TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

E.prekyba auga ir mažesnėse vietovėse

2013 12 04 15:24
Ritos Stankevičiūtės (LŽ) nuotrauka

Prie e.pirkėjų gretose pirmavusių didmiesčių gyventojų vis aktyviau jungiasi pirkėjai iš regionų – e.prekyba mažesniuose Lietuvos miestuose šiemet augo 40 proc. Taip pat nevengiama pirkti brangesnių prekių – internetu vis dažniau įsigyjami baldai. Tokias tendencijas rodo ketverius metus veikiančios elektroninės parduotuvės b-a.lt statistika.

„Šiemet stebėjome naują tendenciją e.komercijoje – pardavimai regionuose augo net 40 proc. Panašu, kad regionų pirkėjai įsidrąsina. Maža to, rajonų miestų gyventojai dažniausiai perka stambiąsias prekes, todėl jų pirkinių krepšeliai vieno apsipirkimo metu būna didesni – per 1000 litų, kai didžiųjų miestų gyventojų – apie 200-300 litų. Kalbant apie didžiausias sumas, išleistas vieno apsipirkimo metu, šiemet turėjome ir 30 tūkst. litų vertės krepšelį“, - pasakoja b-a.lt direktorius Darius Šilkus.

Pasak mokėjimo internetu būdo „Sving“ pardavimų vadovo Vytauto Dilbos, regiono pirkėjai – įtaresni nei didmiesčių gyventojai: „Mažesnių miestų gyventojams dėl laiko stokos ir atstumų iki didžiausių prekybos centrų sudėtingiau fiziškai išnagrinėti ieškomos prekės asortimentą ir kainas. Taigi jiems pirkti internetu patogiau, tačiau spartesniam e.prekybos augimui regionuose reikėjo daugiau „sėkmingų pirkinių istorijų“ artimoje aplinkoje. Šie pirkėjai remiasi pasakojimais „iš lūpų į lūpas“ – klausinėja draugų ir artimųjų konkrečių interneto parduotuvių rekomendacijų ir nori būti įsitikinę, kad nebus apgauti. Manome, kad tolimesnį e.prekybos regionuose augimą taip pat turėtų spartinti galimybė apmokėti sąskaitą jau gavus ir gyvai įvertinus prekę. Tai turėtų galutinai panaikinti baimę ir nepasitikėjimą perkant internetu.“

Dar vienas pokytis elektroninės prekybos rinkoje – brangstantis pirkinių krepšelis. Prieš porą metų internetu dažniausiai buvo įsigyjami bilietai, knygos, kvepalai, buitinė technika, o kitų kategorijų prekės buvo perkamos rečiau. Šiuo metu vis daugiau perkama baldų, statybinių medžiagų, santechnikos priemonių. Tokioms tendencijoms daugiau įtakos turi regionų gyventojai, perkantys brangesnes prekes. Didžiųjų miestų gyventojų pirkiniai kol kas dažniausiai yra mažesni.

„Pastebime baldų pardavimo augimo tendencijas. Prieš porą metų iš šios prekių kategorijos buvo perkami tik korpusiniai baldai: spintos, lentynos, stalai. Minkštuosius baldus dažnas pirkdavo parduotuvėse – norėdavo juos apžiūrėti, pačiupinėti, išbandyti. Tačiau šiemet visų baldų pardavimai išaugo itin ženkliai. Net nepaisant prieš metus kilusio nerimo, kad rinkos dalyviams neigiamai atsilieps IKEA atidarymas, baldų pardavimo internetu augimui tai netrukdė“, - pasakoja D.Šilkus.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"