TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Ekonomikos žinios

2009 01 09 0:00

Už kartelinį susitarimą - baudos.

Konkurencijos taryba nustatė, kad Pakuočių ir elektronikos atliekų tvarkytojų asociacija PEATA bei jai priklausančios antrinių žaliavų surinkimo ir perdirbimo bendrovės buvo sudariusios kartelinį susitarimą. Už tai joms skirta beveik 450 tūkst. litų piniginių baudų.

Taryba ketvirtadienį nusprendė, kad atliekų tvarkymo ir perdirbimo įmonės sudarė neteisėtą tarpusavio susitarimų dėl paslaugų kainų - buvo nustatyta, jog bendrovės turėjo bendrą kainų planą. Pasak pranešimo, PEATA nubausta 131,8 tūkst. litų, "Antraža" - 35 tūkst. litų, "Metransa" - 60,7 tūkst. litų, "Super Montes" - 77 tūkst. litų, "Utenos antrinis popierius" - 15,9 tūkst. litų, "Virginijus ir Ko" - 127,3 tūkst. litų baudomis. Konkurencijos taryba PEATA ir visas minėtas bendroves įpareigojo nutraukti draudžiamą veiklą, jei ji vis dar tęsiama.

Taryba pradėjo tyrimą savo iniciatyva, kai kilo įtarimų, kad bendrovių susitarimai galėjo turėti įtakos paslaugų įkainiams. Atlikti tyrimą paskatino informacija, jog nuo 2007-ųjų pradžios kelis kartus pakilo pakuočių tvarkymo kainos, taip pat Lietuvos importuotojams ir gamintojams parduodamos pažymos, įrodančios, kad atliekos sutvarkytos. Tyrimas buvo atliekamas 2006-2008 metais.

Beveik pusė keleivių - į Londoną

Tarptautiniame Kauno oro uoste populiariausia skrydžių kryptimi į Londoną pernai pasinaudojo beveik pusė, arba 45 proc., keleivių. "Šiuo maršrutu skrido 185 tūkst. žmonių", - pranešė Kauno oro uostas, dirbantis su Airijos pigių skrydžių bendrove "Ryanair". Ji skraidina į du Londono oro uostus - Stanstedą ir Lutoną. Anot pranešimo, didėja maršruto į Birmingemą populiarumas, o nuo pavasario "Ryanair" atnaujins skrydžius į Liverpulį.

Kauno oro uostas pernai aptarnavo rekordinį skaičių keleivių - 410 tūkst., arba 5 proc. daugiau negu 2007-aisiais. Plėstis planuojantis Kauno oro uostas tikisi, kad sulauks ir privačių investuotojų. Galimybę jiems ateiti sudaro oro uosto detalusis planas. "Privatūs investuotojai identifikuoja mus kaip didžiausią potencialą ilgalaikėje perspektyvoje turintį oro uostą Baltijos regione. Jo pranašumai: nėra gamtosaugos problemų, palankiausios oro sąlygos, Kauno laisvosios ekonominės zonos kaimynystė ir didelis plotas "plyno lauko" investicijoms, susijusioms su aviacija", - teigia Kauno oro uosto vadovas Arijandas Šliupas.

Kauno oro uostas šiemet planuoja įrengti antrą riedėjimo taką, rekonstruoti kilimo ir tūpimo tako dangą, pradėti statyti orlaivių techninės priežiūros bazę, bendrosios aviacijos angarą.

Sudėtingos ekonominės sąlygos paveikė tranzitinių krovinių srautą - jis lyginamuoju laikotarpiu sumažėjo 50 procentų. Per Kauną gabenamų pašto siuntų kiekis pernai išliko stabilus - 1257 tonos.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"