Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATA
ŠVIETIMASŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITMULTIMEDIJA
EKONOMIKA

Ekonomikos žinios

 
2010 07 09 0:00

Vėl grasina parduoti Mažeikių įmonę.

Lietuvos Vyriausybės atstovai nekomentuoja nuolat Lenkijos žiniasklaidoje pasirodančių publikacijų apie galimą vienintelės Baltijos šalyse Mažeikių naftos perdirbimo gamyklos "Orlen Lietuva" pardavimą. Premjero patarėjas Virgis Valentinavičius sako, kad dėl logistikos problemų lenkai turėtų ieškoti kompromiso. Jis komentavo Lenkijos dienraščio "Dziennik Gazety Prawnej" ketvirtadienį paskelbtą publikaciją, kad už "Orlen Lietuvos" pardavimą pasisako didžiausia Lenkijos koncerno akcininkė Iždo ministerija. Dėl to neva žadama apsispręsti jau rugsėjį. Tarp galimų Mažeikių naftos įmonės pirkėjų vėl minimi rusų koncernai - "Rosneft", TNK-BP, "Lukoil" ir "Surgutneft". Jeigu Lietuva nepatenkins Lenkijos Vyriausybės reikalavimų, Iždo ministerija esą yra pasirengusi arba daliniam - 25 proc. Mažeikių įmonės akcijų pardavimui, arba visiškam "PKN Orlen" pasitraukimui iš Mažeikių.

Susisiekimo ministras Eligijus Masiulis mano, jog nuolatinis aiškinimas, kad visos "PKN Orlen" veiklos problemos yra tik dėl prastos logistikos ar "Lietuvos geležinkelių" piktnaudžiavimo padėtimi, neatitinka tiesos. "Nežinia kodėl niekas nekalba apie tai, kad "Lietuvos geležinkeliai" pernai su "PKN Orlen" pasirašė ilgalaikę sutartį dėl krovinių gabenimo su aiškiai nustatytais tarifais", - sakė ministras. Lenkijos koncernui būtinos geležinkelio atkarpos link Latvijos rekonstrukcijos darbai, pasak ministro, užtruks ne vieną mėnesį.

Uostas prašys ES paramos

Klaipėdos uostas pretenduos į 5 mln. litų Europos Sąjungos (ES) paramą tokios pačios vertės laivybos valdymo informacinės sistemos kūrimui. Jūrų uosto direkcijos atstovė ryšiams su visuomene Geda Marozaitė BNS sakė, kad šį projektą birželio 21 dienos susisiekimo ministro įsakymu įtraukus į strateginių valstybės projektų sąrašą, uostui buvo sudaryta prielaida pretenduoti į ES paramą. "Šis projektas labai pagerintų laivų aptarnavimo kokybę, leistų laivų agentams ir laivų savininkams teikiamas informacijos paslaugas perkelti į elektroninę erdvę ir užtikrintų didesnį laivybos uosto saugumo lygį", - teigė G.Marozaitė. Anot jos, jei projektas būtų pripažintas tinkamu finansuoti, tuomet iš ES lėšų būtų finansuojama visa jo vertė.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklaminiai priedai
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITPrenumerata
PasaulisSportasŠeima ir sveikataŠvietimasKarjera
TrasaŽmonės
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"