TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Elektroninė prekyba didina raštinės reikmenų pardavimus

2013 07 17 11:40
inktechnologies.com

Vis labiau aktyvėjanti prekyba internetu didina prekybos įmonių pardavimų rezultatus. Daugiau prekių internetu parduoda ir raštinės reikmenų prekybos bendrovė „Biuro pasaulis“. Šių metų pirmojo pusmečio bendrovės apyvarta siekė 8,1 mln. Lt, iš kurių apie 40 proc. sudaro elektroninėje parduotuvėje parduotos prekės.

Šiemet bendra įmonės apyvarta padidėjo 5 proc. – 2012 m. pirmąjį pusmetį ji siekė 7,7 mln. Lt.

2012 m. įmonė „Biuro pasaulis“ į savo elektroninę parduotuvę investavo 200 tūkst. litų. Investicijos atsipirko – 2011 m. atnaujintos elektroninės parduotuvės pardavimai sudarė 15 proc. visos apyvartos, o pernai šis skaičius išaugo iki 35 proc.

Bendrovės vadovas pastebi, kad į parduotuvę klientai vis dažniau užsuka tik apsižvalgyti, o prekes užsisako internetu. Rinkos analitikai prognozuoja, kad tradicinės parduotuvės ateityje liks tik kaip „apsižiūrėjimo“ vieta.

„Vis didesnę dalį prekių parduodame internetu. Pastebime, kad klientai į parduotuvę dabar dažniausiai užsuka tik apsižiūrėti, o prekes užsisako internetu. Perkant internetu kokybė gali labai skirtis nuo įsivaizduojamos, todėl pirkėjai gyvai įvertina gaminio spalvą, svorį, faktūrą. Kanceliarijos reikmenys naudojami kasdien, todėl pirkėjams norisi, kad šie būtų dailūs ir patogūs. Klientai atvyksta kas kelis mėnesius ir įvertina naujienas“, – pastebi bendrovės „Biuro pasaulis“ generalinis direktorius Artūras Tuminas.

Toks pirkimo būdas, kai asmenys į parduotuves atvyksta tik apsižvalgyti, o prekes įsigyja internetu, vadinamas „showrooming“. Skaičiuojama, kad tokiu būdu prekes pasaulyje įsigyja kas trečias žmogus. 2013 m. tyrimų agentūros TNS atliktas tyrimas atskleidė, kad 33 proc. pasaulio gyventojų yra pirkę prieš tai gyvai apžiūrėtas prekes. Aktyviausiai tokiu būdu naudojasi Azijos (71 proc.) ir Šiaurės Amerikos (60 proc.) šalių gyventojai.

Dvi elektronines parduotuves www.biuropasaulis.lt ir www.elektromedia.lt. valdančios įmonės vadovas teigia, kad pirkėjai vis dažniau renkasi kokybiškas, brangesnes prekes bei ekologiškus gaminius.

A.Tuminas pastebi, kad per šį pusmetį šoktelėjusi planšetinių kompiuterių paklausa pralenkė nešiojamųjų ir stacionarių kompiuterių pardavimus. Taip pat populiarios prekių grupės yra išmanieji telefonai, verslo dovanos ir apdovanojimai.

„Vasaros sezonu įvairiems renginiams įmonės užsako marškinėlius su logotipais, prizus ir diplomus. Įmonės jau ruošiasi rudeniui – užsako skėčius su logotipais“, – sezoniškumą pastebi A.Tuminas.

Skandinavijos ir Baltijos šalyse biuro reikmenimis prekiaujančių bendrovių aljansui „Nordic Office“ priklausančios įmonės „Biuro pasaulis“ 2012 m. metinė apyvarta sudarė 17,3 mln. Lt, 2011 m. – 15,8 mln. Lt., 2010 m. – 13,4 mln. Lt., 2009 m. – 11,8 mln. Lt., o 2008 m. – 11 mln. Lt.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"