TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Druskininkai ieško investuotojų oro uostui

2012 12 11 5:00
L.Urmanavičius mano, kad oro uostas Druskininkams ypač reikalingas dėl geresnio susisiekimo su tolimesnėmis užsienio valstybėmis./ Ritos Stankevičiūtės nuotr.

Jeigu atsirastų privatus investuotojas, užsakomaisiais reisais į Druskininkus galėtų skraidyti nedideli lėktuvai iš valstybių, esančių tūkstančio kilometrų atstumu.

Rengtų ir automobilių lenktynes

Druskininkų mero pavaduotojas Linas Urmanavičius LŽ teigė, jog savivaldybė investuotojų ieško labai aktyviai. "Būsimą oro uostą pristatome kur tik įmanoma - įvairiose mugėse, parodose, internete", - sakė jis. Pasak vicemero, jau atliktas būsimo oro uosto techninis projektas. "Oro uostą Druskininkuose jau turime, tik jame žolės danga. O reikėtų iškloti kietą dangą. Kažkada Druskininkuose veikė oro uostas, čia skrisdavo lėktuvai iš Maskvos, Leningrado ir Vilniaus. Tik jie nutūpdavo ant žolės dangos", - pasakojo vicemeras.

L.Urmanavičiaus teigimu, būsimasis oro uostas priimtų ne reguliarius, o užsakomuosius skrydžius. Čia leistųsi ir kiltų lėktuvai iki 76 vietų. Oro uostas veiktų tik dienomis. Investicijos į oro uostą siektų apie 25 mln. litų. Gauti dalį valstybės biudžeto ar Europos Sąjungos lėšų nesitikima. "Ieškome tik privataus investuotojo. Nebent pats investuotojas ieškotų europinių pinigų", - patikslino L.Urmanavičius.

Oro uosto kilimo takas būtų 1499 metrų ilgio. Pats oro uostas, anot vicemero, suprojektuotas taip, kad šioje vietoje dar būtų galima rengti ir automobilių žiedines lenktynes.

L.Urmanavičiaus nuomone, projektui neprieštarauja ir aplinkosaugos sargai, mat būtų atnaujinamas esamas, sovietmečiu veikęs oro uostas. Vicemero nuomone, oro uostas turėtų būti pelningas.

"Lėktuvus pas mus saugoti tikrai būtų pigiau negu kuriame nors didesniame Lietuvos oro uoste", - tikino jis.

Skrydžiai iš Izraelio ir Rusijos

Oro uostas Druskininkams ypač reikalingas dėl geresnio susisiekimo su tolimesnėmis užsienio valstybėmis. "Turistai iš Izraelio dabar skrenda per Varšuvą ir Vilnių. O galėtų leistis tiesiai Druskininkuose. Vis tiek daug žydų važiuoja į Druskininkus. Taip pat Druskininkus būtų patogiau pasiekti svečiams iš Sankt Peterburgo, Maskvos, Rygos. Tokie lėktuvai, kuriems būtų pritaikytas oro uostas, paprastai skrenda iki tūkstančio kilometrų atstumu. Pagrindinis siekis, kad turistams nereikėtų su persėdimu vykti autobusais ar traukiniais", - dėstė L.Urmanavičius.

Praėjusią savaitę su Sankt Peterburgo sveikatinimo įstaigų delegacija lankęsis šio miesto Prekybos ir pramonės rūmų Medicininės pramonės komiteto pirmininkas Viktoras Vorogušinas LŽ teigė, jog šiuo metu Sankt Peterburgo gyventojai ilsėtis ir gydytis mieliau vyksta į Baltarusiją - daugiausia dėl patogesnio susisiekimo.

"Į Baltarusiją atvykti itin lengva. Tuo metu norint pasiekti Druskininkus reikia pirmiausia atvykti į Vilnių. Tačiau kelionė traukiniu iš Sankt Peterburgo į Vilnių labai varginanti, iš esmės bemiegė dėl pasienio ir muitinės kontrolės. Vyresnio amžiaus žmonėms ar šeimai su mažais vaikais tai nėra labai patogu", - sakė jis.

Dabar kurorte vienu metu gali atostogauti apie 7 tūkst. svečių. Savivaldybė planuoja, kad per 5-10 metų turistų skaičius Druskininkuose galėtų išaugti 7 iki 10 tūkst. per parą. "Manome, kad tai būtų optimalus skaičius, kurio jau nereikėtų viršyti", - LŽ sakė L.Urmanavičius.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"