įsikūrusi Lietuvos ekologinių ūkių asociacija, kurios nariai Romualdas ir Jonas Misevičiai parodos lankytojams pristatė UAB “Sijar” gaminamas grikių kruopas ir rapsų bei saulėgrąžų aliejų, UAB “Du medu” atstovai Vytautas ir Ingrida Račickai – ekologišką duoną ir konditerijos gaminius, ūkininkė Jadvyga Balvočiūtė ir Pilnų namų bendruomenės atstovė Rūta Jakubonienė – ekologiškas arbatas ir prieskonius, kooperatyvo “Ekotikslas” vadovas Mindaugas Petkevičius - asociacijos narių gaminamą žaliavinę pieno produkciją, Lietuvos mėsinių galvijų asociacijos direktorius Darius Dzekčiorius - ekologiškos mėsos produkciją, Vytautas Kazėnas, Viktoras Bergneris, Saulius Daniulis ir Edita Karbauskienė – žaliavinių grūdų, vaisių, uogų, medaus produktus. Stende taip pat buvo eksponuojamas Edmundo Jestremsko aliejų ir Aloyzo Palskio ekologiškas medus. Parodoje dalyvavo Lietuvos žemės ūkio ir maisto produktų rinkos reguliavimo agentūra, kuri pristatė UAB „Ustukių malūno“ ekologiškus trapučius, ir Lietuvos ekologinius ūkius sertifikuojanti įstaiga VšĮ “Ekoagros”, siekusi išplėsti įstaigos veiklą tarptautiniame lygmenyje. Individualiai parodoje dalyvavo Lietuvos įmonė UAB „Vesiga“.

Parodoje „Biofach“ kasmet apsilanko ir gausios Lietuvos ūkininkų, sertifikavimo institucijų, įmonių, ekologiškų prekių parduotuvių ir kitų verslo šakų atstovų delegacijos.

„Biofach“ - tai paroda, kurią galima būtų padalinti į penkias platformas – ekologiškų produktų vartotojų, ekologiškų produktų rinkų, ekologiškų produktų viešinimo, ekologiškų produktų gamybos žinių ir ekologinės gamybos plėtros politikos. Todėl gali tenkinti ir eilinio vartotojo, ir aukščiausio rango politiko, formuojančio aplinkos apsaugos ir žemės ūkio ateities kryptis, interesus.

Šiemet parodos metu vyko 72 šviečiamieji renginiai, kuriuose apsilankė 6530 dalyvių. Konferencijose, forumuose, seminaruose ekologinio žemės ūkio, marketingo ir kitų sričių ekspertai, mokslininkai ir politikai dalinosi patirtimi apie naujausius pasiekimus ir rinkos tendencijas įvairiuose ekologiškų produktų sektoriuose, pristatė naują ekologinio sektoriaus viziją, ekologinio žemės ūkio reikalavimų pokyčius. Diskutuota, kaip ekologinis sektorius vystysis toliau, koks jis bus ateityje.

Tarptautinėse rinkose ekologiškų produktų pardavimai ir toliau didėja. Pasaulyje skaičiuojama, jog ekologiškų produktų parduota už daugiau nei už 60 bilijonų eurų. Vien Vokietijoje, kur yra gilios ekologinių produktų gaminimo ir vartojimo tradicijos, 2013 metais ekologinių maisto produktų apyvarta, palyginti su 2012 metais, augo 7,2 proc., iki 7,55 mlrd. eurų. Natūralios kosmetikos pardavimai Vokietijoje 2013 metais pasiekė beveik 1 mlrd. eurų ribą. Daugiausiai ekologiškiems produktams lėšų skiria šveicarai ir danai.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"