TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

E-parduotuvėms nerimą kelia akcijos ir nuolaidos

2013 09 26 10:57
Ritos Stankevičiūtės (LŽ) nuotrauka

Daugiau nei trečdalis (37 proc.) lietuviškų e-parduotuvių mano, kad didžiausią grėsmę šiam verslo segmentui kelia perdėtas akcijų ir nuolaidų paplitimas elektroninėje prekyboje, o penktadalis (19 proc.) nerimauja dėl galimo užsienio konkurentų atėjimo į Lietuvą.

Tai paaiškėjo po mokėjimo internetu būdo „Sving“ atliktos apklausos, kurioje dalyvavo lietuviškų e-parduotuvių savininkai ir vadovai.

„Prieš keletą metų sparčiai išpopuliarėję grupinių apsipirkimų portalai, kuriuose prekės visą laiką siūlomos su didelėmis nuolaidomis, paskatino nemažą konkurenciją dėl perkančiųjų internetu. Daugeliui parduotuvių dėl to teko mažinti kainas ar ieškoti naujų būdų pritraukti pirkėjų, dažnai – pelno sąskaita. Todėl nieko keisto, kad apklausos dalyviai akcijas ir nuolaidas mato kaip didžiausią grėsmę e-prekybos plėtrai“, - pažymi mokėjimo būdo „Sving“ pardavimų vadovas Vytautas Dilba.

Tuo pačiu e-parduotuvių atstovai pripažįsta, kad kainos veiksnys išlieka tarp svarbiausių sudominant klientus – 23 proc. mano, kad e-parduotuves vietoje tradicinių pirkėjai renkasi būtent dėl mažesnių kainų. Šį kriterijų lenkia tik pirkimo internetu patogumas, kurį nurodė 29 proc. respondentų. Taip pat e.prekybos vietų patrauklumui įtakos turi išskirtinės prekės, kurių fizinėse parduotuvėse Lietuvoje tiesiog nėra (21 proc.).

Apklausoje dalyvavusios e-parduotuvės tikisi, kad papildomą paspirtį e-komercijos plėtrai Lietuvoje suteiks spartus pažangių mobiliųjų įrenginių – išmaniųjų telefonų, planšetinių kompiuterių – populiarėjimas. Net 88 proc. respondentų įsitikinę, kad ši tendencija turės teigiamos įtakos e-prekybos apimčių augimui per artimiausius 1–2 metus.

„Iki šiol e-parduotuvėse išmaniaisiais telefonais ar planšetėmis naršydavo palyginti nedidelė dalis lankytojų – vos apie 10 proc. Tačiau esu įsitikinęs, kad ši situacija jau artimiausiu metu keisis, nes visą laiką prie interneto prisijungę išmanieji įrenginiai tiesiog keičia mūsų įpročius. Jau šiandien matome, kad vis daugiau žmonių lankosi e-parduotuvėse ir apžiūrinėja prekes ne iš kompiuterio, o iš mobiliųjų įrenginių. Pavyzdžiui, mūsų siunčiamus naujienlaiškius mobiliaisiais įrenginiais skaito apie ketvirtadalis prenumeratorių. Tiesa, perka jie vis tiek dažniausiai vėliau – kompiuteriu“, - pasakoja e-parduotuvės IMK.lt vadovas Jurgis Gylys.

Jo nuomone, tie rinkos žaidėjai, kurie sugebės ne tik sukurti patrauklias mobiliąsias svetainių versijas, bet ir įdiegti paprastus bei patogius atsiskaitymo mobiliuosiuose įrenginiuose būdus, gali ženkliai padidinti pardavimus.

75 proc. apklausoje dalyvavusių respondentų mano, kad pardavimus e-parduotuvėms taip pat padeda didinti veiksmai socialinių tinklų portaluose, pavyzdžiui, oficialaus e-parduotuvės puslapio sukūrimas ir nuolatinis palaikymas, kontekstinė reklama.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"